Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השתמשתי בחיפוש (אמנם של גוגל) ללא הועיל.

שאלתי פשוטה, האם כשמרימים את בלם היד ולוחצים על המצערת תוך כדי הפנית ההגה (קרי צלחות, נסיעת דאווין) הדבר מזיק לבלם היד? כמיטב הבנתי הדבר יכול לקרוע את מוטות הבלם, אבל ראיתי חברים שלי עושים את זה עם הונדה ומאזדה, ובעצם רבים מאיתנו עושים את זה ולפי הידוע לי לא קורה כלום!

אז האם אני יכול בבטחה לעשות זאת עם הגרמנייה שלי, בלי חשש לפגוע בה?

 

תודה מראש:-) רועי.

פורסם

הורסות, מה פתאום ??

זה מחזק.., את הקשרים שלך עם המוסכניק שלך, ויוצר זיקה ישירה בין חשבון הבנק שלך לעו"ש של המוסכניק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
השתמשתי בחיפוש (אמנם של גוגל) ללא הועיל.

שאלתי פשוטה, האם כשמרימים את בלם היד ולוחצים על המצערת תוך כדי הפנית ההגה (קרי צלחות, נסיעת דאווין) הדבר מזיק לבלם היד? כמיטב הבנתי הדבר יכול לקרוע את מוטות הבלם, אבל ראיתי חברים שלי עושים את זה עם הונדה ומאזדה, ובעצם רבים מאיתנו עושים את זה ולפי הידוע לי לא קורה כלום!

אז האם אני יכול בבטחה לעשות זאת עם הגרמנייה שלי, בלי חשש לפגוע בה?

 

תודה מראש:-) רועי.

 

סתם לידע כללי

חבר שלי האידיוט עשה את זה עם מאזדה 3

והתהפך ( כמובן שהרכב הלך והוא יצא שלם מהמקרה ).

לתשומת ליבך, עכשיו אני מאמין שתחשוב פעמיים לפני שתנסה את זה.

פורסם

איך בדיוק הוא התהפך? הוא פגע במשהו? איפה זה היה?

פשוט לא כל כך קל להפוך רכב מודרני ודי יציב כמו מאזדה 3, אז זה די מעניין אותי לדעת איך זה קרה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כשלא יודעים לשלוט ברכב,

הפניות הגה מהירות ובדרך כלל בכיוון הלא נכון, כאשר מופעל על הרכב כח גדול (צנטריפוגלי) במהירות גבוהה יכולות להפוך את היציב שברכבים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה יכול לנסות לעשות פעם, פעמיים אבל יותר מזה אני לא יכול להבטיח שלא יקרה כלום לרכב שלך. אני מודה, גם אני וכמה חברים עושים את זה לפעמים(במגרשים כמובן) וטפו טפו טפו עד היום לא קרה כלום לבלםיד ומקווה שלא יקרה. אבל הרכבים לא מתוכננים לדברים שכאלה, ואין לדעת מה יקרה.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי, כיף לחזור =]

בהמשך לפוסט הזה מלפני כ-7 חודש, אני מתפתה יותר ויותר להשתמש בבלם יד בגולף כדי לבצע פניות מבוקרות, אשמח אם תסבירו לי הפעם בפירוט איזה חלק ברכב בדיוק יכול להיפגע (כלומר, לא אם אני נכנס בעמוד ,הכוונה אם ייגרם נזק לבלם היד, אז באיזה חלק), ומה המחיר להחליף חלק כזה (כדי שאוכל לממן לאבא חלק חדש אם ייהרס =] ).

לכל הדואגים אין צורך לדאוג, אם אתחיל עם זה זה יהיה במגרשי חניה, ורק אחרי שאלמד ממש טוב כמה צריך להרים ומתי אתחיל לאט ובזהירות גם לקחת סיבובים ופניות לכיף, ורק לפעמים בנסיעות כיף. ואל תשחקו אותה תמימים חלק גדול ממכם עושה את זה.:wink:

חברים שלי כבר מלא זמן עושים את זה ולא קרה כלום אצלם.

 

בתודה רועי =].

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...