בדוק אחי זה 8 יציאות יש כאילו 16 כניסות יעני 8+ ו8- מבין אחי?
עכשיו השאלה שלי זה אם זה יהיה מספיק חזק בשביל כל הרמקולים והסאב אחי...?
וחיפשתי תמונה שלו אני לא מוצא כנראה השם של החברה שרשמתי זה לא השם שלה זה הדגם
ואני לא יודע מה השם של החברה אחי
אם תוכל לענות לי על השאלה אחי תודה ומצטער שאני משגע אותך