Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

היום 25.03.09 נראה יום לא טוב מי הבוקר יורד שלג

מי שהיה כבר במסלול זוכר שהיו מקבלים כרטיס מנייר ואליו היה רשום כמות הקפות והמחיר

אז מי שנה הזאת 2009 יש כרטיס מגנטי שבו יש את מספר הקפות כמוכן אפשר לשמור אותו להטעין אותו כל פעם שרוצים ולא כמו פעם אם כרטיס הנייר שהיו שומרים אותו למזכרת ואז אינו מבתרים על הקפה אחת

הבעיה היחידה שהיה אפשר לבדוק כמה נשאר בפניים בתוך הכרטיס ואני מאמין שהיו כאילו שיעלו על הפס המגנטי ויזיפו כניסות

כמו שהיה ביום ראשון אחד טען שהוא עשה רק 7 הקפות והוא קנה כרטיס ל 8 והיה ויכוח כמה באמת או עשה והיו צריכים לעבור על המצלמות כדי לבדוק

יאיר

dscn1647.th.jpg

dscn1649.th.jpg

הטמפרטורה בלילה באוטו

dscn1646.th.jpg

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום המסלול היה סגור מגלל תנאי מזג האוויר

אז נסעתי קצת לטייל ובחניה של קניון קטן בדיוק חניתי ליד אודי TT רגילה אז צילמתי אותה גם

ואפשר לראות קצת שינוים ואין לTT רגילה את הכפתור למתלים

אני רוצה לציין שבדקתי את הצמיגים של TT רגילה וראיתי את הבדל בין צמיג שלג לצמיג רגיל רק לצערי שחכתי לצלם את זה

עכשיו אני במלון הולך עוד מעט לקנות לניב חבר שלי מאילת מדבקה חדשה לאלפא 159 החדשה

היום גם חזרה אלי במייל סבין שמיט שהיה מצטערת שלא תוכל לפגוש אותי לארוחת ערב

היה ריסקה את הפורשה שלה ועכשיו מנסים לתקן אותה ולארגן חלקי חילוף

פעם הבאה שאני הגיע הפתיחה לי גם סיבוב וגם ארוחה שווה לחזור עוד הפעם

יאיר

התאומות מקדימה

dscn1660.th.jpg

וגם מאחורה

dscn1663.th.jpg

TT רגילה מאחור

dscn1664.th.jpg

תחת של אודי TTS

dscn1665.th.jpg

ועוד תמונה אחת מהשלג

dscn1652.th.jpg

פורסם

היום זה היום האחרון שלי כן באיזור

המסלול סגור היום ועוד מעט התחיל בנסיעה לפרנקפורט

פעם הבאה נגיע במזג אוויר יותר טוב אני מקוה

יאיר

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

זו חזרנו לארץ.

ביום אחרון שאיתי ברינג פגשתי שני חברה מפינלד ובחור מדרום אפריקה שהגיעו להשקת הרכבים החדשים של חברת TDM .אבל מגלל תנאי מזג האוויר בוטלה השקעה לכן שכרו רכב מסוג סיאט איביזה 1.4 דיזל כדי לנסוע הרינג .אחרי שלוש הקפות נשארת יחד אם אחד מהם בכניסה למסלול ואז קיבלנו טלפון מהם שהמנוע התפוצץ המכונית עשתה סה"כ לרכב 3000 ק"מ.

הזמנו גרר ומי המסלול עד למלון לקח לנו כ 180 יורו.

אם עוד חשבו לדרוש מחברת השכרה החזר על הגרר אבל אמרתי להם שהם יכולים לקבל דוח הרבה יותר גדול.

התקשרו ואחרי שעה הגיע גרר לקחת אותם יחד אם האוטו.

לסיכום היה שבוע לא רע חוץ מהשלג שהגיע פתאום.

סה"כ הקפות 13

סה"כ ק"מ באוטו התחלתי אם 4242 סיום6549 סה"כ 2307 ק"מ

 

נשארו בכרטיס 2 לפעם הבאה

אני גם מוסיף עוד כמה תמונות מעניניות

dscn1690l.th.jpg

DSCN1691.JPG

DSCN1694.JPG

R-8.JPG

מזדה ליסיג.JPG

הרעם השחור.JPG

פיזו 205.JPG

אודי TT ישנה.JPG

פורסם

שלום יאיר,

שמח לראות שהספקת לפחות לנהוג מעט לפני שהשלג נכנס.

אומנם בהתחלה חשבתי שאני אגיע לרינג באותה תקופה ואולי אפגש אתך, בסוף לא הגעתי (ובדיעבד טוב שכך בגלל השלג), ובמקום זה השתתפתי ביום מסלול בזנדוורט של מועדון מירוצי רכבים הסטוריים.

סיפרתי קצת סיפור והעליתי כמה תמונות בפורום אספנות.

מקווה שכשאני אגיע לרינג מזג האויר לא יתעתע. (מתוכנן לעוד שבועיים)

ג'רמי

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

סה"כ יפה מאוד.

אהבתי את ה 205 :)

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

שלום שוב

כשהייתי במסלול איתי אמור להיפגש אם סבין שמיט .

בדקה 90 בוטלה לנו הפגישה.

אני מוסיף את המכתב שהיה שלך לי

יאיר

Hi Yair,

 

sorry, but I am very busy and I am on the way to my office near Düsseldorf.

We had one destroyed car two weeks ago, and it has to drive in two days… many things to do- we even took our helicopter to fetch some parts at the Porsche factory ;-)

I hope we can make it!

Have fun in the snow!!!!

 

Best regards

Sabine

פורסם

יפה מאוד!

 

אני בגרמניה ביולי, האם יש אפשרות לנהג בן 21 להיכנס? או שרק הרכב תלוי בזה.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

יאיר, מאיפה הושכרה הTTS ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יפה מאוד!

 

אני בגרמניה ביולי, האם יש אפשרות לנהג בן 21 להיכנס? או שרק הרכב תלוי בזה.

 

עד כמה שזה נשמע אולי מפתיע,

הם אפילו לא מבקשים לראות רשיון הנהיגה כשאתה קונה את כרטיס העליה למסלול.

 

דני G.

פורסם

נראה שעשית שמייח, אחלה תמונות(באיחוד של המזדה 3:wink:)

 

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...