Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא כל כך קשור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הייתי, ואני ממליץ מניסיון מר (תשאלו גם את ערן S) לא לחנות רחוק, תחנו ר-ק במרכז הבלאגן.

 

ירון אתה מדבר ברצינות?!

לא הצלחתי לחשוב על שום יתרון בכך מלבד זה שאם תחנה היכן שכולם אין הרבה סיכויים שרכבך יפרץ, זה היחידי שעלה במוחי. מלבד זה אני לא רואה שום סיבה מדוע לא להחנות היכן שלא מתאספים רוב האנשים.

L'amour Toujours

פורסם
אני הייתי, ואני ממליץ מניסיון מר (תשאלו גם את ערן S) לא לחנות רחוק, תחנו ר-ק במרכז הבלאגן.

 

ירון אתה מדבר ברצינות?!

לא הצלחתי לחשוב על שום יתרון בכך מלבד זה שאם תחנה היכן שכולם אין הרבה סיכויים שרכבך יפרץ, זה היחידי שעלה במוחי. מלבד זה אני לא רואה שום סיבה מדוע לא להחנות היכן שלא מתאספים רוב האנשים.

 

בימים שעוד לא היה לי רשיון באתי כטרמפיסט עם ערן, הוא החנה רחוק כדי לא למשוך תשומת לב, אחרי שעה ראינו זכוכיות והפאוץ' שלו והתיק שלי לא היו באוטו.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

אם ראית שניים גדולים כאלה, שהסתירו כמעט את כל הXSI

 

:D אז זה אנחנו,

 

 

ודרך אגב, כמו שאמרתי לכם, האוטו של אלי _ _ היה שם, משמע שהם חזרו.

 

אני עוד עשיתי סיבוב בת"א וחזרתי, ובסוף מה קיבלתי ?

 

לחיצה של הGT ספורט (הלבנה) והאודי TT לאורך כל האיילון. היה שווה לחכות (ה GT חזקה בטירוף).

 

היה שווה לחכות :D:D

הלוואי והיה שאפשר לעשות MULTICAST ולהשתיל דיסקט חדש במוח של 99% מהישראלים.

×
×
  • תוכן חדש...