Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה מוזרה ברנו קליאו 92 קרבורטור , כשהנוע קר בהנעה ראשונה הרכב נוסע ממש טוב ולאחר כמה דקות כשהמנוע חם האוטו מגמגם כך שהדרך היחידה שאפשר לנסוע עם הרכב הוא להביא את המנוע לטורים גבוהים תוך כדי פימפום של דוושת הגז ,את הקרבורטור פירקתי פעמיים וניקיתי את כל הדיזות של הדלק מכל הכיוונים עם ספריי קרבורטור , בדקתי את הפילטר דלק והוא מלא עד הסוף אין לי מושג מה עוד יכול לגרום לגמגומים האלה

 

תודה מראש על כל עזרה שתבוא

 

אורי

פורסם

כשאתה אומר שפירקת את הקרבורטור אתה מתכוון שפירקת אותו לגורמים, הפרדת ממנו את האטמים ושאר חלקי הגומי ואז ריססת אותו בספריי?

או שמא פירקת אותו כיחידה אחת וריססת ספריי מכל הכיוונים?

 

אם הראשונה היא הנכונה, גש לעשות כיוון קרבורטור אצל מכון בכל ציוד ממוחשב ומדויק.

אם האופציה השנייה היא הנכונה, גש לעשות שיפוץ+ניקוי קרבורטור בהקדם.

פורסם
כשאתה אומר שפירקת את הקרבורטור אתה מתכוון שפירקת אותו לגורמים, הפרדת ממנו את האטמים ושאר חלקי הגומי ואז ריססת אותו בספריי?

או שמא פירקת אותו כיחידה אחת וריססת ספריי מכל הכיוונים?

 

אם הראשונה היא הנכונה, גש לעשות כיוון קרבורטור אצל מכון בכל ציוד ממוחשב ומדויק.

אם האופציה השנייה היא הנכונה, גש לעשות שיפוץ+ניקוי קרבורטור בהקדם.

 

 

הראשונה היא הנכונה, מה שמוזר זה שרק אחרי נסיעה של 15-20 הרכב מתחיל לגמגם ,בלי הגמגום הרכב נוסע מעולה

פורסם

בדקת פלאגים, חוטי הצתה, רוטור במפלג, מכסה מפלג?

 

או מודול הצתה?

 

בדוק הצתה, סביר להניח שהבעיה היא בהצתה ולא בקרבורטור.

×
×
  • תוכן חדש...