Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי רנו מגאן אוטומט שנת 2000 בנזין

 

היום במהלך נסיעה המנורה של המצבר דלקה לכמה שניות וכבתה.

אחרי זמן מסוים דלקה המנורה של ה SERVIS !

 

לאחר מכן גם היא כבתה, ולא הופיע כלום.

 

אחרי כשעה ניסיתי להניע - כלום מנסה ונחנק כאילו אין למצבר כוח

הבאתי כבלים - הניע מכה ראשונה

נסעתי 300-400 מטר ושוב כבה כאשר לפני כן ברכב כל הנורות הבהבו והטורים לא היו יציבים והרכב כבה כאשר הרכב לא היה בנסיעה

 

העפתי מבט על המצבר - חלודה בראש של המינוס(-).

 

הנעתי שוב עם כבלים. ושוב אחרי 300-400 מטר הרכב לא סחב כמו שצריך ושוב המנורה של ה SERVIS ושוב לאחר מכן הרכב לא הניע.

 

 

שאלה(?)

מצבר?

אלטרנטור?

בעיה אחרת?

 

לאיפה לרדת למוסך ? או לחשמלאי?

פורסם

אלטרנטור שלך מת בוודאות. קרה לי במגאן שהייתה לי + לזוג מבוגרים באמצע הצומת (כמובן שאף נבלה לא עזר לי לדחוף אותם למקום בטוח).

רצועה קרועה/משוחררת תוכל לשלול תוך 10שנ' אם תסתכל לתוך תא המנוע. רצועה בצד שמאל (אם מתסכלים על המנוע מקדימה). גע בה ותוודא שהיא מתוחה. אין אפשרות לכוון היות ומדובר שם על מותחן אוט'. (כל המידע מתבסס על ההנחה שמדובר על מנוע 1.6 K4M).

במידה ויש לך ידע בסיסי + רצון. תוכל בקלות להחליף את האלטרנטור לבד. במגאן זה סיפור של שעה לפרק ולהרכיב למי שעושה זאת פעם ראשונה.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

"תנסה לשים מצבר אחר שאתה יודע בוודאות שהוא תקין, חזור לעדכן!"

אני עובד על זה... אין לי מצבר זמין...

 

 

 

 

"בדוק את רצועת האלטרנטור, יש מצב להשתחררות הרצועה"

 

איפה זה בדיוק? בריפרוף כללי - כל הרצועות נראות מחוברות ואם הרצועה היתה משוחררת/קרועה המנורה של המצבר לא אמורה להדלק ?

פורסם

ככל הנראה הבעייה ברכב שלך היא בעית אלטרנטור, תנסה להגיע עם הרכב לחשמלאי רכב, אם לא מצליח אז על גרר.

פורסם
עוד אפשרות : חבר אמפרמטר (אם יש לך) לקוטבי המצבר ואמור מה אתה רואה בצג.

אתה בטח מתכוון לוולטמטר, כי אם הוא ינסה לבדוק זרם בין הקטבים כנראה שישרף לו המודד.

 

שי.

פורסם

נשמע שיש בעיה במערכת הטעינה, זה הכיוון הראשון לבדיקה.

 

(כמובן שאף נבלה לא עזר לי לדחוף אותם למקום בטוח).

ליאור

 

זה בגלל שאתה לא בחורה.

פורסם

טוב בשורה תחתונה הכבלים של האלטרנטור נשרפו (?)

 

עלות - 1200 ש"ח במוסך מורשה למשופץ (!) כולל עבודה ומע"מ ואחריות של חצי שנה

×
×
  • תוכן חדש...