Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שברוב הרכבים שיש מדיד הוא נמצא על הגיר,

הוא מוסתר קצת אבל אפשר למצוא, תמצא בספר הרכב

את המיקום שם מוסבר הכל כולל ציורים,

אצלי הוא עם לולאה צהובה וברוב הרכבים גם צהובה לפי מה שראיתי.

פורסם
לפי מה שידוע לי לא מחליפים שמן גיר במאזדה 6

 

כן, אופטימיים היפנים האלה. תבדוק את גובה ומצב הנוזל. מדיד נמצא איפה שמסומן בחץ. במצב שלך החלפת נוזל יכולה לעזור, אפילו אם לא, ההחלפה היא רק לטובה.

mazda.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אכן תבדוק ותדווח.

בגדול, למח גיר 6 סולונואידים. 3 "גדולים", 2 "קטנים" וקו לחץ.

כשהבורר נמצא על p או N , הסולונואיד "האמצעי הקטן" נמצא במצב on . במעבר הבורר ל-R הסולונואיד הזה צריך להסגר ולפתוח בוכנת רוורס במח. כנראה ישנו תזמון לא נכון של הגורמים שהזכרתי ואז ישנה מכה.

כמובן שמצב השמן אחרי 150k יש השפעה על התפקוד.

המלצה שלי היא כזו. לפני הכל , בדוק את תושבות הגיר.

אם התושבות תקינות, בדוק את השמן (ישנו מדיד), ראה אם צבע השמן נוטה לצבע חום. אם כן ,השמן עשה את שלו ותתייעץ עם מוסך מורשה לגבי החלפת השמן.

אם המכה לא מפריעה לך, אל תעשה כלום , תמשיך לנהוג עד שיילך הגיר ( מחר או עוד אלפי ק"מ )..

פורסם

אוקיי אני אעשה זאת כרגע הרכב לא בבית אבל אני מבטיח להחזיר תשובה

 

תודה רבה רבה לכולם בנתיים:lol:

×
×
  • תוכן חדש...