Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי פיאט אונו, מנוע 1000, ידני, שנת 92

האוטו נוסע בובה (טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה)

לפני שבוע סידרתי את המזגן (לא מקורי, כמובן, של אלקס אורגינל, כך קניתי את הרכב) לאחר שכל הקיץ נסעתי ללא מזגן.

בסך הכל היה חור באחד הצינורות. שתוקן ע"י מחבר, נעשה ואקום, החלפת פילטר/סופח לחות, ומילוי גז.

העבודה נראת לי מאוד מיקצועית, וגם נעשתה אצל אדם מקצועי ואמין.

אבל שמתי לב, החל מהיום השני, שבעת הפעלת המזגן, למשך כמה דקות, יוצא ריח חריף של דלק.

הריח מפסיק לאחר כמה דקות.

אך אני מוטרד מהבעייה (ובצדק).

מה יכולה להיות הבעייה?

האם אתם חושבים כמוני, שכנראה אין קשר לתיקון המזגן?

מה כדאי לבדוק, והאם אני יכול לעשות את זה בעצמי?

תודה

אני כבר לא "חדש בפורום"!!! אני "נהג חדש"!!

נהג חדש???? אני???!!! :brickwall:

לא!!!!

פורסם

בדוק את צנרת הדלק בסביבת הקרבורטור ואת מסנן הדלק שבתא המנוע וחיבורי צנורותיו כדי לוודא שאין מהם דליפות דלק.

שים לב לצנורית הדלק ממשאבת הדלק אל הקרבורטור אם אינה סדוקה ודולפת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

היתה לי בדיוק את אותה הבעיה, ועוד באמצע המפגש של פיאט האחרון.

הצינור השחור שמוביל אל הפילטר דלק נסדק ובגלל זה נוזל דלק. חשוב לא לנסוע ברכב אם אתה לא רוצה שיעלה לך באש!

×
×
  • תוכן חדש...