Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקיעות וכמובן החלצויות


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הציוד שהזכרת יעלה קצת יותר מ 1000 ש"ח:

היי ליפט 500 ש"ח מתאם לגלגל 300 עוד 300 ש"ח,

משטחי נסיעה ממתכת כ 800 ש"ח ליחידה (כאלה שמחזיקים את משקל הרכב).

 

אבל זו לא הבעיה האמיתית... המשקל והאכסון הם הבעיה:

היי ליפט 15 ק"ג של פלדה באורך מטר, שפאלות מתכת טובות לפחות 25 ק"ג לכל אחת.

ואל תשכח ששימוש בהיי ליפט דורש לפעמים מדרגות צד ופגוש מתכת.

 

אין יותר מידי מקומות לאכסן את כל זה ברכב ואם מחברים את כל זה על הגגון אתה מעלה את מרכז הכובד של הרכב לשמיים.

 

בקיצור, יותר עדיף לא להיתקע :-)

גילוי נאות: תגובת ייצרן של PillowTrack.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest American V12

במחירים הללו שאתה מציג הייתי פושט רגל, 400 שקל היילפיט, המתאם הזה 300 שקל ואפשר לבנות אותו לבד, זה לא סיפור, והמשטחים לגלגלים בגלל לא יקרים, 300 שקל בשביל זוג זה יקר. (מי קונה חדש, יש המון משומשות אצל מרכיבי עגלות בארץ).

 

וכול זה שוקל פחות מכננת שתקועה מקדימה, שגם ככה רוב המשקל של הרכב הוא בחלק הקדמי.

 

:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כננת זה בטח לא פיתרון שמתאים לרוב (מה גם שהוא מוגבל בכיוון החילוץ).

אבל בשום פנים ואופן אתה לא יכול לקחת משטחים (שפאלות) של יצרן עגלות לשימוש לרכב שטח !

רמות המאמץ והעומסים שהם מחזיקים בכלל לא קרובים לאלו של רכב שטח מפעיל, היו על זה המון דיונים בפורומים בחו"ל.

המשקל שיכול לפעול על גלגל אחד של ג'יפ בעליה/ירידה/שיפוע הוא הרבה יותר ממה שמשטחי העגלות יכולים לשאת.

 

לגבי בנייה עצמית של המתקן להייליפט - מדובר כאן במשקלים עצומים וסיכון עצום - אני לא בטוח שכדאי לקחת את האחריות.

 

בכלל היי ליפט הוא כלי שצריך להשקיע הרבה בללמוד איך להשתמש בו - אחרת אפשר לגרום נזק רציני לרכב (שלא לדבר על האנשים מסביב). יש עניין של יציבות, כיוונים ונקודות משען. זה כלי מקצועי מאוד שמיועד בעיקר לרכבי עבודה שמותאימים לזה (טרקטורים וכד'). למשל: אין מה לעשות עם היי ליפט ברכבי השטח הרך שנמכרים היום.

 

איפה תתקע היי ליפט ביונדאי טוסון ???

גילוי נאות: תגובת ייצרן של PillowTrack.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקום שטח ניסויים אי שם בדרום הארץ. מדובר בשטח אש של צהל שלא כדאי להסתובב בו בלי רשות.

יורדים לניסוי מסודר עם נגרר מלא ציוד. היות ויש לנו נגרר אבל אין לנו גורר בדר"כ לארועים שכאלו שוכרים אחד.

בדר"כ מקבלים איזה מגנום חבוט אבל הפעם למרבה הפלא מחכה לנו D-MAX חדש נוצץ עם 0 ק"מ. קצת חראם להרוס כזה אוטו אבל ניחא... מרוב ההתרגשות אף אחד לא בודק אם יש 4X4 ואיפה מעבירים אותו. הח"מ מגיע בחמש בבוקר למקום עבודתו ומתחיל לרדת עם הנגרר דרומה. בדרך מתחיל לחשוד שזה לא טנדר 4X4, בודק מהר ברשיונות ואכן מגלה את האמת המרה שאין 4X4 רק "נראה כמו". מנסיון העבר לא ממש צריך 4X4 ברוב המיקומים שלנו אז ממשיכים לנוע דרומה. הפעם ממקמים אותנו בין שתי סוללת אפר כך שנכנסים ואין אפשרות לעשות רוורס, רק קדימה ובזהירות.

טוב אז נכנסים בזהירות מנתקים את הנגרר ויוצאים אם הטנדר ישר. הדרך החוצה לא קלה. בורות לא קטנים. קצת תנופה אלימה והדי מאקס החדש מצליח לעבור בקושי. מה נעשה בערב כשנרצה להוציא את הנגרר? בערב רותמים את הנגרר לדי מאקס והח"מ מאחורי ההגה נוסע בזהירות (בכל זאת יש אחורי נגרר גבוהה עם ציוד יקר מאוד) היה ברור שנסיעה איטית תסתיים בתוך בור עם גלגל באוויר וכך אכן היה. השמש כבר התחילה לשקוע, כולם יצאו מהשטח ורק אנחנו תקועים. חפרנות משכנו דחפנו ולא זז הגזר. בסוף הכנסנו גאמפי (סיטרואן) ברוורס לשביל, ניתקנו את הנגרר ומשכנו החוצה את הדי מאקס. עכשיו היה צריך למשוך גם את הנגרר. קשרנו חבל ארוך וגררנו את הנגרר עם חבל! עד שיצאנו מאזור. הפחד הגדול שלי היה שהנגרר יתהפך (מעוד גבוהה וכל בור יכול להפוך אותו) להפתעתי הוא הגיע לזווית מטורפות מבלי להתהפך. התחלנו את החילוץ בשש בערב, הגענו למלון באילת אחרי 11 בערב. מלוכלכים, מזיעים.

את הלקח למדנו... לבדוק 4X4 לפני כל ניסוי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה תתקע היי ליפט ביונדאי טוסון ???

 

אך ורק על מדרכות צד יעודיות ומקדימה ומאחורה אך ורק במידה ומותקן ברכב טמבון ברזל/צינורות.

 

אצלי יש לי היי ליפט, מדרגות צד וטמבון ברזל אחורי, אם אני אצתרך את ההי ליפט מקדימה אני יכול רק לחלום על זה אבל האמת הי שעוד לא הייתי זקוק בכלל להשתמש בו עקב עקיבתי האיתנה אחרי הפתגם של סבא שלי "פיקח לא נכנס למסלול שחכם יכול לצאת ממנו עם היי ליפט".:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה תתקע היי ליפט ביונדאי טוסון ???

 

עזוב איפה תתקע, עם טוסון ( או כל ג'יפון ) אתה מראש לא תיכנס לשטח בעייתי במיוחד, ככה שהשאלה תאורטית בלבד. :lol:

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות, אני מכיר 2 טוסונים שמטיילים בשטח די טכני, הגבהה (שינוי מתלה מחורבן) וצמיגים טובים יעזרו לו להיות ג'יפ לא רע בכלל, נעילה כמובן תעזור מאוד :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור,

חולק עליך לחלוטין בעניין הטוסון.

נסעתי עם אחד כמה פעמים והבעיה המרכזית שלו היא שאין לו הילוך כח.

כשאין לך הילוך כח אתה לא נכנס לשטח שאתה לא מכיר ובאותו רגע הרסת בעצם את כל ה FUN שיש ברכב שטח.

 

ירדתי השבת לנחל צין, כשאתה יורד את מעלה צין יש בסוף הירידה מין כמה בולדרים מסודרים במדרגות לרוחב השביל שכאילו באים לקבוע את רף העבירות להמשך המסלול, משהוא בסגנון של "חביבי, אם אתה לא עובר את זה אז בטח גם אין לך מה לעשות בהמשך".

היה שם טוסון שניסה לעבור את זה איזה 3 פעמים ובסוף חזר על עקבותיו.

 

רכב לשבילי קק"ל +, לא יותר מזה.

 

דרך אגב, עין עקב מפוצץ במים, מלא יעלים מסביבו, נשרים ורחמים חגים בשמיים, מקום קסום!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור,

רכב לשבילי קק"ל +, לא יותר מזה.

 

גם שביל קק"ל יכול להפוך לבעיית עבירות: קוליסים, חריצי מיים, נפילות של האדמה.

כל אלה זה הפתעות שכל רכב שנוסע ב "שבילי קק"ל" נתקל בהם מידי פעם.

 

אם יש לך מזל נתקלת בזה בתחילת המסלול - אם לא אז הגעת למכשול אחרי 40 ק"מ בשטח! ואז מה תעשה? תחזור אחורה???

 

בקיצור - ההבדל בין "חילוץ" ל "עבירות" זה ההבדל בין חכם לפיקח... :-)

 

עדיף להיכנס לשטח מאובזר בהתאם לסוג הרכב שלך.

בכל שטח בלי יוצא מן הכלל יש סיכוי לבעייה.

גילוי נאות: תגובת ייצרן של PillowTrack.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנוסף למה שבגירה כתב, הגחון שלו חשוף לגמרי, ואין שלדת סולם שתגן על המכלולים, זרועות מתלים עדינות וכו'.. , בקיצור, לא לשטח.

 

 

אגב, אור איפה ראיתה נעילה לטוסון??

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם שביל קק"ל יכול להפוך לבעיית עבירות...בכל שטח בלי יוצא מן הכלל יש סיכוי לבעייה.

 

אני אספר לך סיפור תקיעה שמרוב בושה החלטתי לא לספר אבל יאללה, שיהיה.

אני מגיע לפני שבועיים לחבר שגר בקיבוץ ומחנה מאחורי הבית (מוסו 4X4).

אני מחנה על מרפסת מרוצפת שלפני כמה ימים גרפו ממנה שאריות מחמצת של פרות (לא ידעתי על זה) שבינתיים כבר התייבשה בכמה ימי שמש.

 

יושבים, מקשקשים, שותים, מעשנים, מפצחים גרעינים ויאללה... הביתה.

יוצא ומגלה שבנתיים ירד בחוץ גשם.

 

יוצא מהבית, ניגש לאוטו ומרביץ השטתחות אדירה, הרצפה חלקה כאילו שפכו עליה שמן תינוקות.

 

מטפס לאוטו, מתניע, מעביר ל D נותן גז והאוטו פשוט נוסע במקום :shock:

החבר צועק, "בעדינות יא ג'אמוס,בעדינות!" אני נותן גז בעדינות וכמובן שבעדינות רבה אני נשאר במקום :shock:

 

אני אומר לחבר, טוב, נתבזה ונעביר ל HIGH?

טוב, לחיצת כפתור עדינה ובמקום ש 2 הגלגלים האחוריים יסעו להנאתם החופשית במקום, עכשיו כל ה 4 עושים את זה! :shock:

 

לא נשגע אתכם ב 4 בבוקר, בקיצור, היי,לאוו, בעדינות, באכזריות, הגה ימינה,הגה שמאללה,כלום לא עזר, התבזינו לחלוטין והלכנו להביא את ה 205 של חברה שלו שתמשוך אותי החוצה מאגם הברבורים.

אשכרה משטח קרח חלקלק.

 

ה 205 משכה אותי משם בלי בעיה (הרי בעקרון אין כמעט חיכוך עם הרצפה) וזה רק מראה לכם שלפעמים התקיעה הבאה מחכה במקום שהכי לא מצפים לו. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירדתי השבת לנחל צין, כשאתה יורד את מעלה צין יש בסוף הירידה מין כמה בולדרים מסודרים במדרגות לרוחב השביל שכאילו באים לקבוע את רף העבירות להמשך המסלול, משהוא בסגנון של "חביבי, אם אתה לא עובר את זה אז בטח גם אין לך מה לעשות בהמשך".

!

 

 

במקרה לפני כמה חודשים עשיתי את הציר הזה עד מפעלי אורון (כולל מעבר מתחת לפסי הרכבת) עם פיגו פרטנר. לא היו בעיות מיוחדות ובטח שלא היתה בעיה לעבור את המדרגונת בתחתית צין.

ולמי שממש חייב לדעת הרכב הוא שלי פרטי ולא ליסינג/ חברה או משהו בסגנון רק ממוגן גחון 6 מ"מ אלומיניום

 

 

יוני

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה לפני כמה חודשים עשיתי את הציר הזה ...עם פיגו פרטנר. לא היו בעיות מיוחדות ובטח שלא היתה בעיה לעבור את המדרגונת בתחתית צין.

 

או שבמשך הכמה חודשים האלה שינו את המכשול (הגשמים,שטפון או הרט"ג)הזה או שלהד"ם.

את המחסום שיש שם כיום שום פרטנר שבעולם לא עוברת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...