Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצחקת אותי עם תודעת השירות.

בוא נאמר שאם הייתי יכול לעבור למתחרים, הייתי מחר בבוקר מחייג 100 ומבקש להתנתק ממשטרת ישראל.

טוב, אם לדייק, אנשים וישובים שלמים באמת עשו זאת, אחרי הבינו שכדי לשמור על רכושם הם צריכים לשכור חברות שמירה, ולא לסמוך על כחולי המדים.

:turn-l:
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה "הצחקת אותי"?

 

תקשיב חבר, יש בעיה קשה בין מה שמחליטים בצמרת לבין מה שקורה בשטח.

 

אם אתה בתור "הלקוח" לא תיתן פידבק איך אתה מצפה שידעו למעלה שהצינור סתום?

תעזור לחרא לצוף.

 

אנשים - אם תשתקו או תתמרמרו על זה בפורום או בשיחות חולין בסלון זה לא ישנה כלום.

אם תתלוננו אז כן ייצא מזה משהו.

 

לא טענתי לרגע שמשטרת ישראל מושלמת, היא רחוקה מזה שנות אור.

אבל כיוון שאי אפשר להתנתק או לקחת את החוק לידיים, תעזרו לשפר אותה, יש אצל מי להתלונן.

\

פורסם
מה זה "הצחקת אותי"?

 

תקשיב חבר, יש בעיה קשה בין מה שמחליטים בצמרת לבין מה שקורה בשטח.

בעייה קשה? שהמפקדים בצמרת יפתרו אותה ! בשביל מה משלמים להם משכורת, בשביל שיבואו לבכות לי שיש להם בעייה?

בצבא החליטו שכל מי שנוסע ברכב חום חייב לחבוש קסדה. תראה לי אחד שמת על הרעיון. אבל הצבא פתר את הבעייה באמצעות הכנסת כמה חיילים לכלא. אין כמעט אחד שייסע היום בלי קסדה.

עוד דוגמא, רלוונטית למשטרה - פינוי גוש קטיף/התנחלויות. אתה באמת חושב שכל השוטרים רצו בכל מאודם לפנות את תושבי גוש קטיף? יצאה הוראה מלמעלה, והשוטרים מילאו אותה, בלי קשר לדיעותיהם/אמונתם.

המשטרה אינה קייטנה, אלא גוף היררכי. אין שום בעייה לנקוט בצעדים נגד מי שלא ממלא את ההוראות, אם רק היו רוצים... :idea:

תעזרו לשפר אותה, יש אצל מי להתלונן.

מצטער, לא מאמין בדיבור עם קירות, למפות ושאר גופים אטומים.

 

 

 

 

המשטרה היא פה בשבילנו. ואם אנחנו נדאג להזכיר לה את זה, אז לא יהיו מקרים כאלו.

 

אני לא המזכירה של משטרת ישראל. לשוטרים בניו יורק, למשל - כתוב בכל תחנה :To serve and protect (אגב, גם שם יש מושחתים וכאלה ששוכחים את תפקידם - רק ששם הם היוצאים מן הכלל, לא הנורמה).

 

במהלך השנים יצא לי להיות לא מעט במגע עם שוטרים ותחנות משטרה, מכל מיני סיבות (דווקא על עסקי הסמים שלי עדיין לא עלו :roll:, היו סיבות אחרות).

אחוז הטיפוסים העייפים/משועממים/לא איכפתיים/שמים זין/דפ"רים הוא פשוט מדהים.

חבר שעבד פעם ביס"מ ירקון תיאר זאת במילים פשוטות: "אסור להשאיר שום חפץ אישי לא נעול לשנייה. השוטרים הם חבורה של גנבים במדים". אז נכון, הוא הכליל. אבל אם מישהו מבפנים אומר את זה, מה צריך להגיד אזרח שרוב מפגשיו עם המשטרה הם בנסיבות לא טובות?

פורסם

אף אחד לא ישמע ממני שאני אוהב שוטרים, ובטח לא את הגוף המושחת והעקום הזה שנקרא משטרת ישראל .

 

אבל אם פשוט נתעלם מקיומם זה לא ישתפר.

 

כדי שמישהו יענש מישהו צריך להתלונן, לכן חשוב במקרים כאלה להתלונן .

אני מסוג האנשים שכשהם רואים מפגע בכביש הם ישר מתקשרים למשטרה נותנים דיווח ולרוב גם עובר שם שוב לראות אם עשו משהו .

 

אני חייב לציין שהתגובות של המוקדניות כיום זה ממש לא מה שהיה לפני כמה שנים , אז צעקו עלי למה לא פיניתי את המפגע, היום לרוב הם עונות שזה יטופל , אני לא יודע בכמה זמן , אבל לרוב זה מטופל.

 

תתקשרו תתלולנו תדווחו על מפגעים , תשגעו להם את השכל עד שהם יעשו את העבודה שאנחנו משלמים להם עליה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ליטל, אני יודע שאיכפת לך ולכן מה שאני עומד לכתוב הוא לא ביקורת כנגדך.

 

אני הייתי מתקשר למשטרה / כיבוי-אש (כפי שעשית) ובמקביל הולך לכיכר ומסמן את המקום בדרך כלשהי או מביא חול/אדמה מגינה סמוכה ושופך על השמן, עד שהנושא יטופל על ידי הרשויות.

לפני כשנה התרחשה תאונת חזית אחור בכיכר שהיתה מול הבית בו גרתי, וכתוצאה מכך התפזרו זכוכיות רבות על הכביש. כמובן שאחרי שהמעורבים גמרו לריב ולצעוק אחד על השני באמצע הכביש, הם החליפו פרטים ונסעו לדרכם. אף אחד מהם לא חשב שהזכוכיות מסוכנות למכוניות או לדו"ג שיחלפו שם אחר כך.

אז במקביל לטלפון למשטרה, הלכתי למקום עם מטאטא וניקיתי את הכביש.

 

אגב, אם מישהו תוהה - לא הגיעה שום ניידת וגם לא שום גורם אחר (מהעיריה למשל).

 

דני G.

פורסם

דני אני כנראה לא ציינתי, אבל ניתן לראות לפי התמונות שזה אינו כתם שמן נקודתי שניתן היה לנקות בעזרת דלי חול.

כתם הסולר נשפך ממשאית שכנראה לא סגרה את מיכל הדלק שלה כך שכל הרחוב (הכביש) כוסה בה.

כתם הסולר היה מרוח לאורך 250 מטר, זה לא משהו שאזרח יכל לבצע בעצמו, ולכן הוזמן הטרקטור ע"י העירייה כדי לטפל במפגע.

וכמו שכתבתי, אזרחים שהיו במקום (והיו הרבה בינהם גם אמא שלי) ניסו להתריע וניסו להאט רכבים ואופנועים, אך תסכים עימי שאם היה שוטר במדים שמסמן להאט זה היה ברור יותר,ויותר מכך אם היה מוצב המשולש הגדול שמתריע על מחסום/תאונה/מפגע מאשר ניפנוף בידיים של עוברים ושבים לנהגים שלא מבינים מה רוצים מהם.

 

מקווה שעכשיו זה מעט יותר ברור.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ל פעם הבאה תהיי רצינית תלכי תתנעי את הדבר הזה ותכסי את הכביש בחול , למה להטריד שוטרים ?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2041495&postcount=390

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...