Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מותר לנסוע בכביש הזה 50 והייתי על 120 בתוך העיר.

....

נ.ב, לכל אלה שיגידו שאני לא נזהר, אז זהו שאני מאוד נזהר.

 

אתה לא נזהר, אתה סתם אידיוט.

אם אתה חושב שאתה מסוגל לראות משהו (אני לא מדבר על לעצור, רק על לראות) במהירות כזו בעיר, יש לך טעות מרה.

חוץ מ"בום" , אתה אפילו לא תבין אם, במה ומתי פגעת.

 

מציע שתיקח קורס בסיסי בנהיגה "מתקדמת", כדי להבין עד כמה ההתנהגות שלך מסוכנת. הדגמה קצרה של חוסר יכולתך להגיב בזמן תפקח לך (אולי) את העיניים.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היית צריך לראות את מה שכתבתי אחרי המשפט הזה שציטטת.

וזה לא בתוך העיר בתוך אזור מגורים, זה כביש עוקף של העיר ויש כאלה שנוסעים שם הרבה יותר מהר. אתה צריך לבוא בימי חמישי ושישי ולראות מה הולך בכביש וכמה מעצרים עושים שם. אני חוזר עוד פעם, שום דבר לא מצדיק את מה שעשיתי.

פורסם

ראיתי, אם מה שגורם לך לנסוע בצורה אחרת זה הפחד מהדו"ח - זה לא שווה כלום, כי בעוד שלושה ימים תשכח את זה ותתחיל להשתולל שוב.

הדבר היחיד שעשוי "להרגיע" אותך בנהיגה הוא הבנה של התוצאות האפשריות מטעות שלך בנהיגה בתנאים שתיארת.

כל עוד לא הרגשת מה קורה לנהג שמאבד את השליטה ברכבו עקב מחדליו, לא יחלחל לך למוח עד כמה זה מסוכן.

 

הצעתי לך לגשת לעשות קורס כזה או אחר, כדי להתקרב למגבלות ו/או להבין את ההשלכות באופן מבוקר - לפני שתלמד את זה בדרך הקשה (שלפעמים אין אפשרות לתקן אחריה) בצורת תאונה.

 

לגבי כבישים עוקפים כאלה - אתה צריך לדעת שאלו מקומות המארב החביבים על המשטרה. נכון או לא - מהירות כזו תסדר לך יופי של שלילה לזמן רב.

פורסם

בכל מקרה, אני הבנתי את הלקח שלי, ולא רק מהפחד על הדוח. כל פעם שאני על ההגה אני חושב על החיים שלי, על החיים שאיתי באוטו ועל החיים האחרים בכביש, ואני אף פעם לא לוקח סיכונים בכביש.

פורסם

אם אומרים לנסוע על 50 בכביש, שהוא רחב...אז עדיף שמר ישראלי לא יתחכם וייסע יותר מהר.

גם אם הכביש רחב...צריך לקחת בחשבון שאתה עדין בשטח בנוי.

נראה איך היית מגיב אם ילד היה קופץ לך לכביש

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני לא מבין על מה ולמה אתם מרגיעים את הבחור.

טל, קח אחריות, פנה לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריך והסגר את עצמך לפני שיהיה מאוחר. תאמין לי, אם יוציאו אותך בשתיים בלילה עם אזיקים מהבית יהיה פחות נעים. רק תחשוב על זה, משטרה מסביב, רחובות חסומים ברדיוס 100 מטר, ימ"מ בכוננות פריצה, צלפים על הגגות... מה יגידו השכנים?

 

לא נעים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שמר- בהקשר למהירות המותרת ולוויכוח בת'רד של כביש הערבה:

אדון טל נסע במהירות שהיא 250 אחוז מהמהירות המותרת. תאר לך שהגבלת המהירות בארץ הייתה 150, הוא היה צריך לשדרג לרכב נורא נורא ספורטיבי כדי להגיע להשג שלו, לא כן?

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

שכחת את ההליקופטר מלמעלה (זורק קונפטי, טוק,טוק,טוק).

 

גופס,

הסר דאגה מלבבך, הסטטיסטיקה קובעת שעד שהמהירות בארת תועלה, פותח השרשור יהיה חסר רשיון או שהתאוריה של דרווין תשיג אותו. :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מסכים עם התאוריה של דארווין, שוט מי :)

לך תדע מי יהיה שר התחבורה הבא, יום אחד ישבתי ושמעתי את תוכניתם של "שי ודרור" ברדיו. הם דיברו על ליברמן ואז עלה בראשי רעיון שהוא יהיה שר התחבורה.

אחרי דה של מחשבה כבר דמיינתי כבישים שכוחי אל שהכאוס שולט בהם, מהירויות מטורפות, אין שום חוק וסדר והכי גרוע, הלאדות שולטות:D

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

בתור שוטר צבאי אני יכול להגיד לך שלעצור אותך אי אפשר, אבל הרבה מאוד פעמים אנחנו בשת"פ עם מתנ"א, כלומר או שוטר שלהם אצלינו או שוטר שלנו אצלהם. במקרה כזה יוכלו השוטרים הצבאים להגיש נגדך תלונה למתנ"א עם מס' הרכב שלך על נהיגה בקלות ראש וסיכון עוברי אורח. מזל שזאת הייתה ניידת מ.צ ולא ילד שקפץ לכביש ובטח שלא היית מספיק לעצור ב120 קמ"ש.

:-) just smile
פורסם
שמר- בהקשר למהירות המותרת ולוויכוח בת'רד של כביש הערבה:

אדון טל נסע במהירות שהיא 250 אחוז מהמהירות המותרת. תאר לך שהגבלת המהירות בארץ הייתה 150, הוא היה צריך לשדרג לרכב נורא נורא ספורטיבי כדי להגיע להשג שלו, לא כן?

 

לא בדיוק הבנתי מה כוונת המשורר.

 

בכל מקרה, קרא שוב את תגובותיי, אני מבחין הבחנה ברורה בין נסיעה במהירות מופרזת בעיר (ואף תומך בהורדתה בשטח צפוף אוכלוסין) בה - סטטיסטית - מתרחשות רוב התאונות עם נפגעים, לבין נסיעה במהירות מעל הקבועה בחוק בכבישים פתוחים ללא שום סיכון לסביבה.

 

אגב, ליברמן כבר היה שר התחבורה. עשה בערך את אותו אפס שעשה הדגנרל מופז (אלא אם אפשר לקרוא להצבה של עוד 250 מכונות חליבת כסף בשם מעשה).

פורסם

האמת היא שאני לא זוכר...

אבל נחמד להשתעשע ברעיון של לאדות מכסות את כבישי ארצנו וכאוס כללי:)

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם
האמת היא שאני לא זוכר...

אבל נחמד להשתעשע ברעיון של לאדות מכסות את כבישי ארצנו וכאוס כללי:)

 

זה שאתה לא זוכר רק מראה כמה מעט הוא עשה.

נסה להשתעשע במחשבות על דלק בקיצוב, ונהגים קופאים בגולאגים אליהם הוגלו בתור עונש.

נאש קונטרול.


×
×
  • תוכן חדש...