Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל חדל סימני קריאה, לא תורם ולא עוזר לרמת הפורום (קרא את חוקי הפורום.).

לפני מספר דקות פתחת שרשור חדש בו כתבת שכבר הזמנת, עכשיו אתה פותח עוד שרשור בו אתה רוצה המלצה?

רמקולים לא קונים עם המלצות אלא עם האוזניים, קודם תשמע כמה וכמה רכיבים אחרי זה תחזור לפורום עם כיוון מבוסס שאתה צריך עזרה עם רכיב X או Y, אתה באמת מצפה שמישהו יתן לך המלצה למערכת עם רכיבים שלא שמעת מעולם? גם אם זה הרכיבים הכי טובים בעולם יש סיכוי לא קטן בכלל שזה לא יקלע לטעם שלך, מה לעשות כולנו שונים וכמו שאני אוהב מוזיקה כזו או אחרת גם אתה אוהב צליל כזה או אחר.

לסיכום קודם כל תשמע כמה וכמה חברות שונות (מורל\הרץ\פוקל\DLS\הייבריד אודיו) ולאחר מכן תחזור עם כיוון יותר מבוסס.

ובלי שום קשר חיפוש בפורום יעמיק לך את הידע בתחום ויתן לך המון כיוונים מאיפה להתחיל.

אם אין לך איפה לשמוע אני יכול רק להמליץ בחום להגיע למפגש אודיו הקרוב, שם תוכל לשמוע ולראות כמעט הכל. :)

פורסם

אני לא מבין אותך, לפני 10 דקות פתחת שרשור על מערכת שהוזמנה.

 

אתה רוצה עוד אחת ויש לך 12 אלף שקל נוספים?

 

השרשור הנוכחי נראה לא רציני בעליל, בכל מקרה. ככה לא נראה שרשור של מישהו שבאמת רוצה להשקיע סכום מכובד מאוד במערכת ויודע מה הוא רוצה מעצמו או מאיתנו.

 

אני ממליץ לבצע קצת שיעורי בית לפני שפותחים שרשורים כאלה. השגת 12 אלף שקל להוציא על מערכת. בזמן שאספת את הסכום הזה, אני מקווה שהיה לך המון המון זמן לחשוב טוב טוב איך אתה משקיע אותם.

 

תבצע חיפושים, תמצא רכיבים רלוונטיים, תציב דרישות ואז תמשיך.

 

נשבר לי הזין כבר כל יום לרשום פה את אותו הדבר. אתם רוצים תגובות רציניות, תהיו גם אתם רציניים. מי שמייעץ פה עושה את זה מרצונו החופשי. לאט לאט קיימת שחיקה והרצון הזה מתנדף.

 

אם אתה רוצה כיוון על איך לפתוח שרשור המלצה על מערכת תעשה חיפוש על השם shorlakk או משהו כזה ותראה איך נראה השרשור הראשון שלו להרכבת מערכת (אח"כ תעבור ל הגברה אקטיבית :) )

 

עוד דבר: ככה לא רושמים כותרת. הצעה שלי היא:

"המלצה על מערכת בתקציב 12000 ש"ח. אבל אין סיבה לפתוח שרשור כשכל מה שיש לך ביד זה "12000!!!!!!" ועוד איזה שני מותגים שמישהו זרק לך.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

מערכת עד 12K:

 

 

HU: קלריון/אלפיין/אקליפס/פיונר = 1000-3000 ש"ח (עם קרוס 3 חלקים זה 2000 ש"ח +)

קומפוננט:

היבריד אודיו קלרוס - 2000 ש"ח +

http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=962301

מורל אליט - 2 חלקים - 2500-3000 ש"ח

http://www.morelhifi.com/products/mob_2way_elate.html

פוקל סידרת K

1800 - 2500 ש"ח

http://www.focal-america.com/

 

ויש עוד המון חברות כגון: איטון (ETON), הילקס, פולק אודיו וכו'..

 

מגבר 4 ערוצים:

סאנדאון 4 - 2000ש"ח+

http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=950587

 

מונו:

סאנדאון 1000 - 2000 ש"ח+

http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=701205

 

סאב:

ARSENAL 10/12

1400-1500 ש"ח

http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=923391

 

נשאר בערך כ- 2000 ש"ח +- להתקנה + תיבה לסאב + חיווט

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

שלום וברוך הבא,

 

להבא, דאג שהכותרת תהיה יותר נורמלית ובוגרת.

 

תפרט על איזה רכיבים בדיוק קיבלת המלצות.

 

אני רוצה לחזק את המלצת $DRAGSTER$, אני חושב שזוהי הצעה מעולה.

פורסם
התקציב 10 אלף שקל!!

 

אפשר לפזול ל12 אלף....

 

אני קיבלתי המלצות על Hertz ו AUDISON

 

תודה מראש

 

הנה ההמלצה שלך עצמך.

 

קומפוננט HERTZ ESK165 160W RMS

פול ראנג' HERTZ EV 165

סאב וופר ES 300 12inch

מגברים AUDISON SRx 1D Mono Block

AUDISON LRx 4.1 K

פאנל Eclipse CD3200

 

נתתי לכם בערך את המפרט.כי אני לא זוכר אותו בעל פה.

 

אני ישמח לחוות דעת חבר'ה תודה!

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...