Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא זה רעיון לא רע לדעתי.

בעיקר בגלל הבעיות בגירים האוטומטיים של הלנסרים.

 

אם אתה מתכוון להמשיך עם הרכב עוד הרבה שנים, כך שהכסף של המחירון לא משחק תפקיד, אז זה רעיון טוב.

יהיה לך ככה את כל החלקים, כולל פלסטיקה פנימית מסביב לידית הילוכים, דוושת קלאץ' וכל המסביב.

 

חבר לעבודה בדיוק שיפץ גיר אוטומט בסופר לנסר 96 בעלות של 9500 ש"ח (מחירון הרכב כ14-15), התבאס מהעבודה,

ולאחר ריצות של חודשים בנסיון לסדר את הגיר המשופץ הוא התייאש והעיף את האוטו באיזה עשירייה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אח שלי עשה הסבה מאוטומט לידני במאזדה 323f שנת 93

זה לא כזה מסובך לא צריך לחתוך פח ולא צריך להחליף שום מחשב עלה לו 1000 ש"ח עבודה ממכונאי שבא עד הבית,חלקים הוא לא קנה כי יש לנו 323F מושבתת,שאני יראה את אחי אני יעדכן בעוד פרטים.

 

מה זה קשור למיצובישי בכלל? כל אוטו זה משהו אחר, בהונדה לא צריך לחתוך ולא נעליים,

ואני לא בטוח שאתה חייב להחליף מחשב כי בהונדה אפשר לסוע עם מחשב של אוטומט.

פורסם
לא עמדות ולא נעליים

כל עוד לא כתוב ברישיון הרכב מה סוג הגיר.

 

דווקא נראה לי שכן כתוב מה סוג הגיר, תאמת לא שמתי לב.

אם לא כתוב אז זה חוסך לי הרבה כאב ראש.

פורסם

עכשיו בדקתי ברישיון וכן כתוב סוג הגיר , יותר נכון יש טבלה כזאת של ABS, כריות אוויר, אוטו.

ומתחת לכל דבר כתוב כן\לא.

אז מתחת לאוטו' כתוב כן.

פורסם

אף אחד לא יודע מה בדבר הרישיון ?

אחרי ההסבה מה אני עושה עם הרישיונות ?? מה צריך כדי שהכל יהיה חוקי???

(היום אני מביא את הקולט)

פורסם

לא צריך שום שינוי ברישיון וגם לא אישור ,לא צריך להחליף מחשב פשוט עושים גישור כיביכול לתת למחשב לחשוב שהגיר נמצא על ניוטרל כל הזמן.

פורסם
לא צריך שום שינוי ברישיון וגם לא אישור ,לא צריך להחליף מחשב פשוט עושים גישור כיביכול לתת למחשב לחשוב שהגיר נמצא על ניוטרל כל הזמן.
תבדוק את מצב הקלאץ' בקולט מקסימום שים קלאץ חדש בסביבות 700 ש"ח שלושת הדוושות בקולט יוצאים אולי בחתיכה אחת אולי לא תצטרך להוסיף ידית קלאץ אצלך!ככה זה היה במזדה f בחלק מהמכוניות-באותו הזדמנות תחליף לגיר של הקולט גם מייסבים לגיר וכן גם תושבות.

 

לאחי גם היה רכב עם כל החלקים עלה לו:

700 ש"ח לקלאץ חדש

1000 ש"ח עבודה

250 ש"ח תושבת גיר+מייסבי גיר.

פורסם
תבדוק את מצב הקלאץ' בקולט מקסימום שים קלאץ חדש בסביבות 700 ש"ח שלושת הדוושות בקולט יוצאים אולי בחתיכה אחת אולי לא תצטרך להוסיף ידית קלאץ אצלך!ככה זה היה במזדה f בחלק מהמכוניות-באותו הזדמנות תחליף לגיר של הקולט גם מייסבים לגיר וכן גם תושבות.

 

לאחי גם היה רכב עם כל החלקים עלה לו:

700 ש"ח לקלאץ חדש

1000 ש"ח עבודה

250 ש"ח תושבת גיר+מייסבי גיר.

שכחתי להוסיף אם גיר האוט של טוב תוכל למכור אותו ולהחזיר את ההשקעה..

פורסם

אחלה תודה רבה לכל המגיבים , חסכתם לי הרבה כאב ראש עם הרישיון

בקשר לגיר שלי (האוטומט) אני ימצא כבר למי למכור אותו , מה הכי גרוע שיכול להיות ? פירוקיה?

תודה לכולם , אני יעדכן כשהכל יצא לפועל והאוטו יהיה גיר רגיל..

פורסם

אני יכול להגיד לך ב100% שהתגובה של האוטו תיהיה אחרת לגמרי את תחשוב שהחלפת אותו האוטו יטוס אני אומר לך את זה כי יש לי חבר עם ס.לנסר ידנית ולי יש אוטו'....

 

דרך אגב אחרי זה יהיה לך יותר פוטנציאל לשפר כי הגיר הידני יכול להחזזיק יותר מאשר האוטו'

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...