Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי תודה על התשובה

שאלה נוספת -

אני מתאר לעצמי שה80% אחוז תלוי ביצרן ?

או שלא כך?

אני מתכוון שמגבר שיספק לך 80% בכיוון נומינלי של הגיין הוא בעצם אובר רייטד?

כי הרי הוא לא מספק את הוואט הממוצע שהוא אמור לספק?

אני הולך לכיוון של מה אם אתה מתעסק עם מגבר שהוא בעצם אנדר רייטד ותחבר אליו רמקול

עם 80% מהסיבולת שלו, והמגבר בעצם ישלח עוצמה של120% מהטווח הנומינלי שלו-

אז יש לך סיכוי לשרוף את המגבר או מגבר שאפילו ישלח את ההספק הנומינלי שלו - שגם אז תוכל לשרוף את הרמקול.

זה פשוט לא מסתדר לי כי לפי הבנתי בגלל שזוהי סינוסוידה המגבר ישלח גם פחות מההספק הנומינלי וגם יותר ממנו, אבל לפי התשובה שלך אני מבין שזה לא כך, אז עוד הסבר יתקבל בשמחה.

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא. בהחלט לא. הוא מדבר פה על "כמות אר אמ אס מדודה" הוא לא מדבר פה על הספקים "מוצהרים".. זאת אומרת שהוא אומר שמגבר שבאמת מוציא 100 אר אמ אס.

לא יהיה מנוצל כל זמן העבודה שלו במצב של כיוון ביחס של קליפינג נורמלי .. אלה יעבוד רוב הזמן ב80 אחוז כוח ושוב זאת השערה שלו זה לא נמדד..

פורסם

מה ששניכם בעצם מנסים להגיד לי

זה שמגבר שמכוון לגיין הנומינלי שלו - לא נותן את ההספק הנומינלי שלו?

ושהדרך היחידה להגיע להספק הנומינלי שלו היא להעביר את הגיין מעבר לנקודה הנומינלית שלו?

 

מוזר, לא מסתדר לי כל כך אבל מפאת הנסיון שלך איל, אני אקח את התשובה כקונקרטית.

 

תודה רבה

 

תום

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם

DODO אני חושב שאם היית קורא את הדברים יותר לעומק ומנסה יותר להבין, היית עושה זאת כבר ממזמן שכן הכל הוסבר כאן כבר ואנחנו לא מדברים על פיסיקה.

 

אני אחזור על זה עוד פעם ופעם אחרונה בתקווה שתבין:

למגבר יש טווח רגישות. נאמר במקרה שלנו מ1V-5V. כאשר הGAIN יהיה על המצב הכי נמוך שלו הוא יצביע על ה5V שכן עם מתח הסיגנל הגבוה יותר הוא צריך להיות על רגישות נמוכה יותר. במצב הזה כשהGAIN על המינימום, אם ניתן למגבר סיגנל 5V הוא יהיה מכוון ביחס של 1:1 (רגישות אל מול סיגנל) ויוכל להפיק מעצמו את הספק הRMS שלו ללא קליפינג.


×
×
  • תוכן חדש...