Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך לפזר רכבים לאורך הכביש,יש חניה בהמשך למקום וזה צמוד למקום של אפי ככה שמקום לא אמור להוות בעייה שם.

להתחיל עכשיו עם תירוצים של אולי לא יהיה שם מספיק מקום וכו' לא יפתור את הבעיה,לפי דעתי זה המקום הכי נוח מהבחינה שהוא מסודר ויש מספיק מקום שם באיזור בשביל להחנות את כל הרכבים שיגיעו מבלי לחסום כבישים ונתיבי תנועה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך אתה אומר את זה, אם בתחרות הייתה כמעט אותה כמות שיש במפגשים (לפחות במרכז) והיה צפוף ואנשים חיפשו מקומות חניה בנרות? :roll:

לא טוען נגד המקום הזה, הוא אחלה, אבל קטן מידיי, לדעתי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

היער שליד יוקנעם, בצד ימין של כביש 70. יש שולחנות קק"ל. איתמר ידידי זה מקום מעולה אבל הרבה משפחות מסתובבות שם בשבת. אולי להם זה יפריע שנפזר להם את השלווה.

 

עתלית זה רעיון טוב. יש שם מקום ענק לכולם וגם ליד החוף.

פורסם

את מס' ימי הגשם במדינה שלנו אפשר לספור על יד אחת (ולפי איך שנראית השנה הזאת, אפילו נשאר עם כמה אצבעות עודף).

 

מקום סגור לא רעיון טוב, גם בגלל אקוסטיקה, גם בגלל שאי אפשר לעשות על האש, וגם בגלל שנראה לי שאף קניון לא ממש ישמח לארח אותנו, בטח לא בשבת, יום השופינג השבועי של עמחא דה ישראל.

 

נקבע תאריך ומקום. יודיעו בתחזית שלושה ימים לפני שירד גשם? נדחה. לא סוף העולם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

החניון של איקאה בנתניה הוא מקום ענק. מה גם שאיקאה סגורה בשבת ונפתחת חצי שעה אחרי צאת השבת.

לפי דעתי יש שם מספיק מקום:-D אחרי יציאת שבת מתחיל להתמלאות שם

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

בחניון של איקאה יהיה בעייתי לעשות על האש, למרות שטיב טעם נמצאת ליד8) ...

 

אני מציע את מגרש החנייה של אורט הרמלין, בקצה הצפוני של אזה"ת הדרומי של נתניה, מול סלקום.

גם מקומות חנייה למכביר, גם מיני-פארק שבו אפשר לעשות על האש במרחק 50 מטר מהרכבים.

יש גישה קלה מכביש החוף, קל למצוא את המקום, ויש מלא חנויות פתוחות במידה ונצטרך משהו.

 

מה דעתכם?

פורסם

אני אישית חושב שעפולה זה לא בדיוק אמצע,

איזור התעשיה פולג-דרום\מרכז נתניה זה סבבה,

 

בטוח יש איפשהו בכל איזור התעשיה בפולג מקום עם חניה שקטה שאפשר להתמקם שם בכיף,

פורסם

צודק מגרש החניה של אורט הרמלין מתאים מאוד.

אפשר לעשות שם רעש בלי בעיה וגם על האש, ליד נמצא גן הפסלים(פארק).

בנוסף לכך יש מספיק מקום לכולם שם כיוון שביום שבת הוא ריק.

אני לומד שם מחר להביא תמונה של המקום?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

אני מציע את מגרש החנייה של אורט הרמלין, בקצה הצפוני של אזה"ת הדרומי של נתניה, מול סלקום.

גם מקומות חנייה למכביר, גם מיני-פארק שבו אפשר לעשות על האש במרחק 50 מטר מהרכבים.

יש גישה קלה מכביש החוף, קל למצוא את המקום, ויש מלא חנויות פתוחות במידה ונצטרך משהו.

 

מה דעתכם?

 

אני אישית חושב שעפולה זה לא בדיוק אמצע,

איזור התעשיה פולג-דרום\מרכז נתניה זה סבבה,

,

 

 

צודק מגרש החניה של אורט הרמלין מתאים מאוד.

אפשר לעשות שם רעש בלי בעיה וגם על האש, ליד נמצא גן הפסלים(פארק).

בנוסף לכך יש מספיק מקום לכולם שם כיוון שביום שבת הוא ריק.

אני לומד שם מחר להביא תמונה של המקום?

 

אני גם חושב שזה מיקום הכי מתאים בשקלול של הכל ביחד.

לפי מה שאתם כותבים זה מקום מצוין. באמת אם תביא תמונות זה יהיה אחלה.

פורסם

אני בעד עתלית \ קיסריה , בהחלט לא אמור להיות עמוס , אם כבר אז שומם.



שבת בבוקר \ צהריים - בא פיקס. (שישי פשוט קצר מידי) .

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

נתניה והסביבה זה די רחוק לפי דעתי מהצפון.

ההצעות של קיסרייה ועתלית נשמעות יותר טוב.

למרות שחבל שישר אנשים כאן קופצים כנגד מישהו שמוכן להציע מקום טוב וגדול למפגש אבל אנשים דוחים את ההצעה מחשש לסוג סמוי/חבוי של פירסום שלא מובן למי הוא יכול להפריע למרות שהוא לא קיים בכלל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...