Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נסעתי קצת יותר מדי מהר בתוך העיר, ונסעתי בכביש שאני הייתי ראשון ומאחוריי הייתה אקסנט כחולה כזאת, אני כמעט בטוח שהרכב צבאי(של איזה מפקד או משהו כזה, כי הכביש הוא כביש חזרה מבסיס צבאי) בקיצור, הייתה ניידת בשולי הכביש עם שתי שוטרים צבאיים שסימנו לי לעצור, הניידת הייתה צבאית, ראיתי שזו משטרה צבאית וגם ראיתי את הרכב מאחוריי ואני כמעט בטוח שהם רצו לעצור את ההוא שהיה מאחוריי. המשכתי לנסוע ועברתי אותם קצת יותר מהר מהמותר בתוך העיר(טעות שלי)

עכשיו אני כולי בסרטים, כי אמרו לי שהמ.צ יכולים "להלשין" למשטרה הכחולה, הרגילה, ולתת את המספר רכב שלי(ואני בטוח שהם ראו את המספר והם אפילו רשמו אותו) והאם אני יכול לקבל דוח או משהו כזה. אני חייב לדעת אם יש קשר בין המשטרה צבאית למשטרה הרגילה, אני כבר כל היום חושב על זה.

אגב, אני נהג חדש אז בגלל זה אני כולי בסרטים.

תודה רבה לעוזרים!!

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בבית משפט תופסת רק תוצאה של ממל"ז או מצלמת מהירות.

למשטרה צבאית בטח לרכב של מפקד או משהו כזה אין ממל"ז ואם הם לא החזיקו כזה וכיוונו אליך אז אין להם.

מה הם יגידו? הוא נסע מהר? איך עין אנושית יכולה לדעת מה מהר ומה לא? גם בית משפט "דמיקולו" בארץ זולו לא יקבל כזו סוג של "עדות".

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

תכל'ס הם יכולים להלשין, אבל עם כל ה"כאב ראש" שיש להם היום הם יעדיפו שלא.

 

אגב לפעמים יש שת"פ בין המשטרה בצאית למשטרת התנועה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

על מה תקבל דו"ח?

ומי סיפר לך שמ.צ מלשינה למשטרה הכחולה על אזרחים? האם הוא יודע על המ הוא מדבר או שהוא סתם דגנרט שמבהיל אותך?

חשבת אולי שנסעת בלי אורות? אולי חגורה השתחררה, אולי היה לך מחסור באוויר, אולי סתם הם רצו להזהיר אותך מפני מכמונת או מצלמה קיימת?

אי אפשר להגיד "ראיתי אותו טס" ולצפות שמישהו יקבל את זה. אם לא היה להם ממל"ז אז אין להם שום הוכחה.

קח דוגמא אחרת - בעבר היה סיפור על שוטר כחול שהייתה לו שיטה, הוא נסע אחרי רכב מרחק מסויים (נגיד קילומטר) ומדד את הזמן עם סטופר, ולפי זה הוא חישב מהירות ונתן קנס. נחש מה בית המשםט עשה? שחרר את הנתפסים!

אתה יכול להרגע.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם
על מה תקבל דו"ח?

 

אתה יכול להרגע.

 

 

על מה? עלנסיעה שלא בהתאם לתנאי הדרך ואם השוטר הצבאי גם יטרח להגיע למשפט ולהעיד על פרטי הארוע, הנהג החדש הנ"ל יכול להתחיל להפרד מהרשיון שלו (וישאק)!

 

אתה בהחלט יכול לא להרגע ואישית, אם אתה נוסע מהר מידי בשטח עירוני בידיעה מוחלטת ובכוונה מלאה, אני באמת מקווה שהשוטר הצבאי יעשה את זה(במיוחד לאור העובדה שאתה אומר שהם רשמו את מספר הרכב שלך)!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נראה לי שהוא לא מדבר על המהירות, אי אפשר לעשות לך כלום על זה,

הוא מתכוון על זה שסימנו לו לעצור והוא לא עצר. האם מותר להם לעשות משהו בקשר לזה?

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם

על פי החוק לשוטר צבאי סמכויות כשל שוטר.

בפועל - לא נתקלתי במקרים בהם משטרה צבאית פעלה נגד אזרחים בצורה כלשהי.

 

ממליץ לך בחום להקפיד על המהירות בתוך העיר. רוב התאונות עם נפגעים קורות בעיר, ושם גם הסיכון הגבוה ביותר (הרבה יותר הולכי רגל, ביניהם ילדים, שעשויים להפתיע אותך בלי שיש לך אפשרות להגיב).

פורסם
על מה? עלנסיעה שלא בהתאם לתנאי הדרך ואם השוטר הצבאי גם יטרח להגיע למשפט ולהעיד על פרטי הארוע, הנהג החדש הנ"ל יכול להתחיל להפרד מהרשיון שלו (וישאק)!

 

אתה בהחלט יכול לא להרגע ואישית, אם אתה נוסע מהר מידי בשטח עירוני בידיעה מוחלטת ובכוונה מלאה, אני באמת מקווה שהשוטר הצבאי יעשה את זה(במיוחד לאור העובדה שאתה אומר שהם רשמו את מספר הרכב שלך)!

נגיד ובכביש הנ"ל מותר לסוע עד 50 קילומטר לשעה.

והכותב היקר נסע על 350 קמ"ש, השוטר הצבאי ראה את הבוגאטי ווירון שלו טסה 350 קמ"ש סימן לו לעצור והכותב הנ"ל טס וחלף על פניו מעיף את כובעו ומרים את חצאית השוטרת שאיתו לשמיים.

הכל טוב ויפה עד כאן, אבל איך יוכיח השוטר הצבאי כי הכותב נסע במהירות שכזאת? הערכה? זה לא קביל בבית משפט.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

הוא לא יגיש דו"ח על מהירות אלא על :

נהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך ו/או

נהיגה בקלות דעת ו/או

נהיגה פרועה ו/או

נהיגה תוך סיכון הולכי רגל (כאשר השוטר הוא הולך הרגל)

כל אחד מהסעיפים הנ"ל בליווי סיפור המעשה והציון שמדובר בשטח עירוני עלול להיות לנהג חדש הרבה, הרבה יותר גרוע מסתם דו"ח מהירות.

 

עכשיו עזוב שטויות, איזה צבע היו התחתונים של השוטרת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אדום :p

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

עם תחרה ומלמלות או כמו של ילדות בגן עם פרחים קטנים ורודים? :roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תחרה מלמלות והרכב שהיה אחרי אדון TAL-H טוען שזה היה גם חוטיני:p:P

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

שתהיו בריאים כולכם איך אתם אוהבים להיגרר לנושאים אחרים...

והכל היה תקין ברכב, כולם היו חגורים היתי עם אורות ומה שהמפחיד אותי זה שמותר לנסוע בכביש הזה 50 והייתי על 120 בתוך העיר.

אז אתם אומרים שאני יכול לקבל דוח על משהו?

נ.ב, לכל אלה שיגידו שאני לא נזהר, אז זהו שאני מאוד נזהר. הייתי לבד בכביש חוץ מהרכב שהיה מאחוריי בהרבה, וזה כביש עם 3 נתיבים ומאוד ארוך. ואתם צודקים, שום דבר לא מצדיק את מה שעשיתי. מאתמול אני נוהג אחרת.


×
×
  • תוכן חדש...