Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

 

לפני שבוע בערך קניתי מערכת פיוניר דגם DEH2950MP

מגבר 1800 וואט 8 יציאות (לא זוכר את השם של החברה)

סאב 1200 וואט של פיוניר 400 rms אם אני לא טועה דגם TSW307D2

ורמקולים אחוריים 460 וואט גם של פיוניר דגם TSA6992S לא יודע כמה rms (אולי אתם יודעים ותגידו לי)

 

עכשיו הזמנתי גם רמקולים קידמיים קומפוננט של rockford הדגם עצמו זה t162s 200 וואט ו100 rms

 

עכשיו רציתי חוות דעת על הקומפוננט כאילו אם מישהו מכיר ואיך הוא??

 

ובכללי על המערכת איך היא ואם המגבר מספיק חזק בשביל כל המערכת הזאת?

 

תודה על העזרה

פורסם

רהקומפוננט של רוקפורד הוא המחליף של הFNQ שיצא מהליין הסט הוא חזק אך אני אישית לא אוהב את הטויטר שלו מתכתי מידיי אבל סט טוב

לגביי המגבר 1800 וואט נשמע מופשט מידיי כנראה מדובר בסתם מגבר זול שם חברה יעזור נורא

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
רהקומפוננט של רוקפורד הוא המחליף של הFNQ שיצא מהליין הסט הוא חזק אך אני אישית לא אוהב את הטויטר שלו מתכתי מידיי אבל סט טוב

לגביי המגבר 1800 וואט נשמע מופשט מידיי כנראה מדובר בסתם מגבר זול שם חברה יעזור נורא

 

לא יודע את החברה אבל לפי הווליום שהוא נותן לי אני מסופק ממנו מאוד..

 

על שאר הדברים מה אתה חושב??

 

ומבחינת האיכות שמיעה של הקומפננט איך הוא? ומזה fnq? (אני לא כל כך מבין בדברים האלה)

 

תודה על העזרה

פורסם

עם אתה מרוצה אז אין טעם שנתווכח

FNQ זה כביכול הדגם הקודם של הקומפוננט שלך. הסט שלך החליף אותו

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
עם אתה מרוצה אז אין טעם שנתווכח

FNQ זה כביכול הדגם הקודם של הקומפוננט שלך. הסט שלך החליף אותו

 

 

עוד שאלה אחי ומצטער שאני משגע אותך...

 

אבל הבנתי ממישהו שהכוח של המגבר (1800) לא מספיק בשביל הרמקולים האחוריים הקומפוננט והסאב..

 

הבנתי שאני צריך גם לשים מונובלוק...

 

זה כזה משנה מבחינת כוח ואיכות אחי?? או שזה לא כזה קריטי???

תודה על העזרה

פורסם

מונובלוק הוא מגבר יעודי לסאב וופר

הסאב שלך למרות שהוא 400 RMS אינו מחייב מונובלוק ולכן זה יהיה בזבוז

עם תגיד לי מה המגבר שלך אני יגיד לך עם הוא יסחוב את הרמקולים והסאב שלך בכול אופן עם לא מדובר על מקרה קיצוני המגבר יסתדר עם הרכיבים טוב

 

ונכון המגבר שלך לא יוכל להגביר קומפוננט סאב ורמקולים אחוריים כי המגבר הוא 4 יציאות ועם תרצה להגביר את כולם תצטרך 6 יציאות שזה או המגבר שלך ועוד מגבר שתי יציאות או לחלופין מונובלוק

אבל חבל על עוד מגבר חבר את האחוריים לרדיו דיסק ואת הסאב והקומפוננט למגבר

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
מונובלוק הוא מגבר יעודי לסאב וופר

הסאב שלך למרות שהוא 400 RMS אינו מחייב מונובלוק ולכן זה יהיה בזבוז

עם תגיד לי מה המגבר שלך אני יגיד לך עם הוא יסחוב את הרמקולים והסאב שלך בכול אופן עם לא מדובר על מקרה קיצוני המגבר יסתדר עם הרכיבים טוב

 

ונכון המגבר שלך לא יוכל להגביר קומפוננט סאב ורמקולים אחוריים כי המגבר הוא 4 יציאות ועם תרצה להגביר את כולם תצטרך 6 יציאות שזה או המגבר שלך ועוד מגבר שתי יציאות או לחלופין מונובלוק

אבל חבל על עוד מגבר חבר את האחוריים לרדיו דיסק ואת הסאב והקומפוננט למגבר

 

 

אח שלי המגבר שלי זה 8 יציאות השאלה שלי זה אם הוא יסחוב את הכל מבחינת סיפוק של כוח..

 

אם אני לא טועה הסתכלתי עכשיו למטה על המגבר רשום עליו v18xxx לא יודע מה זה אומר אם זה החברה אולי אתה מכיר כי אני לא...

 

ובקשר לסאב אתה אומר שזה לא שינוי כזה דרסטי בכוח בין אם הוא מחובר רק למגבר או אם אני יביא מונובלוק?

פורסם

במקרה של הסאב הספציפי שלך לא צריך מונובלוק

אתה בטוח שזה 8 יציאות? ממש לא נראה לי אולי ספרת פלוסים ומינוסים ביציאות של הרמקולים כול רמקול צריך פלוס ומינוס

עשה טובה שלח קישור של המגבר

אפילו צלם אותו אני בטוח ב90 אחוז שאתה טועה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
במקרה של הסאב הספציפי שלך לא צריך מונובלוק

אתה בטוח שזה 8 יציאות? ממש לא נראה לי אולי ספרת פלוסים ומינוסים ביציאות של הרמקולים כול רמקול צריך פלוס ומינוס

עשה טובה שלח קישור של המגבר

אפילו צלם אותו אני בטוח ב90 אחוז שאתה טועה

 

בדוק אחי זה 8 יציאות יש כאילו 16 כניסות יעני 8+ ו8- מבין אחי?

 

עכשיו השאלה שלי זה אם זה יהיה מספיק חזק בשביל כל הרמקולים והסאב אחי...?

 

וחיפשתי תמונה שלו אני לא מוצא כנראה השם של החברה שרשמתי זה לא השם שלה זה הדגם

ואני לא יודע מה השם של החברה אחי

 

אם תוכל לענות לי על השאלה אחי תודה ומצטער שאני משגע אותך

פורסם

כל הרכיבים במערכת לא קשורים אחד לשני.

מגבר 8 יציאות?,אני חושב שאתה טועה,או שזה 4 או שזה שני מגברים אחד ליד השני.

איפה רכשת את הציוד?,מי המליץ לך עליו?,ומה היו המחירים?.

 

המנע מלהשתמש ב"אחי" ובנקודות.

פורסם
כל הרכיבים במערכת לא קשורים אחד לשני.

מגבר 8 יציאות?,אני חושב שאתה טועה,או שזה 4 או שזה שני מגברים אחד ליד השני.

איפה רכשת את הציוד?,מי המליץ לך עליו?,ומה היו המחירים?.

 

המנע מלהשתמש ב"אחי" ובנקודות.

 

זה אבא שלי עשה לי הפתעה אני לא יודע מאיפה הוא קנה וכמה

ולמה כולכם בטוחים שזה לא 8 יציאות?? יש סיבה כאילו או סתם??

פורסם

לא קיים מגבר 8 יציאות,יש מס' מגברים נדירים בעלי 8 יציאות שנתקלתי בהם ברשת בעבר אבל זה ברמות רחוקות שנות אור מהרמה שאתה מדבר עליה.

 

לפי ה"דגם" , המגבר הוא כנראה מגבר סיני.

תעשה את מה שהמליצו לך מעלי,תחבר את הרמקולים האחוריים (6X9) לרדיו דיסק.

ואת הסאב והקומפוננט הקידמי למגבר.

מה שכן, אם יש לך אפשרות והסט קומפוננט עדיין לא הגיע, הייתי ממליץ לך להחליף אותו,לפי דעתי הוא ממש על הפנים ובטח שלא מצדיק את המחיר שלו.

ראיתי את השרשור שלך בFXP, וה"מגברים" הקטנים שמגיעים עם הקומפוננט אלו בעצם קרוסים , תוכל להעשיר את הידע שלך ע"י חיפוש או כניסה לFAQ.

 

בהצלחה,סטס.

פורסם
לא קיים מגבר 8 יציאות,יש מס' מגברים נדירים בעלי 8 יציאות שנתקלתי בהם ברשת בעבר אבל זה ברמות רחוקות שנות אור מהרמה שאתה מדבר עליה.

 

לפי ה"דגם" , המגבר הוא כנראה מגבר סיני.

תעשה את מה שהמליצו לך מעלי,תחבר את הרמקולים האחוריים (6X9) לרדיו דיסק.

ואת הסאב והקומפוננט הקידמי למגבר.

מה שכן, אם יש לך אפשרות והסט קומפוננט עדיין לא הגיע, הייתי ממליץ לך להחליף אותו,לפי דעתי הוא ממש על הפנים ובטח שלא מצדיק את המחיר שלו.

ראיתי את השרשור שלך בFXP, וה"מגברים" הקטנים שמגיעים עם הקומפוננט אלו בעצם קרוסים , תוכל להעשיר את הידע שלך ע"י חיפוש או כניסה לFAQ.

 

בהצלחה,סטס.

 

החלפתי את הקומפוננטים שרשמתי בfxp במקום p162s הזמנתי t162s אם אתה מתכוון לדגם השני שרשמתי אז על מה אתה ממליץ במקום??

פורסם

לפי דעתי אפילו מורל פולס שעולים כ500-600 נשמעים טוב יותר מהסט הנ"ל.

אם כבר אתה משקיע סכום כזה, תשמע את הסטים הבאים:

morel dotech ovation

hertz hi\energy

אבל תבין שהסטים האלה צריכים כבר הגברה טובה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...