Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

shorlakk נכון שזה מבחינת מרחקים על המפה יוצא די באמצע אבל עדין,עם מציאים לנו מקום מסודר ונוח,נטול הפרעות לעוברי אורך כלשהם (עם זה בשבת) אז למה לא?

המקום שם לא באמצע איזה יער או משהו ואפילו אפשר לעשות שם באיזור על האש מבלי להפריע לאף אחד אני מאמין,כמו כן זה מקום יחסית מרכזי לצפון והרבה אנשים שעדין לא נחספו לתחום יוכלו להגיע ולראות את הסצנה שמתפתחת בארץ בכל הקשור לתחום הסאונד ברכב ואולי אפילו עוד כמה חברה יכנסו לתחום,זה יועיל לכולם,גם לפיתוח הסצנה וגם לעסקים (ויש כאן הרבה אנשים שמתעסקים בתחום).

נכון שזה אולי טיפה יותר רחוק לחברה מהמרכז,אבל המרחק מנתניה לעפולה הוא לא משמעותי,וכמו שאפי כבר אמר חלק מהתענוג זה לנסוע עם הרכב ומהערכת ולשמוע מוזיקה כל הדרך למפגש.:wink:

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קייסריה רחוקה לדעתי,

יש חבר'ה מירושליים, והשומרון

גם ככה נתניה זה כמעט שעה נסיעה לחלקינו, ו40 דקות נסיעה לאחרים

 

ונתניה זה גם פחות מ40 דקות מחיפה,

אני חושב שזה מקום מצויין בדיוק באמצע ובסך הכל "בא בטוב"

פורסם

אני גם חושב ש-ר"ג או נתנייה זה באמצע כמו שאמרו לא לישכוח שיש גם דרומיים שבישבילם מיפגש בצפון זה הרבה יותר רחוק:idea:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לדעתי נכון לעכשיו אם יהיה שבת ללא גשם ואת זה ניתן בלי בעיה לבדוק אם תחזית כי כמו שאמר איתמר במדינה הזאת יש כמה טיפות ביום וזהו.

מקום נחמד לדעת זה החוף של אולגה (חדרה) יש מקום לעשות על האש והחניה ממש ליד וממש אבל ממש בשפע.

לדעתי מקום מושלם למפגש ולמי שטעה אם נפריעה למישהו . הבתים הקרובים ביותר זה כמה קילומטר ונוסף לקח שאין אף אחד בים.

 

מה דעתכם ? זה גם די באמצע בין מרכז לצפון.

פורסם

חדרה זה אופציה קיצונית אבל סבירה,נתניה נראית לי באמצע בשבילי היא 40 50 דקות נסיעה,קשה לי להאמין שיש מקום יותר נוח מרמת גן.

 

נ.ב.

בכל אופן מה שיוחלט זה מקובל.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אז ככה זה החניון של הרמלין ביום שבת הוא ריק, מאחורה נמצא הפארק כך שניתן לעשות על האש.

אז מה אתם אומרים?

DSC02482.jpg

DSC02483.jpg

DSC02484.jpg

DSC02485.jpg

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

לא רק שהיא ריקה בשבת, גם החורשת אקליפטוסים שיש שם ממש נחמדה ואין בעיית רעש או אורחים בלתי קרואים. אני ממש בעד.

 

מבחינת קילומטרז' - אמצע הדרך בין חיפה לת"א היא חדרה. מישהו היה ביער חדרה? יש שם מקום מבודד ונוח שמתאים למפגש?

אני פחות בעד מפגש על חוף הים, לא נוח, אין צל ויש הרבה רוח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם חדרה היא האמצע, אנשים יכולים להתאמץ עוד טיפה ולהגיע לנתניה.

אני חושב שאף אחד לא יתנגד

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

קצת סטטיסטיקה על המקום בנתניה:

 

מת"א 30 ק"מ.

מחיפה: 60 ק"מ.

מיוקנעם: 60 ק"מ.

מעפולה: 70 ק"מ.

מנס ציונה: 48 ק"מ.

מקריית מלאכי: 78 ק"מ.

 

לדעתי - fair enough. ניתן להגיע לשם תוך 40 דקות נסיעה מחיפה, ותוך חצי שעה מפתח תקווה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אגב מקום שנורא קל להגיע אליו .... מכיוון חיפה מחלף הבאה אחרי מחלף נתניה אולים לגשר- שמאלה -2 רמזורים - ושמאלה ואתם שם.

מכיוון תל אביב מחלף הבאה אחרי מחלף פולג ימינה - רמזור - שמאלה ואתם שם.

 

די מבודד זה ליד האיצטדיון החדש של נתניה ומכללה - בקיצור גם יש איפה לעשות על האש. ומעט מאוד מבקרים. מקום ל פחות או יותר 100 איש באותה חניה אך יש עוד מסביב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...