Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל שזה לא קרה כי לא הספקתי לראות את השידור החוזר של הישרדות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הרגשתי את משב הרוח.

 

פעם אחרונה שבאמת פגע משהו משמעותי היה בתחילת המאה בסיביר. חתיכת פוקס. חוצמי כמה עצים וסנאי לא קרה כלום.

אז בואו נעשה את זה מעניין, איפה הייתם מאחלים לפגיעה הבאה להיות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם כבר אז בבית ספר שנימצא בשביתה.

 

 

 

כאני חושב על זה (כן לפעמים אני מצליח לחשוב)

בערך כל חודש יש הצהרה כזו שכמעת נפגענו

אבל תמיד בסוף כל כתבה כזו רשום "התנגשות הבאה אמורה להיות עוד 127000 שנות אור"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם כבר אז בבית ספר שנימצא בשביתה.

 

 

 

כאני חושב על זה (כן לפעמים אני מצליח לחשוב)

בערך כל חודש יש הצהרה כזו שכמעת נפגענו

אבל תמיד בסוף כל כתבה כזו רשום "התנגשות הבאה אמורה להיות עוד 127000 שנות אור"

 

כנראה שאף אחד לא אמר בעוד כך וכך שנות אור כי שנת אור היא יחידת מרחק ולא זמן .

 

לגבי האסטרואיד , ליד בושאר או איך שלא קוראים לקריה הגרעינית שוחרת השלום הזו....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הרגשתי את משב הרוח.

 

פעם אחרונה שבאמת פגע משהו משמעותי היה בתחילת המאה בסיביר. חתיכת פוקס. חוצמי כמה עצים וסנאי לא קרה כלום.

אז בואו נעשה את זה מעניין, איפה הייתם מאחלים לפגיעה הבאה להיות?

כמה עצים הא....אם זה היה בשטח מאוכלס הייתה רואה מאות אלפי הרוגים. כל הקטע שראו אותו רק יומיים לפני הארוע. כל אלה שחושבים שאפשר ליירת כל עצם שכזה כי יהיה לנו התרעה של שנים יכול ליראות שהכל בולשיט וכל שניה כולנו יכולים למות..

בכל מקרה הפגיעה הבאה לא תהיה בעוד מליון שנה אלה הרבה יותר קרוב....מי שמתעניין יכול לימצוא כתבות באינטרנט, גם באתר של נאסא.

פורסם
הרגשתי את משב הרוח.

 

פעם אחרונה שבאמת פגע משהו משמעותי היה בתחילת המאה בסיביר. חתיכת פוקס. חוצמי כמה עצים וסנאי לא קרה כלום.

אז בואו נעשה את זה מעניין, איפה הייתם מאחלים לפגיעה הבאה להיות?

 

אני מופתע מהתגובה הלגלגנית שלך falou.. :-o אם מה שכתוב בכתבה שקישור אליה צירף פותח השרשור נכון, האוביקט הזה עבר במרחק של כ-75,000 ק"מ מכדור הארץ שהם שקולים לכרבע מהמרחק של כדור הארץ מהירח וכמעט שתי הקפות של כדור הארץ סביב קו המשווה. כעת נסה באמצעות הנתונים האלה לבנות "מודל יחסים" בראש; לא צריך להיות מבריק במיוחד כדי להבין שהאירוע כמוהו ככדור אקדח העובר קצת מעל לראש...

:idea:
פורסם

צודק. אני אקח את עצמי ברצינות יתרה להבא ואחבש קסדה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האמת שאנחנו נפגעים ממטאוריטים דיי הרבה. למזלנו האטמוספירה שלנו מגינה עלינו לא רע בכלל. (גרוע אם תשאלו את הדינוזאורים).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

האסטרואיד דווקא היה אמור להתנגש בכדור הארץ, רק שגילו את זה בזמן, אז ברוס ויליס שהוא בכלל עובד בפיצוצים וחיפוש נפט החליט לנסוע לשם עם כמה חברים ולפוצץ את האסטרואיד, אבל אז הבת שלו, שהיא בעצם הבת של ההוא מאירוסמיט (שמוכיח הלכה למעשה שדארווין טעה לחלוטין, איך מהקוף הזה יצאה פצצה שכזאת ) התחילה לבכות לברוס ויליס שהוא הבוס של הארוס שלה שלא יקח אותו כי היא תשאר לבד .

בקיצור, נהיה שם וואחאד סיפור אבל בסוף כמו שאתם רואים הם הצילו אותנו והאסטרואיד פספס אותנו.

 

שיוווו, איזה הקלה! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פעם אחרונה שבאמת פגע משהו משמעותי היה בתחילת המאה בסיביר. חתיכת פוקס. חוצמי כמה עצים וסנאי לא קרה כלום.

חבוב, זה היה גיורא, הסנאי שלי.

אז בואו נעשה את זה מעניין, איפה הייתם מאחלים לפגיעה הבאה להיות?

במדינה שהכי שוחרת שלום בימנו, רוצה שלווה כלל עולמית ומספקת נפט ופיסטוקים לכולנו- איראן

 

האסטרואיד דווקא היה אמור להתנגש בכדור הארץ, רק שגילו את זה בזמן, אז ברוס ויליס שהוא בכלל עובד בפיצוצים וחיפוש נפט החליט לנסוע לשם עם כמה חברים ולפוצץ את האסטרואיד, אבל אז הבת שלו, שהיא בעצם הבת של ההוא מאירוסמיט (שמוכיח הלכה למעשה שדארווין טעה לחלוטין, איך מהקוף הזה יצאה פצצה שכזאת ) התחילה לבכות לברוס ויליס שהוא הבוס של הארוס שלה שלא יקח אותו כי היא תשאר לבד .

בקיצור, נהיה שם וואחאד סיפור אבל בסוף כמו שאתם רואים הם הצילו אותנו והאסטרואיד פספס אותנו.

 

שיוווו, איזה הקלה! :wink:

מקורות יודעי דבר אומרים כי לברוס וייליס לא הייתה שום נגיעה לנושא.

 

עוד מוסיפים המקורות הללו (בשונה מ"מקורות" שלנו שהם קצת יבשים בזמן האחרון) שמי שאחראי להטיית האסטרואיד זה צ'אק נוריס. הוא דחף את האסטרואיד בעזרת הבולילה שלו והפנה אותו לאוראנוס, לסגור חשבון עם יריב וותיק.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

×
×
  • תוכן חדש...