Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונטה קרלו?


bender
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

האם הרכב אמין?

מהנה לנהיגה כנראה לא אבל האם הוא נוח?מפנק?

מה ההספק(יש כוח?)אני יודע ש-3100 6 צילינדר

ובכלל כל מידע

תודה מראש

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הרכב אמין?

מהנה לנהיגה כנראה לא אבל האם הוא נוח?מפנק?

מה ההספק(יש כוח?)אני יודע ש-3100 6 צילינדר

ובכלל כל מידע

תודה מראש

 

נדמה לי שהרכב הוא בעצם לומינה קופה... אז יש מנוע סביר, מצד שני יש גם משקל... וזהו, נוח יחסית ורך מאוד, מתנדנד... אמריקאי קלאסי.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי אמינות??

עלויות אחזקה??

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסחר בד"כ מתחת למחירון.

בעיות חשמל לא מעטות.

פעמים רבות עברו התעללות בגלל אופי הרוכשים.

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי האוטו מצוייד במנוע של לומינה ltz שזה אומר 3.800.

לי יש לומינה רגילה (3.100 v6) ואני מאוד נהנה, לאחר שנתיים נשמע לי מוזר לשמוע על בעיות חשמל כי לא נתקלתי חוץ מבלאי...(אלטרנטור)

האוטו אמין, אמנם מתנדנד אך במקביל יציב, תגובות טיפה איטיות אבל מורגשות בהחלט(!), בגדול, האוטו מאוד מאוד נח וכיפי, אך דורש טיפולים בזמן.

זה לא אוטו לפתיחות אם אימפרזה אבל אתה תהיה בכיף ראשון ברמזור :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשמל גרוע.

160 כ"ס.

מנוע עצל, גיר דפוק, שלדה של יאכטה, גדול, מאבוזר, נח, מפנק.

ולא כל כך נורא בדלק.

 

:mm_yeah:

 

פשוט אי אפשר היה לתאר את זה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשמל גרוע.

160 כ"ס.

מנוע עצל, גיר דפוק, שלדה של יאכטה, גדול, מאבוזר, נח, מפנק.

ולא כל כך נורא בדלק.

 

:mm_yeah:

 

פשוט אי אפשר היה לתאר את זה יותר טוב.

 

מה זאת אומרת גיר דפוק?

מאיזה בחינה?

ומה עם אמינות??

תודה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהוא יכול להוסיף בייחוד בעלויות \אמינות ?

תודה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להוסיף...

הכל תלוי על איזה רכב אתה נופל.

אתה לא יכול לחשב את ההוצאות של הרכב עוד לפני שקנית.

בכללי, אם אתה מחפש רכב נח נראה טוב ומתנהג גרוע, זה האוטו.

הגיר דפוק מבחינת יחסי ההעברה שלו והתגובות שלו..

וןגם הוא לא חכם.

בקיצור הוא מתאים יותר ל3.8 ולא ל3.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להוסיף...

הכל תלוי על איזה רכב אתה נופל.

אתה לא יכול לחשב את ההוצאות של הרכב עוד לפני שקנית.

בכללי, אם אתה מחפש רכב נח נראה טוב ומתנהג גרוע, זה האוטו.

הגיר דפוק מבחינת יחסי ההעברה שלו והתגובות שלו..

וןגם הוא לא חכם.

בקיצור הוא מתאים יותר ל3.8 ולא ל3.1

 

 

מישהוא דיבר על לחשב הוצאות??

כולה שאלתי אם הרכב אמין או לא באופן כללי

לא אם הוא נוח או עבר התעללות או אם הגיר חכם או טיפש

אודה להתיחסות לגביי האמינות לגבי כל שאר האספקטים קיבלתי תשובות

תודה מראש

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני יגיד לך שוב פעם!!!

הכל תלוי על איזה מצב אתה נופל!!!! :mad:

אני אישית ראיתי במו עיניי שני לומיונות. אחת 3.8 ואחת 3.1.

ל3.1 הלך אלטרנטור ומשאבת מים, וציריות, וברקסים, ותושבות מנוע..

ולשנייה, לא קרה עדיין כלום.

אבל בכלליות רבה מאוד, זה רכב עם אמינות ממוצעת.

מה שטוב בה זה זמינות חלפים משומשים

כידוע, לומינה גראנד פרי, לסייבר, סנצו'רי, חולקים את אותן מכלולים...

ככה שלא בעיה להשיג חלקים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה

אך ציריות ברסים ותושבות מנוע זה בלאי טיבעי

אבל הבנתי שלדעתך האמינות ממוצעת

סבבה ותודה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...