Jump to content

nir8899

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nir8899

  1. הלוואי יכלתי להעלות אותו עכשיו אבל האוטו בתיקון מנוע ופחחות וצבע רק ביום רביעי או חמישי מחזרים אותו
  2. החלפתי את הקומפוננטים שרשמתי בfxp במקום p162s הזמנתי t162s אם אתה מתכוון לדגם השני שרשמתי אז על מה אתה ממליץ במקום??
  3. זה אבא שלי עשה לי הפתעה אני לא יודע מאיפה הוא קנה וכמה ולמה כולכם בטוחים שזה לא 8 יציאות?? יש סיבה כאילו או סתם??
  4. בדוק אחי זה 8 יציאות יש כאילו 16 כניסות יעני 8+ ו8- מבין אחי? עכשיו השאלה שלי זה אם זה יהיה מספיק חזק בשביל כל הרמקולים והסאב אחי...? וחיפשתי תמונה שלו אני לא מוצא כנראה השם של החברה שרשמתי זה לא השם שלה זה הדגם ואני לא יודע מה השם של החברה אחי אם תוכל לענות לי על השאלה אחי תודה ומצטער שאני משגע אותך
  5. אח שלי המגבר שלי זה 8 יציאות השאלה שלי זה אם הוא יסחוב את הכל מבחינת סיפוק של כוח.. אם אני לא טועה הסתכלתי עכשיו למטה על המגבר רשום עליו v18xxx לא יודע מה זה אומר אם זה החברה אולי אתה מכיר כי אני לא... ובקשר לסאב אתה אומר שזה לא שינוי כזה דרסטי בכוח בין אם הוא מחובר רק למגבר או אם אני יביא מונובלוק?
  6. עוד שאלה אחי ומצטער שאני משגע אותך... אבל הבנתי ממישהו שהכוח של המגבר (1800) לא מספיק בשביל הרמקולים האחוריים הקומפוננט והסאב.. הבנתי שאני צריך גם לשים מונובלוק... זה כזה משנה מבחינת כוח ואיכות אחי?? או שזה לא כזה קריטי??? תודה על העזרה
  7. לא יודע את החברה אבל לפי הווליום שהוא נותן לי אני מסופק ממנו מאוד.. על שאר הדברים מה אתה חושב?? ומבחינת האיכות שמיעה של הקומפננט איך הוא? ומזה fnq? (אני לא כל כך מבין בדברים האלה) תודה על העזרה
  8. אז ככה... לפני שבוע בערך קניתי מערכת פיוניר דגם DEH2950MP מגבר 1800 וואט 8 יציאות (לא זוכר את השם של החברה) סאב 1200 וואט של פיוניר 400 rms אם אני לא טועה דגם TSW307D2 ורמקולים אחוריים 460 וואט גם של פיוניר דגם TSA6992S לא יודע כמה rms (אולי אתם יודעים ותגידו לי) עכשיו הזמנתי גם רמקולים קידמיים קומפוננט של rockford הדגם עצמו זה t162s 200 וואט ו100 rms עכשיו רציתי חוות דעת על הקומפוננט כאילו אם מישהו מכיר ואיך הוא?? ובכללי על המערכת איך היא ואם המגבר מספיק חזק בשביל כל המערכת הזאת? תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...