Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[ZX וולקן 1.9] החלפת בוקסות לבולם הגה כח - פרוייקט מצולם.


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 7392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כול עבודה יפה.

השאלה כמה זה היה עולה במוסך שאינו מורשה ואם הבלגן שווה את עלות העבודה ( להוציא את מרכיב הכייף).

לגבי בולמי הגה ברכבי שטח זה שונה, ברכבי שטח לרוב הגברת הכוח היא דרך תיבת הגה ולא מסרק משונן כמו רכב פרטי, שם הבולם משמש לספיגת מכות למע' ההגה מתנאי שטח משתנים ואבנים והוא אכן בולם רגיל המתחבר כפי שתואר.

 

היי ניצן.

הרעיון בגדול הוא העשרת ידע הקוראים תוך הפשטת המושגים והבאת דוגמאות מצולמות.

עבודה כזו במוסך שוות ערך ללפחות שעתיים עבודה, מבלי לקחת בחשבון את עלות הבוקסות (עוד 100~ שח).

 

- אם זה שווה את הבלאגן ?

בתור מי שאוהב ללמוד ולהתנסות בתחום, לי זה שווה את ה"טרחה" (כי בשבילי זה ניסיון) ולבעל הרכב זה שווה את המחיר והעובדה שאני "מתגלח" לו על הרכב.

מיותר לציין שצריך כלים טובים וחזקים (בוקסות מתכת חזקות, פטיש, מפתחות טובים) ע"מ לחלץ את הבוקסות והבולם עצמו - ולכן ראוי לציין שלא כל אחד יכול להחליף לעצמו את הבוקסות צ'יק צ'ק. הרעיון בכלליות בכל הפרוייקטים שמועלים בפורום הוא בעיקר העשרת ידע הקוראים ע"י תמונות והסברים מפורטים לכל פעולה - ואת זה אין בשום פורום מתחרה שלנו :wink:

למי שיש את הידע הטכני והכלים מוזמן רק להנות ולהשכיל מכל הפרוייקטים שמועלים כאן בפורום ויכול ליישם אותם בעצמו על אחריותו הבלעדית.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק מרכיב הלמידה שלך נכון, מרכיב הכיף של לעשות לבד גם נכון, אבל לא תמיד זה משתלם.

לגבי פורומים אחרים כנס לגיפולוג :D

יש שם גיפאים בעלי מקצוע שיורדים לרמת פירוט מדהימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק מרכיב הלמידה שלך נכון, מרכיב הכיף של לעשות לבד גם נכון, אבל לא תמיד זה משתלם.

 

ב 99% מהמקרים זה משתלם ובגדול, כמו גם במקרה הזה.

אל תשכח שבחלק מהמקרים יש את אלמנט הדיאגנוסטיקה, שלא בכל המקרים ניתן לכמת אותו בכסף (לפעמים הרבה לפעמים מעט).

יש דברים שבאמת לא שווה ללכלך את הידיים בשבילם (בציריות למשל אני לא נוגע, במקרה הכי גרוע אני מוציא אחת קומפלט ומרכיב אחרת במקומה).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...