Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שאלה

יש לי IPHONE 2G

וכמו כל נגן אייפוד IPHONE הוא גם כזה

ולהרבה חברים שלי יש AUX שאפשר לחבר לאייפון ומהאייפון לרכב וככה לשמוע את השירים מהאייפון במערכת של האוטו

 

השאלה אם זה אפשרי בסוזוקי ליאנה שנת 2003?

 

ואיך זה הולך כל העניין הזה כמה זה עולה איפה לקנות וכו....

אני גר בב"ש

פורסם

איזה מערכת יש לך כרגע באוטו?(דגם ספציפי) תוכל לצלם ולהעלות תמונה? (הכי טוב)

 

ישנם מס' דרכים לחבר את הIPHONE/IPOD ,

אחת הנפוצות: כבל שבשני קצוותיו יש חיבור זכר(הידוע בכינויו PL).

 

אחד הולך ליציאה מהמכשיר,ואחד לכניסת הAUX באוטו(בהנחה שיש כזו)

 

מקווה שהבנת.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

מכשיר מאוד ישן,יש רק חיבור לצנג'ר.

לצערי אינני רואה פיתרון לחיבור הIPHONE שלך.

 

הגיע הזמן להתחדש.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
מכשיר מאוד ישן,יש רק חיבור לצנג'ר.

לצערי אינני רואה פיתרון לחיבור הIPHONE שלך.

 

הגיע הזמן להתחדש.

אוקי כמה הכי זול והכי טוב שהוא גם זול עולה

יש לי מספיק כסף כי זה ממש חשוב לי

 

 

וגם אם אני קונה חדש זה לא משפר את איכות השמיעה נכון?

צריך לקנות רמקולים חדשים?

אז גם כמה כאלה עולים מחיר טוב יעני

 

ותודה על התשובות המהירות גבר

פורסם
לדעתי, לך מכשירי פיוניר סדרה 3 ומעלה(עיין בזאפ)

*חשוב שתהיה כניסת USB

ויש לך את המתאם הזה

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=8851

 

שמתחבר לאייפוד.

 

זה טוב?

http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=687200

 

אני פשוט לא מבין אז מן הסתם אני לא יודע גם מזה הסדרה 3 מזה ככה מזה שם

תודה על העזרה אחלה גבר אתה!

פורסם

הכי טוב,תתחיל לעשות חיפושים בפורום,או שתלך למתקין אמין(אתה יכול גם למצוא בפורום)

 

תלמד.תבין.תתקין מערכת.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

רגם ואם אני קונה עם AUX אז למה בכלל לקנות את החיבור המיוחד לאייפוד שהבאת לי

אוקס פועל גם לא?

פורסם

elon91,

 

חיבור כבל ה-IPHONE\IPOD הייעודי נותן לך שליטה מ-HU על ה-IPHONE, כך תוכל להעביר שירים\להריץ\לראות וכו' ישירות מה-HU, הרבה יותר נוח, כמו כן הכבל גם מטעין את ה-IPHONE\IPOD.

סביר גם שתקבל איכות יותר גבוהה בצורה הזאת.

 

דני.

פורסם
מכשיר מאוד ישן,יש רק חיבור לצנג'ר.

לצערי אינני רואה פיתרון לחיבור הIPHONE שלך.

 

הגיע הזמן להתחדש.

 

יש כבל שמחברים ליציאת ה CHANGER של הKENWOOD והוא הופך את היציאה לכניסת AUX-RCA

 

הכבל עולה כ 100 ש"ח (פלוס מינוס)

http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=KENWOODAUX&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=6&aff=Zap&lang=HE

×
×
  • תוכן חדש...