Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחשב ישמש בעיקר ליישומי אופיס אבל גם למצגות דרך תוכנת שרטוט קצת כבדה (סימטרון כשמדובר על הרכבוטת גדולות וחלקים מורכבים).

 

ההתלבטות היא בין שני דגמים:

 

1. DELL Vostro 1510 2259 2.1GHz 2GB http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=9455

 

 

2. HP Pavilion dv6760ej KQ159EA 2.0GHz 2GB http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=9320

 

 

 

אשמח לתובנות/המלצות/הערותצ לגביהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בעיקרון נראים דגמים לא רעים.

כרטיס מסך לא על הלוח מעולה לתוכנת הסימטרון.

הייתי לוקח את המחשב עם 4 ג'יגה זיכרון.

אני אישית הייתי מעדיף רזולוציה גבוהה יותר 1050*1680 או 1200*1600 שלדעתי תהיה יותר נוחה לסימטרון.

שתי הערות להעדפה שלי - 1. זה מייקר את המחשב

2. אני שונא את ה800*1280.

פורסם

אני דווקא הייתי מנסה להתקדם לכיוון הדל הזה:

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=60_479_2179&products_id=21695

 

יתרונות:

 

- 3 שנים אחריות

- כרטיס מסך קואדרו ייעודי לשרטוט ותלת מימד

- מעבד חזק בטכנולוגיית 45NANO

- הרדיסק מהיר 7200RPM

- קל יותר, 2.3 ק"ג

- ויסטה ביזנס, ניתן לשנמוך באופן חוקי

 

החסרון היחיד שנראה לי כאן לעין הוא שהזיכרון מגיע רק עם 1 ג'יגה.

מצד שני יש עוד סלוט זיכרון פנוי שאפשר לשים בו סטיק של 2 ג'יגה, או להחליף ל2 סטיקים זהים בשביל הדואל הצ'אנל.

פורסם

החיסרון שלו מבחינתי הוא מסך 14.1 וזה מה שפסל אותו. חוץ מזה יש לו גם יתרון של RS232 שזה יתצרון גדול מבחינתי (תקשורת למכונות CNC).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מניסיון של אחרים הבנתי שיש למתאמים הנ"ל בעיות תאימות. מכונות CNC בנויות על מחשבים יעודיים מאוד פרימיטיביים שלא תמיד מסתדרים איתם.

 

ברור לי שנייד נורמלי עם RS232 איןולכן אצטרך לנסות כמה מתאמים כאלה עד שאמצא את זה שיעבוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שי - 2 המחשבים טובים מאד

למעשה - כל חברה מוכרת שמייצרת מחשב עם כ. מסך יעודי תתאים לך.

 

לגבי חיבור USB TO RS - לא תמיד זה עובד מאה אחוז.

תלוי מאד ביצרן ובדרייברים שהוא מכין

 

אני מכיר חברה ישראלית מת"א שמכינה אותם בהתאם למפרט שלך.

http://www.TFl.co.il

×
×
  • תוכן חדש...