Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FIAT 500 החדשה


Guest Zigfried1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה500 נראת מצויין מבפנים ומבחוץ , אם קמור הצליחה למכור כאן מיני במחיר מוגזם בטירוף אין סיבה שסמל"ת לא תצליח במיוחד שהסכום יחסית "זמין" יותר .

פורסם
אין גיר אוטומטי, אז מה היא שווה בעיר?

זריזה יותר, חסכונית יותר, קלה יותר ופחות בעייתית מאשר דגם עם גיר אוטומטי.

אבל כל הדברים האלו זה לא יתרונות. הרי הכי טוב זה לשים ב D ולשכוח מהכל לא?

!AWDSOME

פורסם
אין גיר אוטומטי, אז מה היא שווה בעיר?

 

אין אוטומטי בשביל זה היא טובה בעיר.

 

אבל ברצינות.

יש אוטומט אז אפשר למכור לישראלים שלא יודעים להעביר הילוכים.

 

 

אני ראיתי שתי לבנות אחת שהמספר שלה הוא XX-000-XX

ואחד שהמספר XX-500-XX

 

(האיקסים זה מספרים שאני לא זוכר,לא באמת איקסים)

 

ל500 אבארט יש ביצועים יותר טובים מהמיני קופר S

אייל

פורסם
ה500 נראת מצויין מבפנים ומבחוץ , אם קמור הצליחה למכור כאן מיני במחיר מוגזם בטירוף אין סיבה שסמל"ת לא תצליח במיוחד שהסכום יחסית "זמין" יותר .

 

 

מבחוץ אין ויכוח , אבל מבפנים הפלסטיק הזול של הדש בורד פשוט מזעזע והורס את כל היופי.

פורסם
השמועה אומרת שלעידן עופר יש אחת (עריכה: עכשיו כשאני חושב על זה, ייתכן שהוא מכנה אותה בבגאז' של הטוארג בשביל הנסיעות העירוניות שלו).

וגם ליו"ר של "סמל"ת" יש אחת (ליד הפרארי), וגם עוד כמה אנשים פה ושם שהתאהבו ברכב ויכולים להרשות לעצמם החליטו להביא אותו בייבוא אישי.

 

בשורה התחתונה, הוא מתחרה מבחינת פוזה במיני קופר.

וכמו שכולנו יודעים, כשזה מגיע לשורה התחתונה - מסתכלים על המחיר.

 

אישית, כמו שאמרתי בעבר, לא אהבתי את האוטו.

 

אבל מי שכן - שיתחדש ויהנה :)

מה זאת אומרת "שמועה" ? תרים לו טלפון ותשאל. אני בטוח שהוא בחבר'ה שלך.

פורסם

מה זאת אומרת איך הוא יודע?

יש בבעלותו 2 כאלה ולפני שרכש, ישב בכ-10 כאלה וכולן היו עם פלסטיק זול.

עצוב, מאוד עצוב... :cry:

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם
מה זאת אומרת "שמועה" ? תרים לו טלפון ותשאל. אני בטוח שהוא בחבר'ה שלך.

תבין לבד מאיפה השמועה :evil:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם אני ישבתי בתערוכה במכונית שהוצגה שם ודווקא הפלסטיק היה טוב מתחינת חומרים וצבעים. רכב ממש חמוד.

 

שימו לב שבתמונה היכן שרואים את ה-500 האדומה, יש ליד רנו 19 נדמה לי ואם תסתכלו אפשר לשים לב כאילו ה-500 היא פוטושופ (רכב מאוד חמוד שבדרך כלל מגיע כקונספט ופה הוא אמיתי).

פורסם

באירופה הפיאט 500 נחטפת למרות שיש רק הילוכים ידניים והפלסטיקה גרועה והמחיר גבוה, אבל מה מבינים ברכב הארופאים הטפשים האלו ברכב ובמכוניות.

אנחנו, הישראלים מבינים ברכב לאחר 120 שנות עבר מוטורי עם יצרני רכב בעלי שם עולמי באוטוקארס ז"ל ומפעלי אילין ז"ל

ותעשיות רכב נצרת, שיזכו לחיים ארוכים.

הרי אנחנו המצאנו את הקונטסה (פונטסה) ואת הדופין ואת הלארק ובלעדי התמיכה הישראלית המסיבית ב"גם אתה יכול 88"

לא הייתה נפרצת הדרך לתעשיית הרכב הארופאית לצאת מעידן ימי הביניים שלה.

מי פיתח את תעשיית הליסינג לרמת אליפות העולם?, הארופאים, האמריקאים, היפנים?, לא כי הם חסרי מעוף.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
ניכנסתי למכונית שהייתה בתערוכה.

הפיאט הכי איכותית שיש.

חוץ מכניסת ה USB אבל מיקרוסופט אשמים,כמו תמיד.

 

אם כבר העלתה תמונה מאוטומוטור אני מצטער שאני ממש לא קשור האם יש לך תמונה של ה207CC אני פשוט לא חישבתי לה חשיבות או אם יש למישהוא אחר.

תודה מראש.

יניב


×
×
  • תוכן חדש...