Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים - אשמח לעזרתכם, אני במצב קרוב לייאוש :wink:

 

בדייהו לאנוס של אשתי יש רטיבות בתוך הרכב אשר מתרכזת מתחת (וגם מעל)

השטיחים של הנהג ושל הנוסע.

בהתחלה חשבתי שמדובר ברדיאטור חימום וניטרלתי אותו אבל התופעה לא פסקה.

כמות המים מתחזקת ונחלשת בהתאם למג האוויר ואני כבר די בטוח שמדובר

באדים של המזגן שמסיבה כזו או אחרת מתנקזים אל תוך האוטו.

הרכב לא מאבד נוזל קירור ולכן אני שולל בעיית רדיאטור כזו או אחרת.

 

התחלתי לחפש מתחת לבד של הרצפה מעין צינור שמעביר את אדי המזגן ואולי נסתם או נקרע אבל לא מצאתי כזה.

מה שכן מצאתי זה מעין גומיה עבה שנמצאת ליד המקום של הרדיאטור הפנימי (באמצע למטה - ניתן לשלוח יד דרך איזור הדוושות) והגומי הזה מרגיש לי עייף וממנו אולי נכנסת רטיבות (אם כי אני לא בטוח שזה לב הבעיה) - מישהו יודע אולי מה תפקיד הגומיה הזו?

 

בכל מקרה - אשמח לכל עזרה - אם עד החורף לא אצליח לפתור את הבעיה כבר לא תהיה לי ברירה אלא למכור את האוטו...

פורסם

האם זה דבר שאני יכול לעשות לבד או שאני צריך ללכת למוסך?

 

האם ישנו מקום פוטנציאלי בו נגרמת הסתימה?

 

איך המוסכניק משחרר את זה? בלחץ אויר או משהו כזה?

 

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...