Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מעוניין לרכוש אחד הרכבים שבכותרת 307(XT או XS) או C3 או אלפא 147.

מדובר על השנים 2002 עד 2004.

אשמח לקבל חוות דעת מנסיונכם האישי.

איך רכבים אלו מבחינה מכנית, בטיחות, אמינות, תקלות, ביצועים...

 

תודה.

פורסם

בגדול אני מתלבט בין ה- 307 ל- C3.

משום מה השוק של ה C3 יותר זול ?

סיטרואן 2004 אפשר לקנות במחיר של 2002 פיג'ו, הגיוני ? למה ?

מה כדאי ?

פורסם

שני הרכבים מקבוצות שונות.

ה307 משפחתית קומפקטית ואילו הC3 סופר מיני.

מה הדרישות שלך מהרכב?

מהו תקציבך?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המחירון של הסיטרואן נמוך יותר משל פז'ו, כי לוי יצחק פחות אוהב את סיטרואן - הזדמנות שלך לקבל יותר תמורה (מודל חדיש יותר) בפחות כסף.

 

בלי קשר למחירונים ודעות, יש לבחון כל רכב לגופו, אחרי שעשית עליו קצת שיעורי בית.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

לא. המחיר של ה-C3 זול משל ה-307 כי היא מכונית מדרגה אחת למטה ועלתה פחות כחדשה. הדרך הנכונה להשוות בין סיטרואן לפיג'ו היא בין C3 ל-206 או בין C4 ל-307 (כמובן, ברמות גימור דומות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מחפש משפחתית קומפקטית לחניות הצפופות של תל אביב/גבעתיים.

מעדיף מאוד 5 דלתות, אחד מהדגמים שציינתי מעלה.

התקציב הוא 40-42 אלף ש"ח.

 

אני דיי סגור על פיג'ו 307 XT או XS אבל קשה למצוא רכב יד נמוכה בתקציב הזה, בגלל זה קורצת לי ה- C3 ואני ממש מתלבט מה יהיה יותר כדאי וישרת את המטרה נאמנה.

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

אני יודע, רשמתי את זה ברגע של התלהבות, כי ראיתי אחת ממש יפה.

בכל אופן, איזה רכב יותר אמין מבחינה מכנית הפיג'ו או הסיטרואן ?

איזה יותר בטיחותי (בקרוב תינוק) ?

 

מה כדאי ?

×
×
  • תוכן חדש...