Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטיאק Firebird \ גולף GTI \ הונדה CIVC קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה !

אני חדש פה :)

 

רציתי להתייעץ איתכם

בנוגע לקניית רכב שאני מתכנן בקרוב מאוד .

בעיקרון אני מחפש רכב אמין שלא יבלה כל חודש במוסך .

רכב סחיר .

רכב שיש לו אופציות רחבות לשיפורי חוץ ופנים .

 

עכשיו ל3 המועמדים :)

 

Pontiac Firebird

--------------------

מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי מכוניות אמריקאיות .

הפיירדבירד מוסטנג והקאמרו הם היו בשבילי ה-מכוניות .

ראיתי פיירבירד שחורה לא ממזמן בשכונה שלי וממש התאהבתי בה הוא גם עשה לי סיבוב איתה

ונדהמתי לגלות כמה כוח יש לה זה לא יאמן אני לא הרגשתי והאוטו פשוט עף .

אבל החסרונות פה :

לא יודע אם הוא כלכך אמין

לא יודע אם הוא כלכך סחיר

גם שמעתי שהמנוע שלו הוא 5000 או משהו סביב זה וזה אומר שהדלק יעוף לי כמו לחמניות חמות .

עכשיו לגבי העניין של הדלק

ניראה לכם שנער בן 19 עם עבודה מסודרת יוכל להסתדר עם זה ?

הכנסה של 5000 - 6000 ?

לגבי העיצוב אין לי מה להוסיף כי הוא בול לטעמי :)

עכשיו השאלה פה האם יש לפיירבירד יותר יתרונות מאשר חסרונות ?

אמין ?

 

GOLF GTI

------------

אותה אני משאיר גם כאופצייה כי אני ממש אוהב את הדגם הזה של פולקסווגן במיוחד את דגם 2001 .

כמובן שאני מתכנן לה שיפורים וכו' אם אני אקנה אותה .

אוטו אמין למיטב זיכרוני

סחיר .

ודיי חמוד :)

אני לא יודע כלכך איזה חסרונות יש בוא הייתי שמח אם תפרטו לי :)

 

 

Honda CIVIC

---------------

הונדה סיוויק היא האופצייה האחרונה שלי.

רציתי לדעת אם יש לה פוטנציאל טוב לשיפורים

אם היא שווה את השקעה והאם שיפורים יניבו תוצאות יפות בכלי הזה ?

אוטו אמין [יפני]

סחיר מאוד .

ועיצוב יפה .

הבעיה פה שגם פה אני לא מכיר כלכך את החסרונות של הסיוויק הייתי שמח אם תפרטו לי .

 

 

מודלים :

 

הפיירבירד אני מאמין ששנת 94 - 2000

הגולף שנת 2000 - 2001

הסיוויק שנת 99 - 2000

 

הצעות הסברים ועוד יתקבלו בברכה :)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניראה לכם שנער בן 19 עם עבודה מסודרת יוכל להסתדר עם זה ?

הכנסה של 5000 - 6000 ?

תלוי כמה אתה נוסע. אם אתה נוסע כל יום למרחקים ארוכים, בתנאי עיר ופקקים, אז כניראה יהיה לך קשה לתחזק את הרכב מבחינת דלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה התקציב?

על פניו נראה שהגולף נותנת פה את הפשרה הכי טובה מכל הבחינות (אמינות, כח, אבזור, התנהגות, בטיחות, שנתון, שיפורים וכו').

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם אתה לא מכיר את הפיירבירד עדיף שתמחוק אותה מהרשימה.

 

סביר להניח שהסיוויק תהיה הכי אמינה, אבל גם משעממת באותה המידה. לגבי שיפורים- הכל תלוי בעומק הכיס שלך, אבל אל תשכח שלא מדובר במכונית ספורטיבית.

 

הגולף, בהנחה שתמצא אקזמפלר שמור (ויש כאלו) תהווה את הבחירה המוצלחת ביותר מבין השלישייה, ובנוסף ניתן בקלות יחסית לשפר לה את הספק המנוע אם זה מה שחשוב לך. אני הייתי משקיע יותר בשיפור ההתנהגות שלה.

 

הייתי ממליץ לך לשקול גם איביזה טורבו אשר חולקת המון מכלולים עם הגולף, אך זולה בהרבה.

פורסם

ניראה לי אז שאני ילך כבר על הגולף ..

על אילו שיפורים חיצוניים ופנימים אתם ממליצים ?

התקציב שלי לקניית רכב עומד בסביבות ה50 אלף ש"ח .

פורסם

הקפצה .

 

אוקי ירדתי מעניין הסיוויק כי שמעתי שהוא אוטו דיי בסיסי והוא לא ממש יפתיע אותי .

נשאר לי הפיירבירד והגולף עכשיו

אני מתלבט .

אני מעדיף את הפיירבירד בהרבה אבל אני מפחד שהוא ישחט לי את הכיס .

אני גר בת"א ובדרך כלל אני לא יוצא הרבה מהעיר אולי פעם בשבועיים בערך ליפו לראשון וכו' .

אילו שיפורים יש לפיירבירד חוץ ופנים ואם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך של שיפורים באזור ת"א

אני אשמח אני מתכוון שיפורים לפיירבירד בדרך כלל .

 

ואני עדיין מתלבט עם הגולף .

פורסם

תשמע יש לי יותר אבל אני לא רוצה להוציא יותר רק אם אני ממש ארצה .

 

אני בנתיים מתלבט ולא סגור .

 

אני חשוב שאני יותר נעול כרגע על הפייריבירד שמעתי שיש דגם טרנס אם או משהו בסגנון

עם מנוע V8 רציתי לדעת כמה סמ"ק זה ובאילו שנתונים יש את הV8

 

ומה ההבדלים בין הפיירדבירד ולבין הטרנס אם ומה יותר כדאי לי .

 

אני בדרך כלל לא יוצא הרבה מתל אביב ככה שאני חושב שהדלק לא ישחט .

פורסם

פייר בירד - מנוע V6 עם 2 נפחים : 3400 ו 3800, בנוסף קיים מנוע 8 צילינדרים 5.7 ליטר.

טראנס אם - גרסא משודרגת משופרת של הפיירבירד, מנוע 8 ציל' 5.7 ליטר.

בחלק מהטראנס אם יש ראם אייר שמעלה את ההספק.

 

אתה תל אביבי ?

קח בחשבון שמדובר על רכב שאורכו נא סביב ה5 מטר.

 

וידוי קטן :

אני מפנטז על הטראנס אם במיוחד על הפורמולה מזה שנים...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

חבל על הכסף שלך אתה בן 19 קנה איביזה טורבו ב 60 היא כימאת כמו הגולף רק יותר זולה ,

לא תימצאה גולף גיטיאי ב 50 במצב טוב, ורכב אמריקאי עם מנוע 3400 יבלה לך המון דלק ולא בטוח שגם יהיה

יותר מהיר מהאיביזה טורבו, וגם עם כן ב 5000 אלף שקל בטוח שהאיביזה תיהיה הרבה יותר מהירה

פורסם

קנה לך הונדה סיוויק האצ'בק\קופה.

עושה רושם שאתה חובב פוזה ולא מצדיק את העלויות הגבוהוות הכרוכות בקניית פיירברד או אמריקאית כלשהי.

ההונדה בעלת אפטר מרקט עצום.

אתה יכול לרכוש רכב שכבר עשו עליו חלק מהעבודה(ישנן מלא "מנותחות").

פתח יד 2 ותתחיל בחיפוש.

אם הנסיעות שלך לרוב בעיר הפיירברד תשחט אותך בדלק,שלא נדבר על חנייה.

 

 

 

בהצלחה

פורסם
קנה לך הונדה סיוויק האצ'בק\קופה.

עושה רושם שאתה חובב פוזה ולא מצדיק את העלויות הגבוהוות הכרוכות בקניית פיירברד או אמריקאית כלשהי.

ההונדה בעלת אפטר מרקט עצום.

אתה יכול לרכוש רכב שכבר עשו עליו חלק מהעבודה(ישנן מלא "מנותחות").

פתח יד 2 ותתחיל בחיפוש.

אם הנסיעות שלך לרוב בעיר הפיירברד תשחט אותך בדלק,שלא נדבר על חנייה.

 

 

 

בהצלחה

חובב פוזה ?

לא נראה לי פשוט אמריקאיות עשו לי את זה מגיל 0 .

פורסם

רק אל חשוב בטעות שפיירבירד בעלת מנוע 3400/3800 תפגין ביצועים עוצרי נשימה. מדובר במנועים מאוד אנמיים, תוסיף לכך את המשקל הגבוה והגיר הארוך שמיועד לשיוט וקיבלת רכב עצלן עם חיבה יתרה לדלק.

 

אני בספק אם תמצא טראנס אם/פורמולה במצב נורמלי בתקציב הנ"ל, וגם אם כן מדובר בעלויות אחזקה כפולות משל הגולף.

פורסם
רק אל חשוב בטעות שפיירבירד בעלת מנוע 3400/3800 תפגין ביצועים עוצרי נשימה. מדובר במנועים מאוד אנמיים, תוסיף לכך את המשקל הגבוה והגיר הארוך שמיועד לשיוט וקיבלת רכב עצלן עם חיבה יתרה לדלק.

 

אני בספק אם תמצא טראנס אם/פורמולה במצב נורמלי בתקציב הנ"ל, וגם אם כן מדובר בעלויות אחזקה כפולות משל הגולף.

אני מודע לכך .

אני מתכנן לקנות פיירבירד או טרנס אם שנתונים 95 - 99

כמו אלה למשל .

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=550855

הקילומטארז' שלה לא כלכך גבוה יחסית לשנתון .

 

או הפיירבירד

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=8&CarID=214446

 

דרך אגב אמרתי שהתקציב לא סגור יש לי יותר מיזה

התקציב יגדל לפי הצורך אם יהיה צורך .

פורסם

לגבי הראשונה - הייתי "קצת" מסתייג מרכב שהרכיבו לו משגר קאסמים על המכסה מנוע למרות שהרכב נראה שמור ומלוקק.

 

השנייה - נראית מוזנחת ובכל מקרה היא נמצאת בסוכנות רכב. לא מומלץ לרכוש רכב מסוכנות/סוחר, על אחת כמה וכמה רכב ספורטיבי, לאור העובדה שיש ביד 2 אלטרנטיבות עדיפות.

 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...