Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

golf gti vs golf 4-motion


Outlaw
שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם,

 

מדובר על שנתונים 2002+

 

רציתי לדעת איזו גולף מבין אלו שבכותרת מהנה יותר לנהיגה?

 

איך שניהם מבחינת אמינות?

 

לאיזו קבוצת רישוי הם שייכות?

 

האם מישהו יכול לרשום התרשמויות אישיות משני הרכבים ?

 

תודה לכל העוזרים ויום טוב.

Build your own dreams or someone will hire you to build theirs.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן לא מצטיינות בהנאה מנהיגה, אלא אם איכות הרכבה של הקונסולה המרכזית היא ההנאה שלך

 

1+ :lol:

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא אם איכות הרכבה של הקונסולה המרכזית היא ההנאה שלך

יותר נכון,

אלא אם כן אתה אוהב חלקים מתקלפים מעצמם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו כמה שטויות בת'רד אחד :)

רואים שלא נהגתם על גולף (או רכב גרמני) מימיכם...

תמשיכו ליסוע בפחנוע היפני שלכם 8)

בעברו של בוריס גולף VR6, וגם רכבו הנוכחי רחוק מלהיות יפאני...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי הGTI יותר מהנה והיא הרכב הכי כדאי בגולף דור 4.

 

הV6 מוציאה 204 כ"ס במקור והGTI מוציאה 150 כ"ס במקור (שבקלות משודרגים ל180)

אבל תוספת נושא ה 4MOTION מוסיף משקל לא מועט שלטעמי מתקזז עם התוספת בכ"ס שלא לדבר על כך שלא מוסיף יותר מדי להנאה מנהיגה, אבל כן מוסיף עלויות אחזקה.

 

הגולף GTI משתייכת לקבוצת רישוי 5, אבל זה זניח. עלות טסט משהו כמו 1300 ש"ח והביטוח כמו של גולף רגילה אם מחפשים היטב.

 

מבחינת אמינות, אין לי תלונות. בינתיים כל מה שקרה אצלי ב14 חודש זאת החלפת תרמוסטט (300 ש"ח כולל עבודה) ,

וטיפולים שוטפים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי במילואים אי שם לפני שנתיים באזור הנגב (חצבה) לעשות סיבוב על אחת כזאת( 4MOTION) של אחד החבר'ה (עו"ד).

 

במילה אחת, רכב תענוג. מעולם לא נהגתי בGTI.

 

לחיצה בריאה על הגז כמעט בכל הילוך בשיא המומנט, מעיפה אותך מיידית קדימה.

 

מאוד מהר מגיעים לאזור סיכון עבור הרשיון שלך.

 

אגב העו"ד קנה את הרכב מלקוח שלו שאיבד את הרשיון. איזה פרדוקס. הרכב היה שנת 2003.

 

אחזקה לא זולה, הוצאות דלק יקרות.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שקניתי את הרכב שלי חיפשתי GTI נתקלתי בהרבה נערים שגם רוצים מעל המחירון וגם אין להם מושג מה יש להם ואיך לטפל ברכב.

אני לא אומר שעל דברים טובים לא צריך לשלם, אבל ראבק מה אתם חיים בסרט?! גם סוג של גרוטאה שדורשת טיפול ועוד מעל המחירון :)

על ה_GTI שעשיתי סיבוב, בוא נגיד ככה שה-1.6 שקניתי סוחבת הרבה יותר טוב :)

זה הניסיון שהיה לי עם הGTI

 

אבל אחרי שקניתי את הרכב שלי (כן כן 1.6 ידנית לבסוף) נסעתי על ה-4 מושיין פשוט תענוג לא הייתי חושב פעמיים ולוקח אותה.

 

כל זאת אם אתה לא מעוניין להתחיל לשפר, אם תתחיל לשפר אז אני חושב שעדיפה ה-GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי מה אתה מחפש מהרכב שלך.

 

בכול מקרה ב-V6 צריכת דלק ממוצעת ליטר ל-7-8 ק"מ, אם תתפרע יכול להגיע גם ליותר.

 

ל-GTI צריכת דלק עדיפה (1 ל- 9)

 

אם אתה מחפש פוטנציאל שיפורים אז רק GTI.

 

ל-V6 יש יותר מומנט וכמובן 6 הילוכים.

 

קבוצת רישוי 6 אם אני זוכר נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שקניתי את הרכב שלי חיפשתי GTI נתקלתי בהרבה נערים שגם רוצים מעל המחירון וגם אין להם מושג מה יש להם ואיך לטפל ברכב.

אני לא אומר שעל דברים טובים לא צריך לשלם, אבל ראבק מה אתם חיים בסרט?! גם סוג של גרוטאה שדורשת טיפול ועוד מעל המחירון :)

על ה_GTI שעשיתי סיבוב, בוא נגיד ככה שה-1.6 שקניתי סוחבת הרבה יותר טוב :)

זה הניסיון שהיה לי עם הGTI

 

אבל אחרי שקניתי את הרכב שלי (כן כן 1.6 ידנית לבסוף) נסעתי על ה-4 מושיין פשוט תענוג לא הייתי חושב פעמיים ולוקח אותה.

 

כל זאת אם אתה לא מעוניין להתחיל לשפר, אם תתחיל לשפר אז אני חושב שעדיפה ה-GTI

 

זה שאין לך סבלנות זה משהו אחר.

אבל אתה בדרך הנכונה.

 

אני נסעתי יותר משנה על 1.6 ידנית כי התייאשתי מלמצוא GTI טובה , עד שנוצרה הזדמנות למכור אותה ולקנות GTI,

ולאחר שחזרתי לנסיעה קצרה לנהוג ב 1.6 אחרת, הרגשתי שהאוטו פשוט לא זז ביחס לGTI.

 

 

מסכים איתך שרוב ה GTI בשוק מפוקפקות/ שבורות / טחונות / הרוסות , ושעל הרוב מבקשים מעל המחירון לא בצדק (כמו על רכבים ספורטיביים פופולאריים אחרים)

בגלל זה צריך להיות סבלניים ולמצוא את הנכונה - ואז כן לשלם עליה מעל המחירון(בגבולות הסביר כמובן) אחרת מישהו אחר ישלם, ואתה תמשיך לחפש...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...