Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע לכחתי את הבייבי שלי לבדיקת על הדיינו

 

והתוצאות היו מדעימות ועכשין אני מבין למה הבייבי שלי כול כך חזקה

לשנה שלה ולרכבים אחרים ...

 

אני מעלה את הסירטון של הבדיקה מחכה לתגובות

שלכם BATZ

http://www.youtube.com/watch?v=C3_cNy73iMw&eurl=http://yapani.net/forum/showthread.php?t=743

פורסם

נהדר, מדהים , פשוט עוצר נשימה... :-P

 

ועכשיו ברצינות: אולי קצת הסברים, מה זו הבדיקה הזו?

עד לאיזה הילוך מריצים כך את האוטו ? מה אומרים הנתונים שמופיעים על המחשב?

ומה לעזאזל מחזיק את האוטו שלא יקפוץ ויעבור דרך הקיר או משהו?

תודה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מצחיק מרב שזה מדעים.

חשבתי כבר שזו תהיה איזו טסטרוסה...

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
נהדר, מדהים , פשוט עוצר נשימה... :-P

 

ועכשיו ברצינות: אולי קצת הסברים, מה זו הבדיקה הזו?

עד לאיזה הילוך מריצים כך את האוטו ? מה אומרים הנתונים שמופיעים על המחשב?

ומה לעזאזל מחזיק את האוטו שלא יקפוץ ויעבור דרך הקיר או משהו?

תודה.

בוקר טוב ידידי

 

אז ככה הבדיקה שאתה רואה בסרט זה בדיקת דינו שבודקת לך את הכח בגלגל שמעביר את הכח למנוע

את הבדיקה בודקים על הילוך האחרון

הניתונים שיתקבלו על המחשב שה 156KW שזה אומר שיש לך 213 כ"ס במנוע

ואחרי כול ההפסדים אתה מכבל 87 KW שזה יוצא לך 118.2 כ"ס בגלגל

 

מה שמחזיק את האוטו זה שתי סטופרים גדולים שנמצאים בגלגל הגדמי ועם צריך אז יש גם רצועות קשירה

 

אני מכווה שעניתי לך על השאלות ועם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות לך

שיהיה לך המשך יום טוב BATZ

פורסם

מה זה? סונומה הנעה כפולה?

נראה לי נתון ה-155 זה לא KW אלא כמות הליטרים שהיא שתתה בבדיקה...

:)

פורסם

נתון ההספק בגלגל (113 כ"ס) נראה סביר למנוע ישן שאמור להוציא 140 כ"ס אאל"ט.

לא ברור לי איך הם הגיעו להפסד של כמעט 50% בין המנוע לגלגל. אולי הם שמו % איבוד פיקטיבי כדי לקבל נתון הספק מנוע (פיקטיבי לא פחות) גבוה מאוד? לא יודע.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
נתון ההספק בגלגל (113 כ"ס) נראה סביר למנוע ישן שאמור להוציא 140 כ"ס אאל"ט.

לא ברור לי איך הם הגיעו להפסד של כמעט 50% בין המנוע לגלגל. אולי הם שמו % איבוד פיקטיבי כדי לקבל נתון הספק מנוע (פיקטיבי לא פחות) גבוה מאוד? לא יודע.

צהרים טובים לך ידידי

 

אז ככה יש לך טעות

 

המנוע של הבייבי שלי במקור מוצאי 190 כ"ס במנוע ....

 

ולפי הבדיקה שעשיתי המנוע שלי מוצאי 213 כ"ס במנוע ובגלגל הוא מוצאי 113 כ"ס

 

שזה יפה מאוד למנוע בשנה שלו

ואני אומר לך הבייבי שלי חזקה מאוד והרבה יודעים את זה וזה בדוק .....

×
×
  • תוכן חדש...