Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 2000


shaulih
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת מה התאוצה של גולף שנת 2000 1.6 אוט ל 100, שמעתי מהרבה אנשים שהרכב חלש ומרגיש כבד ב1.6 ...

אני כרגע נוסע על מיצובישי לנסר אוט ואני מרוצה מאיך שהוא נוסע, רציתי לדעת אם יש הבדל גדול בין השתיים.

 

והאם עדיף להשקיע עוד קצת ולקנות גולף 2.0 שנת 2000?למרות שאני מעדיף שיהיה כמה שיותר חסכוני.

פורסם

מניסיון עם אוקטביה 1.6 (אותם מכלולים כמו בגולף), הרכב עושה בממוצע 1 ל-10, בזינוק לא משהו ועם מזגן בעליות קצת קשה לה.

אבל אם אתה לא מחפש 0 ל-100, המנוע עושה את העבודה גם עם אוטומט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

למה לא לחפש ידנית ולחסוך את הצרות עם האוטומט :)

זה מה שאני עשיתי ואני מרוצה כל יום, טוב חסר שבלול קטן אבל בכל זאת הרכב מהנה לנסיעה ואיכות הבנייה שלו, אין מה לדבר על זה בכלל!

פורסם

תודה על התשובות, אבל עדיין לא עניתם לי על השאלה,

תוך כמה זמן הגולף 1.6 מאיצה ל-100 באוטומט, זה פחות או יותר יתן לי השוואה ללנסר שאני נוסע כרגע.

 

וסתם לא בא לי אוטומט, כי אין לי כח לידני, מאז ומתמיד נסעתי על אוט' והתרגלתי לנוחות, אני פחות מחפש ביצועים, אני לא משתולל על הכביש, אבל אני אוהב להרגיש קצת כח כשאני צריך מהרכב שאני נוסע עליו, כי אני נוסע הרבה על כבישים בין עירוניים ובדרך כלל על 120.

ואיזה בעיות יש כבר באוטומט...??

פורסם

גולף אוטומטית מאיצה תוך קרוב ל-13 שניות לפי פרוספקט, בפועל תצתרך להמתין יותר. זה לא רכב של פתיחות.

ללנסר יש יותר סוסים. אין בעייה לשייט בגולף על 150, גם לא בעייה 120. 120 זה בסביבות 3500סל"ד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הגולף עם המנוע 1600 עושה לך 11.5 שניות ל100

אבל דרך אגב אל תחשוב שאתה הולך על אוטו חסכוני במיוחד..כי יש לו מנוע לא גדול כאילו הרכב מתאמץ כדי להגיע למהירות טובה..ובקיץ עם מזגן בדרך עירונית גם גרוע .

אני ממליץ לך על מנוע ה 2.0 מנוע טוב וחזק ולא צריך שיתאמץ עם פתיחה טובה וחסכוני גם ואם זה היה גיר רגיל יותר טוב ויותר חסכוני

פורסם

אם הוא באמת מגיע ל 100 תוך 11.5 שניות זה מספיק טוב בשבילי, אמרתי לך אני לא מחפש לעשות תחרויות עם הרכב.

בקשר לחיסכון, אתם אומרים שה 2.0 יותר חסכוני? כמה שותה ה 1.6 ?

פורסם

הכל תלוי מה אתה מחפש מהרכב... אם אתה לא מחפש כוח, אז הגולף היא יחסית זריזה למשפחומטיות האחרות אם נוציא את הסיויק והקורולה של אותם שנים.

אני נהגתי על A3 1.6 אוט' והרכב אולי לא מרגיש מהיר אבל הוא נוסע מספיק טוב ויש לו כוח כשצריך.

בכל זאת אני ממליץ לך ללכת על המנוע 2.0 כי הוא גם הרבה יותר חזק וגם יהיה יותר חסכוני בדלק.

פורסם

דווקא ככל שידוע לי המנוע 1.6 עדיין מיוצר ע"י VAG, לאומת מנוע 2 ליטר (112 סוסים) שהוחלף ביחידה חזקה יותר.

לפי פרוספקט, ה2 ליטר פחות חסכוני.

מבחינת 11.5 שנ' מ-0 ל-100 זה כמובן בדגם ידני. מצתרף להמלצה על גיר ידני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שאלה קטנה..תקנו אותי אם אני טועה...

כל דגמי הגולף 1.6 הם עם 75 כ"ס..?? או שיש כאלו עם 100 כ"ס ואם כן איך הם נקראים??

כי אם אני לא טועה ראיתי גולף 1.6 מדגם קמפורטליין עם 75 כ"ס שזה נראה לי ממש חלש לרכב,

אני חשבתי שכולם באים עם 100 כ"ס...

תודה.

פורסם

כל שאני יודע קיימים דגמים 75כ"ס, אני לא יודע אם מיובאים לארץ. כפי שאני מכיר, גולף בא עם 100 סוסים.

יש שלוש מנועי 8 שסתומים של VAG:

1. נפח 1595 סמ"ק קיים בגירסא 100-102 כ"ס מיוצר עד היום

2. נפח 1595 בגירסא 75כ"ס, בא עם אוטומט בד"כ, היה מותקן באיביזה ופולו

3. 1598 בגירסא 75כ"ס, מותקן בפולו, פליסיה, איביזה, בא בד"כ עם ידני

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצטער שאני משגע אותכם,

אבל, יש לי אפשרות לקנות לאון 1.8 אוט שנת 2003 היא עולה 7 אלף יותר מהגולף שאני מתכנן לקנות,

מה אתם חושבים, לפי מה שאני יודע זה פחות או יותר רכב זהה,

אז עדיף לקנות את הלאון, אני גם מרוויח שנה גבוהה יותר 2003 מול 2000 ומנוע חזק יותר 1.8 מול 1.6

אני צודק או שיש משהו שאני צריך לדעת בקשר ללאון??? איך הגיר האוט' של הלאון??

תודה.

פורסם

הלאון זהה מכאנית לגולף על כל המישתמע מכך.

ללאון 1.8 יש כמובן ביצועים עדיפים על אלו של הגולף 1.6 וזהים לאלו של הגולף 2.0.

במחירה הנוכחי-הלאון היא עיסקה מצויינת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כל שאני יודע קיימים דגמים 75כ"ס, אני לא יודע אם מיובאים לארץ. כפי שאני מכיר, גולף בא עם 100 סוסים.

יש שלוש מנועי 8 שסתומים של VAG:

1. נפח 1595 סמ"ק קיים בגירסא 100-102 כ"ס מיוצר עד היום

2. נפח 1595 בגירסא 75כ"ס, בא עם אוטומט בד"כ, היה מותקן באיביזה ופולו

3. 1598 בגירסא 75כ"ס, מותקן בפולו, פליסיה, איביזה, בא בד"כ עם ידני

 

שכחת לציין עוד מנוע שבא בשנים האלו. (2000-2004)

1595 סמ"ק 16V כ"ס 105 בא בידני (דגם BCB שדי קשה למצוא)

פורסם

אני גם ממליץ על הלאון אבל לוי יצחק יפגע בך יותר מבגולף.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...