Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין FOCAL ל MB QUART


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לדעת איזה רמקול איזה רמקול יותר טוב למוזיקת HIP HOP ? מדובר על הFOCAL 165K2P והMB QUART DFS216

הקומפוננט .האוטו הוא יונדאי קופה . ואיזה רמקול הייתם ממליצים אחורה(6.5)?

הסט יוגבר ע"י לאנזר HTG434

והיכן אפשרלהתקין מגש למגברים בזול?

ומה יותר עדיף אזעקה של ביפר או השרות של פוינטר ששולחים SMS כאשר האזעקה מופעלת?

HU: Premier 860MP AMP1: LANZAR 2000D

AMP2: LANZAR HTG434 REAR: PIONEER TSA6991S

FRONT: FOCAL K2P SUB: 2PIONEER 306C

פורסם

אני לא ממש אוהב את MB QUART פעם היו לו להם קומפננטים מצויינים עכשיו יש דברים יותר טובים.

הפוקאל עדיף שתוסיף קצת ותיקח את ה K2P זה אחד הקומפננטים החזקים (וגם איכות לא חסר להם בכלל) בארץ.

ההשוואה צריכה להיות בין פוקאל להייבריד של מוראל.

פורסם

היכן אני יכול לקנות FOCAL K2P לא מזוייף ובמחיר זול יחסית?

HU: Premier 860MP AMP1: LANZAR 2000D

AMP2: LANZAR HTG434 REAR: PIONEER TSA6991S

FRONT: FOCAL K2P SUB: 2PIONEER 306C

×
×
  • תוכן חדש...