Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פריז 2008] למבורגיני חדשה בתערוכת פריז.


Discover
שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו עדיין למבורגיני.

תראו את העיצוב הפנימי. לא תשכחו לשניה על מה אתם נוהגים.

 

אם היא תגיע לישראל היא יכולה להיות אלטרנטיבה לכמה רכבי יוקרה רציניים מאוד (כולל קייאנים ופנמרה).

 

בקונטאש אי אפשר להשתמש ביומיום. בזה כנראה כן יהיה אפשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הפרונט נראה אכזרי ביותר, אבל משום מה הוא לא מתחבר לי ל-4 דלתות... העיצוב הכולל בכלל לא משהו.

גם אני חושב שלמבורגיני צריכה להתמקד במה שהיא עושה הכי טוב וזה מכוניות ספורט קופה /קבריולט טהורות!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם פורשה היו עושים מכוניות טהורות, עד שהם התחילו למכור רכבים עם 4 וחמש דלתות, אבל במקום להיות בעיה, זה אפילו יתרון.

 

למשל, אם אני רואה קייאן ברחוב אני חושב "אלוהים ישמור, איזה פולקסווגן מכוער" ומסיט את מבטי.

 

בניגוד מוחלט לזה, כשאני רואה 911 טורבו אני מסתכל עליה בהערצה (על האוטו, לא על הנהג).

 

בקיצור, היא לא תיחשב ללמבורגיני אמיתית אבל היא תאפשר יציבות כלכלית מספיקה בשביל לייצר את הרכבים האחרים שלהם.

לא שמים אותה באותה קטגוריה עם מורציאלגו.

 

סביר גם להניח שנראה אותה פה בארץ, ומורציאלגו לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרסה המודרנית של זה:

1508081839tnp7.jpg

1508081836tns0.jpg

המכונית היחידה בעברה של למבורגהיני שהיתה בת ארבעה מושבים אמיתיים ( אם כי בתצורת שתי דלתות ) לא היתה האוראקו, שהמושב האחורי בה הספיק לשתי צ'ינצ'ילות, במקרה הטוב, אלא האספאדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה ומצב, למרות שאני מבואס מהעובדה שהעיצוב "סטאנדרטי" מדיי עבור למבורגיני,

הרכב מהמם. פשוט יפה ברמות. אהבתי מאד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האסטוק נראית מאוד AMERICAN MUSCLE, נראית כמו דודג' צ'ארג'ר שעברה בסדנה וקיבלה על הדרך את התחת של הצ'אלנג'ר. והפרונט דיי מכוער, היו צריכים לעשות פנסים לאורך הרכב (כמו בגייארדו) ולא לרוחב.

חבל, ציפיתי (במחשבה שנייה, בעצם ממש לא ציפיתי ללמבו 4 דלתות!) לעיצוב יותר מקורי.

אני לא יודע לגבי הפנסים , אבל עיצוב כזה מזכיר יותר אאודי על סטרואידים מאשר למבורגיני , ואם תקחו את מתחילת הז'אנר (המרצדס CLS) אז היא הייתה מתחילת דרך ויפה עד כאב , ועד היום היא כזו , לשים למבורגיני עם מראה כזה זה פשוט סירוס של המותג שנעשה בידי הבעלים החדשים (קניבליזים פנימי בקונצרן). ממש חבל

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקרוא ליצור הגרוטסקי הנקרא מרצדס CLS יפה עד כאב, זה דבר אחד. לקשור בינה לבין הלמבורגהיני ( איזה ז'אנר בדיוק משותף להן, לא ממש הבנתי ), זה כבר מוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע לגבי הפנסים , אבל עיצוב כזה מזכיר יותר אאודי על סטרואידים מאשר למבורגיני , ואם תקחו את מתחילת הז'אנר (המרצדס CLS) אז היא הייתה מתחילת דרך ויפה עד כאב , ועד היום היא כזו , לשים למבורגיני עם מראה כזה זה פשוט סירוס של המותג שנעשה בידי הבעלים החדשים (קניבליזים פנימי בקונצרן). ממש חבל

 

איזה מכונית מהקונצרן תפגע? בטח לא מתוצרת אודי, סקודה או סיאט.

זה משאיר לנו את בוגאטי, בנטלי ופורשה (בתור בעלים חלקי).

בוגאטי לא מוכרת מכוניות בסכומים האלו, ולבנטלי אין יומרות ספורטיביות כמו ללמבו.

לכן היחידה שיכולה להפגע מזה זה פורשה, עם הצגת הפאנראמה. וכמו שהם הוכיחו בעבר (קאיין, בוקסטר) ע"י בידול חכם, הם רק מרוויחים מעוד דגמים, בטח לא מפסידים.

אני לא חושב שיש מקום להשוות בין הלמבו החדשה לCLS. הם פשוט לא באותה ליגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מכונית מהקונצרן תפגע? בטח לא מתוצרת אודי, סקודה או סיאט.

זה משאיר לנו את בוגאטי, בנטלי ופורשה (בתור בעלים חלקי).

בוגאטי לא מוכרת מכוניות בסכומים האלו, ולבנטלי אין יומרות ספורטיביות כמו ללמבו.

לכן היחידה שיכולה להפגע מזה זה פורשה, עם הצגת הפאנראמה. וכמו שהם הוכיחו בעבר (קאיין, בוקסטר) ע"י בידול חכם, הם רק מרוויחים מעוד דגמים, בטח לא מפסידים.

אני לא חושב שיש מקום להשוות בין הלמבו החדשה לCLS. הם פשוט לא באותה ליגה.

דבר ראשון אני לא ממש בטוח שפורשה ממש מרוצה , אבל יכול להיות שאני טועה

דבר שני ברור שכאן סירסו את זה , כי בטוח שלמבו היו מוציאים עיצוב הרבה יותר מעולה

הCLS הובאה כדוגמה לעיצוב שהוא יוצא דופן ולכן היא כ"כ מצליחה , הלמבו בעיצובה הנוכחי , מזכירה יותר מכונית שרירים ברוטאלית אמריקאית , מאשר עיצוב ספורטיבי יוצא דופן שמצופה מלמבו חדשה

אני לא יודע , אבל זו לא למבו שאומרת "אני POERTRY IN MOTION " , והCLS שהיא מיועדת לרמה יותר נמוכה מוכיחה עד כמה זה ניתן , אז ללמבו שאין לה שיקולים של פרקטיות ושל לא לגרום לקהל השבוי שלה בעיות , הייתה צריכה להוציא עיצוב הרבה יותר יפה . זה דעתי לפחות

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...