Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הדחוף,אני פשוט לפני התקנה.

 

אני הבנתי שמגבר 4 ערוצים+גישור לסאב מסוגל לתמוך בקומפוננט ,ב6x9,ובסאב בו זמנית.

 

מישהוא הסביר לי שמגבר ארבעה ערוצים+גישור לסאב דינו לא כמגבר 5 ערוצים.

 

 

אלא שצריך לחבר אליו או קומפוננט ו 6 על 9 או אחד מהם וסאב במקום הזוג רמקולים השני.

 

 

זה נכון?

פורסם

עקרונית מה שאתה אומר ניתן לביצוע ברוב המגברים היותר טובים שיש

אך אופציה זו לא כדאית כלל עקב הביטול על השליטה של המגבר על האלמנטים המחוברים אליו

 

במידה ורוצים לחבר 4 רמקולים + סאב

 

שתי האופציות הם

 

1. לחבר את 4 הרמקולים על היציאות הקדמיות של המגבר ערוץ 1-2 FRONT

ועל האחוריים לגשר עבור הסאב

 

תוצאה לא חיננית מתבטל האופציה של קדימה אחורה מאחר ו4 הרמקולים הקדמיים והאחוריים מחוברים על אותם ערוצים

 

2. לחבר את הסאב יחד עם האחוריים על הערוצים האחוריים

דבר זה מצריך להכניס קרוס לחיתוך הסאב

 

תוצאה לא טובה מאחר ולרוב יש הבדלי נצילות גדולים בין האלמנטים

 

שורה תחתונה

 

חבר את הקומפוננט ואת הסאב על המגבר את האחוריים חבר לרדיו דיסק

ושלום על ישראל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...