Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי שום בעיה עם זה וחלילה שאפגע בעסקיך ברינג (להבדיל מעסקיך בנס הרים רינג שכן מכעיסים אותי), אני פשוט חושב שהרבה חובבי נהיגה נוהרים לרינג בגלל השם שיצא לו בזמן שבמחיר נמוך משמעותית הם יכולים לקבל חווית נהיגה הרבה יותר מלמדת במסלול יותר קצר.

 

לא דיברתי על התרסקויות ותאונות, רק הזכרתי בדרך אגב, עיקר כוונתי הייתה על חווית הלמידה מול העלות שלה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לי שכל ההכנות לקראת העלייה למסלול עוד מהארץ הכוללת למידת המסלול בע"פ

ניתוחו וכיוצ"ב מביאים אותך למצב של לחץ קשה מאוד שיכול רק לפגוע בנהג כאשר הוא כבר על המסלול.

אך עם כל זה אני הייתי שמח מאוד להיות במיקומו הנוכחי של פותח השירשור8)

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

בכלליות גם, נהג שיגיע מוכן מהארץ כאמור יודע שלא עולים על המסלול באמוק מוחלט ומנסים להאיבק ולהצמד לנהגים שביקרו כבר ברינג פעמים רבות.. עולים לכמה סיבובים להכרה של המסלול במהירות סבירה תו"כ ציות לכללים של המסלול ואין סיבה שלא להעלות את הקצב לאט לאט ובמתינות עד שמגיעים לתוצאות יפות.

 

בנוגע למסלולים קצרים יותר בגירה אני ישמח לשמוע הצעות נוספות באירופה ואו באיזור!

 

תודה.

אבי.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

אני עדיין כן במסלול ממתין למחר לפתיחה .

בינתיים הרשום דוח בינים על אודי TT S והבדלים לעומת אודי TT רגילה

לנהגים גבוהים היה קשה מאוד להיכנס באה ומאוד צפוף

הרכב מאוד חזק ומאיץ יותר מהר מהרגילה וגם רעש המנוע שונה

זה עדיין לא אודי RS4 שהיה הרבה יותר עצבנית

צריכת הדלק במסלול כ 5 ק"מ לליטר בנסיעה רגילה הצלחתי 11 ק"מ לליטר

הצמיגים בחתך יותר גדול וגם התחת נראה קצת יותר כמו של הפורשה

המתלים שלו קצת יותר קשיים מאודי TT הרגילה וגם יותר רועשת

הצבעים בתוך אוטו נעימים מאוד כתום חזק

הבעיה היחידה שאין עברת הילוכים טיפרוניק וזה קצת מרגיז

סה"כ רכב נפלא למסלול לא עצבני מדי ולא רגוע מומלץ בחום

ושוב לא לגבוהים מעל 1.75 כי היה להם קשה איתו

יאיר

פורסם

דיפנדר??? :shock:

סאבין בודקת אם ניתן לשבור את השיא השלילי של הרינג?

כשהיא תחזור מההקפה עם הדיפנדר ישלטו בכדור הארץ קופים :twisted::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
... בזמן שבמחיר נמוך משמעותית הם יכולים לקבל חווית נהיגה הרבה יותר מלמדת במסלול יותר קצר.

 

אפשר לקבל מספר דוגמאות לכאלו מסלולים? ועל אילו רכבים מדובר?

:wink:
פורסם

אין דוגמאות פרטניות, לכל מסלול יש ימים בשבוע שבהם הוא פתוח לקהל הרחב (חלקם פעם בשבוע, חלקם כל יום) ומכוניות ספורטיביות ניתן לשכור בכל חברת השכרה בכל מדינה בעולם.

 

מצידי תחפש מסלולים באינטרנט ביון/טורקיה, סע לשם במעבורת ותישן באכסנית נער (זה בטוח יוזיל עלויות).

אתה יכול גם באותו מסלול לחפש מראש איזה קורס יומי/ דו-יומי לנהיגה מתקדמת/ספורטיבית/מרוצים.

אנשים מסתכלים בעין עקומה על קורס דו-יומי וחושבים שזה קצר מידי, אני יכול להגיד לך בוודאות שאתה חוזר מקורס כזה נהג אחר לגמרי.

חווית נהיגת מרוצים בחו"ל לא חייבת להיות יוקרתית ויקרה בשביל להיות איכותית ומלמדת.

 

בקשר ללמידת מסלול הרינג מראש בארץ, הדבר משול ללקחת מישהוא שמדדה על המישור בחרמון עם המחליקיים ולהתחיל ללמד אותו את התוואי של מסלול סללום דאון-היל אולימפי ולקחת אותו לשם עוד שבוע.

 

זה שהוא לא נופל מהרגליים כשהוא על המחליקיים לא אומר שיש לו את הכלים להתמודד עם המסלול הזה והחוויה במקרה הטוב תהיה טראומטית ומלחיצה ובמקרה הרע תסתיים ברגל שבורה.

 

בדיוק אותו כנ"ל עם נהיגה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה היום השני שלי במסלול אתמול היה סגור.

אתמול כמו שצינתי התחיל שלג .

אבל בסוף פתחו אותו בשעה 13:00 הכרתי בכניסה בחור מפינלנד שהגיע אם החברה שלו והשכיר קיה סונטרה וגם בחור אנגלי בשם טים שהגיע אם לוטוס מי אנגליה עד המסלול יותר נכון הגיע מסקוטלנד.

במזג האוויר הגשום עשיתי הקפה 10:15

בהקפה האחרונה התחיל שלג כבד וכמעט אבדתי את אוטו אבל עדיין הוא איתנו

חשוב לציין שמי שמגיע בחורף לבקש צמיגי שלג ולא כמו שלי שהם חצי שלג.

סה"כ יום לא רע.

נראה איך מחר היה מזג האוויר.

יאיר

dscn1618ldg.th.jpg

 

שאלה קטנה מי יודעה למה משמש הכפתור הזה באודי TTS

dscn1613c.th.jpg

 

תמונה של המלון בשלג

dsc5388s.th.jpg

פורסם

חשוב לזכור שהנהיגה על המסלול כשהוא רטוב צריכה להיעשות בטכניקה שונה מהותית מאשר ביבש.

 

צריך להתרחק מקצוות המסלול ואבני השפה וחשוב להישאר עד כמה שניתן על הקו היבש (אם נוצר כזה) או קרוב למרכז המסלול. צריך לקחת בחשבון את התארכות מרחקי הבלימה ואת הנטיה של המכונית להחליק במקומות שבד"כ האחיזה מצוינת.

עוד דבר שצריך לזכור הוא שישנם אזורים במסלול העוברים בין עצים והדבר גורם לנשירת עלים רטובים על המסלול וכן לאי התייבשות האספלט גם כששאר המסלול מתחיל להראות סימנים של יובש.

פרט נוסף שנכון תמיד אבל חשוב שבעתיים ברטוב הוא שצריך להיזהר מטעויות של נהגים אחרים, כשעל רטוב הסיכויים שמישהו יעשה לך ספין מול הפרצוף גדול יותר.

 

אבל כל מה שאמרתי כמובן אינו תירוץ לא לעלול על המסלול ואני שמח יאיר שאתה ממשיך לנהוג גם בתנאים פחות טובים. לומדים מזה המון, ואם תרשה לי, אז בהקפות בתנאים שאינם אידאלים אני ממליץ שתשאיר את השעון בצד ותשמור על מרווחי בטחון הולמים.

 

לגבי הלחצן ששאלת-

ב TT ששכרת קיימת מערכת בולמי הזעזועים המגנטיים המאפשרת הקשחה שלהם, לשיפור ההתנהגות. בעקרון מומלץ להפעיל את המערכת לפני העליה על המסלול בכדי לקבל מכונית מרוסנת יותר, אבל בתנאי אחיזה ירודים (כפי שיש שם כרגע), דווקא מכונית רכה יותר תספק אחיזה עדיפה.

אתה יכול לנסות לבדוק איך המכונית מרגישה עם המערכת ובלעדיה, אבל אני חושב שהייתי נמנע מהפעלתה כשהמסלול אינו יבש.

 

תמשיך להינות ולשתף (גם בSMSים שאתה שולח...)

 

דני G.

פורסם

למה לא נסעתי :brickwall: למה לא נסעתי :brickwall: למה לא נסעתי :brickwall:.

 

איזה יופי, תעשה חיים.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

בהחלט תמשיך לעשות חיים! אני כבר נהיה שמח רק מלראות אותך מגיב על המסלול, ולראות את התמונות האלה. חוויה בהחלט בלתי נשכחת, ויום יבוא וגם אני אהיה שם :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...