Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אז ככה נכון להיום אני רב עם ההורים על האופנוע, אז כנראה שאני ימכור ויקנה רכב.

אז אמרתי אם כבר אני עוזב את אהבה שלי אז לפחות שאני יהנה קצת מהנהיגה ברכב.

אז ככה האמת שאני יחדש בכל תחום הרכב,וממש אין לי מושג איזה רכב טוב,ומה לא טוב ,למה יש שוק,ומה לא רק נראה ספורטיבי אלא גם נוסע ככה ואני לא מדבר רק על המנוע,גם על האחיזה בכביש!

התקציב שלי הוא עד 60 אלף.

אשמח מאוד אם תעזרו לי!

 

תודה רבה!

והמשך יום נעים.:wink:

פורסם

תעשה חיפוש בפורום, ותעבור על שרשורים באותו תקציב.

 

יש אופצייה אחת שכולם ממליצים עליה בתקציב זה, תיכף יתחילו מלחמות עולם. תתכונן לזה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

עשיתי חיפוש והאמת שלא כלכך הבנתי מה כולם ממליצים.

אתה מתכוון אולי לרנו קליאו?!

כי אם כן לפי מה שקראתי קשה מאוד למצוא אחת במצב טוב!

עשיתי קצת חיפוש ביד 2 וראיתי באמת שזה באמת יהיה קשה לחפש.

חוץ מהרנו יש עוד רכבים מומלצים בתקציב זה?

פורסם

בסכום שאתה מציד ניתן למצוא רכבים משנים 1999 עד 2002-3.

יש לך אופציות כגון:

  • איביזה טורבו (20VT) משנים 2001-2002
  • גולף GTI משנים 1999-2000 (אם נכנסות בתקציב)
  • רנו קליאו ספורט משנים 2001-2002
  • טויוטה יאריס T-SPORT (אם כי חלשה מעט, 105 כ"ס)
  • לעוד רעיונות, אתם מוזמים להוסיף.

על כולם ניתן למצוא "ים" של מידע בפורום, ע"י הקשת המילים הרלוונטיות באפשרות החיפוש.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה רבה על התגובות!

 

עשיתי חיפוש על המוכניות שאמרתם.

אז ככה: האיביזה הבנתי שהיא יחסית אמינה, ולא כלכך בולעת דלק, אבל מה שספורטיבי בה זה בעיקר המנוע.

גולף gti הבנתי שהיא מבחינת מראה כמו כל גולף, והמנוע שלה יחסית לא כלכך חזק.

מבחינת התנהגות הבנתי שהיא לא כלכך משו.

הקליאו ספורט לפי מה שקראתי עליה היא מה שאני מחפש מבחינת מנוע אחלה ביצועים, מבחינת התנהגות ביצועים מעולים!

אבל לפי מה שראיתי בעיה למצוא אחת במצב טוב.

והטויוטה יאריס לא באה בחשבון.(האמת שלא כלכך הייתי מגדיר אותה "ספורטיבית".)

אז ככה מה אתם ממליצים לי מרוב חומר שקראתי הפכתי ליותר מבולבל.

וגם האם זה באמת כלכך קשה למצוא רכב ספורטיבי שמור!(רנו קליאו)

פורסם
בסכום שאתה מציד ניתן למצוא רכבים משנים 1999 עד 2002-3.

יש לך אופציות כגון:

  • איביזה טורבו (20VT) משנים 2001-2002
  • גולף GTI משנים 1999-2000 (אם נכנסות בתקציב)
  • רנו קליאו ספורט משנים 2001-2002
  • טויוטה יאריס T-SPORT (אם כי חלשה מעט, 105 כ"ס)
  • לעוד רעיונות, אתם מוזמים להוסיף.

על כולם ניתן למצוא "ים" של מידע בפורום, ע"י הקשת המילים הרלוונטיות באפשרות החיפוש.

אם כבר הוספת את היאריס ניתן להוסיף גם את ה-HGT!

גם ה-206GTI טובה מאוד.

 

בתקציב הזה האופציה הכי טובה כראה היא הקלאיו ספורט, מציעה את השילוב הנכון ביותר של מנוע והנאה מנהיגה.

פורסם

עם קצת מזל ניתן למצוא גם סיאט לאון טורבו שנת 2002 במצב טוב(אני מצאתי אחת ב60K לפני חודשיים וויתרתי)

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מסכים עם שניכם.

 

גם לדעתי לאון 20VT, הדגם עם ההנעה הקידמית משנת 2003 יספק את צרכיו.

מה שכן, נראה לי שהחיפוש יקח לא מעט זמן ויהיה צורך למתוח את התקציב בעשירייה בערך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה רבה על התגובות.

 

הhgt לא באה בחשבון ממש לא אהבתי את הרכב , ולפי מה שהבנתי הוא בכלל לא משהו.

למתוח את התקציב אין מצב יש לי 60K וגם זה בקושי.

סיאט לאון יש מצב למצוא אחת במצב טוב בתקציב שלי?

וגם הקליאו יש סיכוי בכלל למצוא אחת שמורה בכזה תקציב?

פורסם
תודה רבה על התגובות.

 

הhgt לא באה בחשבון ממש לא אהבתי את הרכב , ולפי מה שהבנתי הוא בכלל לא משהו.

למתוח את התקציב אין מצב יש לי 60K וגם זה בקושי.

סיאט לאון יש מצב למצוא אחת במצב טוב בתקציב שלי?

וגם הקליאו יש סיכוי בכלל למצוא אחת שמורה בכזה תקציב?

 

קליאו כן, ולאון בערך.

תוכל למצוא לאון 4 (שנת 2002) שמורה, אבל החיפוש יערך הרבה זמן (נותרו כ-17 יחידות על כבישי ארצנו).

או לאון 20VT (משנת 2003) שצריך לקוות שמצבה יהיה מזהיר. גם בשנה הזאת לא עלו יותר מדיי יחידות על כבישי ארצנו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה רבה לכולם על ההעזרה!

 

כנראה שאני באמת יתחיל לחפש קליאו או לאון בתקווה למצוא אחת שמורה.

אם אני יראה שעובר הרבה זמן ואני לא מוצא כלום, כנראה שנתפשר על רכב אחר.(כי בכל זאת אני לא יכול להיות בלי כלי תחבורה)

ואז כנראה שאני יחפש משהו יותר זמין.

חשבתי על סיאט איביזה שנתון 2001-2002,אבל קראתי על הרכב בעיקר על המנוע שהוא יחסית חזק, רציתי לדעת על ההתנהגות של הרכב היא לא משו או יחסית סבירה, ואם אפשר בכמה אלפים לשפר אותה קצת.

פורסם

אם תבצע חיפוש, תראה שדובר מספיק על כל הרכבים שהומלצו לך, וגם על איך הם מתנהגים, מאיצים ומכינים קפה.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...