Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטיאק Firebird \ גולף GTI \ הונדה CIVC קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אבל הבעיה שלי היא כזאת האם להתאמץ ולחפש טראנס אם שמורה

או שפשוט להתפשר על פיירדבירד ממועצת שנת 95 - 99 ?

האם החיפוש של הטראנס אם שווה את המאמץ ?

מה ההבדלים בניהם .

וגם מה בערך הבדלי המחיר

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הייתי מתפשר על פיירבירד כאשר יש לי אפשרות לטראנס אם.

 

מה כבר יכולים להיות ההבדלים בין ה6 ציל' ל8 ציל'?!

עוד 200 סוסים לפחות עם טונה מומנט?:roll:

נתחיל מזה.

 

נסה לחפש גם קאמרו שהיא האחות של הפיירבירד\טראנס אם.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

Firebird... נהגתי על אחת כזו מתי שהוא בתחילת שנות ה-90.

מתחרה רצינית לתואר המכונית הכי גרועה שנהגתי בה מעולם. 5 מטר של זוועה מוטורית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חובב פוזה ?

לא נראה לי פשוט אמריקאיות עשו לי את זה מגיל 0 .

 

 

אל תיעלב לא הייתה זאת מטרתי.

אני בסה''כ מכיר את הרכבים שאתה מחפש.

התנהגות נוראית באמריקאיות,הגה מנותק,ברקסים מאוד חלשים,רכב כבד שישתה את חשבון הבנק שלך.

רק לטובתך אני אומר זאת,שתדע למה אתה נכנס.

חוץ מזה שכמו שציינו פה המנועים הללו הינם קרוזרים נהדרים,קו ישר באופן מהיר וחרישי יחסית.

"ספינת אהבה".

הגולף לא בתקציבך וגם עלות אחזקתה לא זולה(לא חכמה לקנות רכב,צריך גם לתחזק).

ההונדה היא האופציה הטובה מבין השלושה.

בעלת שוק גדול מאוד ,שיפורי יופי ומכאניקה.

לא ספורטיבית יותר מדי אך בהחלט תענה על צרכיך,מעין עמק השווה בין הגולף למשחתת.

פורסם

למה לו להתפשר על מקרר יפני סתמי עם מחירון אסטרונומי?

היחוד של הסיוויק זה עוד מספר בודד של כ"ס לעומת שאר המקררים מיפן.

 

לפותח השרשור האמריקנופיל :D

 

איך נשמעת לך לומינה LTZ ?

מנוע 3800 , אין בעיית חלפים , אפשר למצוא רכב שמור במצב טוב.

אם אתה רוצה יותר פוזה אז לך על מונטה קרלו (עם ה3100 הישן והטוב)

 

כמוכן ,

ב50K ניתן לרכוש אלרו 3400 ולהישאר עם עודף!

אפילו לרכוש אימפלה או מאליבו (מהדגמים המאוחרים יותר)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
למה לו להתפשר על מקרר יפני סתמי עם מחירון אסטרונומי?

היחוד של הסיוויק זה עוד מספר בודד של כ"ס לעומת שאר המקררים מיפן.

 

לפותח השרשור האמריקנופיל :D

 

איך נשמעת לך לומינה LTZ ?

מנוע 3800 , אין בעיית חלפים , אפשר למצוא רכב שמור במצב טוב.

אם אתה רוצה יותר פוזה אז לך על מונטה קרלו (עם ה3100 הישן והטוב)

 

כמוכן ,

ב50K ניתן לרכוש אלרו 3400 ולהישאר עם עודף!

אפילו לרכוש אימפלה או מאליבו (מהדגמים המאוחרים יותר)

אני שם לב שאתם לא שמים לב ..

אמרתי ש50 אלף זאת המסגרת .

אני יכול לחרוג בעוד 20 אפילו בעוד 30 תלוי מה יבוא לי לייד .

אני בנתיים מחפש טראנס אם או פיירבירד שמורה .

פורסם
למה לו להתפשר על מקרר יפני סתמי עם מחירון אסטרונומי?

היחוד של הסיוויק זה עוד מספר בודד של כ"ס לעומת שאר המקררים מיפן.

 

לפותח השרשור האמריקנופיל :D

 

איך נשמעת לך לומינה LTZ ?

מנוע 3800 , אין בעיית חלפים , אפשר למצוא רכב שמור במצב טוב.

אם אתה רוצה יותר פוזה אז לך על מונטה קרלו (עם ה3100 הישן והטוב)

 

כמוכן ,

ב50K ניתן לרכוש אלרו 3400 ולהישאר עם עודף!

אפילו לרכוש אימפלה או מאליבו (מהדגמים המאוחרים יותר)

לומינה LTZ ?

לא שמעתי עליו .

פורסם

לLTZ יש הרבה יותר סוסים (203), הרבה יותר מומנט (31 קג"מ), הרבה יותר אבזור.

הכיול יותר ספורטיבי.

4 בלמי דיסק (בחלק מהדגמים).

אגזוז כפול.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
Firebird... נהגתי על אחת כזו מתי שהוא בתחילת שנות ה-90.

מתחרה רצינית לתואר המכונית הכי גרועה שנהגתי בה מעולם. 5 מטר של זוועה מוטורית.

 

התגובה הזאת אפילו לא מזיזה לך? :roll: (הכוונה לפותח השירשור).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
התגובה הזאת אפילו לא מזיזה לך? :roll: (הכוונה לפותח השירשור).

לא .

לא ממש .

כי אם להגיד לך את האמת יצא לי לראות את המכונית בפעולה

וגם רוב התגובות פה של המשתמשים הם חיוביות ..

 

דרך אגב חשבתי גם על הונדה אקורד שנת 2003 - 2004 .

 

אני מתלבט בין 2 הדגמים :

אקורד - EXECUTIVE אוט' 2.4

לבין

אקורד - TYPE S אוט' 2.4

 

רציתי לדעת איזה דגם עדיף

ומה ההבדלים בניהם אם אפשר פירוט מלא בבקשה .

 

וויתרתי על הCIVC ואני גם עומד לוותר על הGOLF

פורסם

את המכונית בפעולה?

אולי יצא לראות אותה מקרטעת. "פעולה" זו מילה שגדולה על האונייה הזו, אלא אם מדובר על גירסא משופרת או שונה מהבסיסית, לה היו 160 כ"ס, על מכונית של כמעט טון וחצי וגיר אוטומטי זחלני במיוחד. מדובר על מכונית שנתון ה-0-100 שלה היה בסביבות ה-9. עבר הרבה זמן מאז, אבל זה נראה לי אופטימי גם כשהמכונית היתה חדשה. בכל מקרה, זה לא נתון מרשים. ואנחנו מדברים על מנוע 3.4 מיושן. כמות הדלק שזה אוכל...:roll:

 

גם אז אני לא יודע מה איכויות הניהוג של הגירסאות עם היותר כוח (יש עד 300 כ"ס, שזה כבר רכב חזק). שלא לדבר על איכות ההרכבה הביזיונית (והיתה לי סיטרואן באותם ימים...).

 

אממה, יש לה איכות קומית מסויימת.

אתה מסתובב עם הרכב ומרגיש כמו אחד שמסתובב עם חולצת צביקה פיק (הזמר, לא המשתמש).

 

במקומך הייתי מחפש רכב קטן יותר מהאקורד.

לא חושב שאתה צריך את תוספת האורך/מקום.

 

________________________________

לעניין אחר, אין להקפיץ הודעות ונא להקפיד על עברית סבירה באופן מינימלי (ראה סעיף 10 בתקנון הפורום).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
את המכונית בפעולה?

אולי יצא לראות אותה מקרטעת. "פעולה" זו מילה שגדולה על האונייה הזו, אלא אם מדובר על גירסא משופרת או שונה מהבסיסית, לה היו 160 כ"ס, על מכונית של כמעט טון וחצי וגיר אוטומטי זחלני במיוחד. מדובר על מכונית שנתון ה-0-100 שלה היה בסביבות ה-9. עבר הרבה זמן מאז, אבל זה נראה לי אופטימי גם כשהמכונית היתה חדשה. בכל מקרה, זה לא נתון מרשים. ואנחנו מדברים על מנוע 3.4 מיושן. כמות הדלק שזה אוכל...:roll:

 

גם אז אני לא יודע מה איכויות הניהוג של הגירסאות עם היותר כוח (יש עד 300 כ"ס, שזה כבר רכב חזק). שלא לדבר על איכות ההרכבה הביזיונית (והיתה לי סיטרואן באותם ימים...).

 

אממה, יש לה איכות קומית מסויימת.

אתה מסתובב עם הרכב ומרגיש כמו אחד שמסתובב עם חולצת צביקה פיק (הזמר, לא המשתמש).

 

במקומך הייתי מחפש רכב קטן יותר מהאקורד.

לא חושב שאתה צריך את תוספת האורך/מקום.

 

________________________________

לעניין אחר, אין להקפיץ הודעות ונא להקפיד על עברית סבירה באופן מינימלי (ראה סעיף 10 בתקנון הפורום).

 

אוקיי אני ידע להבא .

פשוט זה ממש חשוב לי אני מתכנן בימים הקרובים לרכוש אחד מהרכבים .

ואני מתכנן על דגם הטרנס אם ..

גם עליו אתה חושב את אותו דבר או שיש שאין לך ניסיון איתו ?

ורציתי לדעת הפיירבירד שאתה נסעת עלייה איזה שנה היא הייתה

ועוד שאלה קטנה על הרכב שנסעת בוא ההאצה שלו הייתה טובה ?

או שהרכב ממש יחסית זחל ?

 

אתם חושבים שעם אקורד אני יוציא יותר ביצועים ?

ויותר כוח מאשר עם הפיירבירד ? [אני מתכוון סטוק ללא כל החמוצים שאני מתכנן להוסיף]

 

הייתי שמח גם אם תענו לי על השאלה ששאלתי לגבי האקורד .

 

ולגבי ההמלצה שלך

אני לא ממש אוהב מכוניות "קטנות" [קולט פג'ו 206 האצ'בק וכו']

 

וזה השריטה שבי שאני אוהב יחסית מכוניות "גדולות" אם אפשר לקרוא לזה כך .

 

אני מתכוון לנתונים החיצוניים בלבד

הנתונים הפנימיים זה כבר משהו אחר .

פורסם
קח בחשבון שטראנס אם לא מומלצת לנהג חסר ניסיון.

יש הרבה סוסים ומומנט וכל זה נכנס בהנעה אחורית..

תודה על האזהרה אבל את זה תשאיר לי :)

דרך אגב למה אתה לא עונה להודעות הפרטיות שלי פרזיט שכמוך !


×
×
  • תוכן חדש...