Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראה פרסומת של אגד :wink:

 

חאפר!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אה, זה פשוט מאוד. כל אחד ואחד ממשתמשי הפורום הזה - חאפרים.

 

למנהלים יש סטטוס שונה - הם אובר-חאפרים (מלשון UBER-CHAPER), כלומר חאפרי-על.

 

דרך אגב, הנה טיפ - כשמנהלי הפורום נפגשים ביניהם במקומות סודיים ברחבי הארץ, לפגישות אשר בהם ידונו בנושאים ברומו של עולם כגון "איך מורידים את כמות ההודעות של לירן" ו"את מי נחסום היום?", הם מזהים ומברכים אחד את השני בכינוי "חאפר" בשביל לשמור על סודיות. הרי מי יודע באילו מקומות מתחבאים להם גולשי פורום תככנים המנסים לתפוס מעט אינסייד אינפורמיישן...

 

אז אם תלכו לכם ברחוב ותראו פתאום חבורת אנשים עם מעילי מטריקס וכובעים המצלים על עיניהם, מהנהנים בראש אחד לשני ופולטים "חאפר" קצרצר - תדעו כי אלו הם מנהלי הפורום... P:

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב, אני חייב לשאול (עקב שיחות מרובות עם מנהלי הפורום שהביטוי חביב עליהם):

 

חאפ?ר או חאפר?

 

כלומר, עם דגש או בלי?

 

 

 

פורסם
טוב, אני חייב לשאול (עקב שיחות מרובות עם מנהלי הפורום שהביטוי חביב עליהם):

 

חאפ?ר או חאפר?

 

כלומר, עם דגש או בלי?

 

 

 

מה שיותר מעניין אותי זה איך עשית את הדגש ?!

 

ולפי האשכנזיות השורצת בפורום הזה אז הראשון הוא התשובה ? (שד"א ככה נכון להגיד אבל אני אוהב להזכיר אשכנזים)

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
טוב, אני חייב לשאול (עקב שיחות מרובות עם מנהלי הפורום שהביטוי חביב עליהם):

 

חאפ?ר או חאפר?

 

כלומר, עם דגש או בלי?

 

 

 

מה שיותר מעניין אותי זה איך עשית את הדגש ?!

 

ולפי האשכנזיות השורצת בפורום הזה אז הראשון הוא התשובה ? (שד"א ככה נכון להגיד אבל אני אוהב להזכיר אשכנזים)

 

דניאל.

 

היישר מהשאלות הנפוצות (אבל לא של הפורום הזה):

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ForumFAQAnswer.asp?id=251&QID=632

פורסם

הפגישות של מינהלי הפורום מזכירות לי את המפגישות של הכנסת שלנו..

 

את מי נפטרה היום

 

באיזה מוסד נקצץ כספים..

 

מי מי נידרוש 120 אחוז מכס(שונא את זה)..

 

וכו'

פורסם
הפגישות של מינהלי הפורום מזכירות לי את המפגישות של הכנסת שלנו..

 

את מי נפטרה היום

 

באיזה מוסד נקצץ כספים..

 

מי מי נידרוש 120 אחוז מכס(שונא את זה)..

 

וכו'

 

באמת יש דמיון מפתיע בין הפגישות!

 

רק שאנחנו מקבלים משכורת יותר גבוהה מהם, ובמקום בורקסים יש לנו קוויאר.

פורסם

פפפפפפששששששששששש!!!!!!!!

אתם חברה מסוכנים..

 

עוד מעט משמעות המילה לימחוק מישתמש לא רק תיהיה במובן של "לימחוק מישתמש"

:snipersm:

כמה אנשים באים למיפגש 30 אולי 40 אנשים(ארץ נהדרת)

×
×
  • תוכן חדש...