Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורבו מפחיד!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יא אולוהים ..

אלוהי הטורבו שבשמיים...

מה זה???? :shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

לזה קוראים בעברית צחה : שבלול מאד גדול.....

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם
יא אולוהים ..

אלוהי הטורבו שבשמיים...

מה זה???? :shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

לזה קוראים בעברית צחה : שבלול מאד גדול.....

די לא נכון....

ואני חשבתי שזה חילזון.... :roll:

פורסם

אם כבר טורבו קבלו את זה:

נפח מנוע 25,480 ליטר!

תפוקת כל צילינדר 7780כ"ס, וסה"כ תפוקה 109,920כ"ס ב102 סל"ד..

מומנט:5.6 מליון LB\FEET באותו סל"ד, מישהו יכול לתרגם את זה לקג"מ?

i9yf4mi2-2.jpg

cq3tynaj-2.jpg

8fzcyvyp-2.jpg

פורסם
אם כבר טורבו קבלו את זה:

נפח מנוע 25,480 ליטר!

תפוקת כל צילינדר 7780כ"ס, וסה"כ תפוקה 109,920כ"ס ב102 סל"ד..

מומנט:5.6 מליון LB\FEET באותו סל"ד, מישהו יכול לתרגם את זה לקג"מ?

אני לא יכול לתרדם אבל אני יכול להגד ל ך שז :את מפלצתvamp: :vamp:

פורסם
אם כבר טורבו קבלו את זה:

נפח מנוע 25,480 ליטר!

תפוקת כל צילינדר 7780כ"ס, וסה"כ תפוקה 109,920כ"ס ב102 סל"ד..

מומנט:5.6 מליון LB\FEET באותו סל"ד, מישהו יכול לתרגם את זה לקג"מ?

אני לא יכול לתרדם אבל אני יכול להגד ל ך שז :את מפלצתvamp: :vamp:

4.31 כ"ס לליטר???? איזה עגלה!!!!

פורסם

מישהו יודע מה הניצול דלק של הדבר הזה? :lol:

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
לזה אני קורא טורבו..... :evil::lol::evil:

 

 

לפני שאתה חופף פרטים תדבר עם הבן אדם.

זו השתלה עתידית של חבר פורום ברכבו מסוג אסקורט.

 

עם הגיר של הפיאסטה פופולר? עד 176 כן?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...