שלום!
אז ככה נכון להיום אני רב עם ההורים על האופנוע, אז כנראה שאני ימכור ויקנה רכב.
אז אמרתי אם כבר אני עוזב את אהבה שלי אז לפחות שאני יהנה קצת מהנהיגה ברכב.
אז ככה האמת שאני יחדש בכל תחום הרכב,וממש אין לי מושג איזה רכב טוב,ומה לא טוב ,למה יש שוק,ומה לא רק נראה ספורטיבי אלא גם נוסע ככה ואני לא מדבר רק על המנוע,גם על האחיזה בכביש!
התקציב שלי הוא עד 60 אלף.
אשמח מאוד אם תעזרו לי!
תודה רבה!
והמשך יום נעים.