Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי פיאט אונו שנת 92.

אני מעונין לדעת לפני שאני פונה לחנות לברר לגבי עלות של גומיה.

שמתי לב היום בבוקר בכך שהגומיה בתמונה הינה קרועה לחלוטין.

למעשה אני חיזקתי אותה זמנית.

אני מתכון לבצע את התיקון עצמית ולא ללכת למוסך.

פשוט זה הציר שמתחבר לגלגל השמאלי של הרכב.

אני מפרק את החלק ומחליף.

כמה עלות משוערת של גומיה כזאת?

 

הבעיה הנוספת היא שגם מהבוקר אני מתחיל לישמוע ממש בקצע איטי רעשים של פעמון.

כביכול של טיק כזה.

הנקודה היא שהרעש בא כאשר אני נוסע והרכב בתנעה של עליות ומורדות.

זה לא קורה כאשר אני מסובב את ההגה.

כבר ניתקלתי בבעיה כזאת ואני משער שזה לא בעיה של כיון פרונט לפי מיטב ידיעתי.

האם יכול להיות שהרעש נובע עקבחוסר הגומיה?:?:

 

 

1rumvgjwninz.jpg

פורסם

זו גומיית הגה, עולה כמה עשרות שקלים.

 

בשביל להחליף אותה, אתה צריך לפרק את התפוח הגה.

 

בפירוק, ספור את מיספר הסיבובים, ובהרכבה סובב את אותו מספר הסיבובים בדיוק, אחרת צריך לעשות כיוון פרונט.

 

לפי איך שתיארת את החלק "ציר שמתחבר לגלגל השמאלי של הרכב", הייתי ממליץ לא לבצע לבד עבודות, שקשורות למכלול בעל חשיבות בטיחותית עליונה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...