Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברשותי פולו שנת 95' 1600 ידנית.



שניים מברגיי הסעפת נגזרו והסעפת תפוסה על 3 ברגים מתוך החמש.

לאחר שאני יחלוץ את הברגים רציתי לדעת אם ברגי נירוסטה יעשו את העבודה ולא יהוו בעיה (מבחינת חוזק החומר, וויברציות מנוע וכו').

בנוסף לכך אני יוסיף לכל אחד מן הברגים דיסקית קפיצית.

כמו שמתואר בתמונה.

 

 

תגובות יתקבלו בברכה.

30007230ch4.png

פורסם

לחבר שלום,

 

1. ברגי נירוסטה מיוצרים בדרך כלל מפלדה מסוגסגת מקבוצת חומרים A2/A4 המכילים 18 אחוז כרום ו-8 אחוז ניקל ו- 0.1-0.2 אחוז פחמן מה שלא מאפשר לבצע חיסום לפלדה לקושי גבוה יותר ולכן תכונות החוזק שלה בייחס לבורג סטנדרטי בתעשיית הרכב מקבוצת חוזק 8.8 הינם נחותים.

 

2. אני ממליץ לך לרכוש בורג פלדה מקבוצת חוזק 8.8 או 10.8 ואם אתה רוצה בורג עם תכונות חוזק טובות יותר תרכוש בורג מקבוצת חוזק 12.8.

 

במידה ותיגש לחנות 'כול בורג' בת"א ליד התחנה המרכזית המוכר מנשה יודע על מה אני מדבר.

 

3. במידה ואתה רוצה לאבטח את הבורג בפני פתיחה עצמית עדיף להשתמש בנוזל אבטחה מסוג לוקטייט 242 או 272.

האם במקור קיימת דיסקה קפיצית ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק קודם כל תודה על התשובה המפורטת!

 

אם הייתי רוצה לרכוש בורג הייתי כבר רוכש את המקורי ומסיים סיפור.

 

בעבודה אצלי ישנם ברגי נירוסטה אשר מתאימים אחד לאחד למידות המקוריות.

 

הבורג המקורי הינו הברגה משני הקצוות ללא ראש כל שהוא (קצה אחד לראש מנוע וקצה שני לסעפת).

 

הסעפת מתהדקת לראש מנוע בעזרת אום בעל אבטחה עצמית.

 

אם תרצה אני יעלה תמונה לגבי הבורג המקורי ואיך שהוא יושב.

 

תודה.

פורסם

אם תצליח לחלוץ את הבורג מה טוב. כדאי לקנות חדש מקורי ושלום על ישראל. אחרת תצטרך לחרוט ברגים, הרי מדובר בבורג דו-כיווני.

אם לא תצליח לחלוץ אותם תצטרך לקדוח, להבריז וגם אז להשתמש בבורג מקורי.

 

בכל מקרה בורג נירוסטה הוא לא רעיון טוב, מהסיבות שמרק הסביר.

אגב איך נגזרו הברגים?

פורסם

האם אתה מתכוון לבורג חף כמו בתמונה המצורפת ?

 

במידה וכן זהו בורג סטנדרטי לפי תקן DIN 938 או 939 שתוכל לרכוש בצ'מפיון או אצל 'כול בורג" במחיר זול יותר.

 

בדרך כלל הייצרנים הגרמנים נוהגים להשתמש בברגים תיקנים לפי התקן הגרמני DIN במידה וקיים בורג כזה בתקן.

 

עדיף להשתמש בדיסקה משוננת מאשר דיסקת אבטחה רגילה לשם אבטחה של האום בפני פתיחה עצמית.

DIN938.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

אביב, הברגים נגזרו לאחר הידוק ללא רגש של האום וללא ידית מומנט.

 

בקשר לחילוץ הבורג והברזתו זה אני יעשה, יש לי את הציוד הנדרש.

 

והנה התמונה של הבורג המסומן (בצד יש את מידת הבורג והמספר הסידורי).

 

80764293xw2.png

פורסם

מחירים של קשיחים (ברגים,אומים,דיסקיות) ברשת צ'מפיון אינו גבוה אני מאמין שמשטר של 50 שקלים תקבל עודף עבור 5 ברגים.

 

חובה להחליף את אומי אבטחה עצמית ולמרוח גריז מיוחד על התבריג מצד האום ולהדק במומנט סגירה מתאים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...