Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה9882RI מאוד איכותי אבל רק בעיה אחת יש לי איתו אין מספיק כיוונים שם, אפילו בפיוניר3050 שהיה לי קודם לכן הייתה אפשרות של משחק עם הMID מה שפה אין משום מה

השאלה שלי היא אם אני מתקין קרוסאובר לכיוונים יותר עדינים, יש קרוס שבא עם פאנל או משהו שיוכל לשבת קדימה על יד הרדיו ? איזה משהו מעוצב ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

אתה מתכוון לאיקולייזר, לא קרוס.

ישנם איקולייזרים כאלו, בד"כ בגודל 1din,תעשה חיפוש באיביי בנושא, תמצא הרבה מאוד מוצרים.

 

באיזה סט אפ מדובר? רמקולים/ מגברים/ תצורת הגברה?

מתחדשת*

פורסם
אתה מתכוון לאיקולייזר, לא קרוס.

ישנם איקולייזרים כאלו, בד"כ בגודל 1din,תעשה חיפוש באיביי בנושא, תמצא הרבה מאוד מוצרים.

 

באיזה סט אפ מדובר? רמקולים/ מגברים/ תצורת הגברה?

HU- ALPINE 9882RI

JBL GTO6507 6.5

ROCKFORD PUNCH P3 12 "

AMP - JBL GTO1004

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

נחמד.

אני מאמין שכל איקולייזר בסיסי של 7 בנדים יעשה מעל ומעבר לצרכים שלך.

יצא לך לראות מה קיים?

מתחדשת*

פורסם
אתה מתכוון לאיקולייזר, לא קרוס.

ישנם איקולייזרים כאלו, בד"כ בגודל 1din,תעשה חיפוש באיביי בנושא, תמצא הרבה מאוד מוצרים.

 

יש גם יופי של מכשירים בגודל חצי דין ("חצי רדיו"), ואני מאמין שבלוח היד שנייה של הפורום מסתובבים כמה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...