Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

במהלך החודשיים האחרונים עקבתי טוב אודות ירידות הערך של מחירון לוי יצחק לגבי הרכב שלי (מאזדה 3 קומפורט שנת 2006).

נכון לחודש דצמבר 2007 שווי הרכב היה 98K בדיוק.

 

ידוע לי שירידת הערך בעצם נבעה מההוזלה שחלה בחודש ינואר על רוב הרכבים בארץ. בדקתי לפני רגע במחירון לוי יצחק והמחירון הוא 92K, ממש חטפתי שוק שגיליתי שבפחות מחודש ערך הרכב ירד ביותר מ-5 אחוזים?!

 

כאשר בדקתי את ההוזלות, ראיתי שההוזלות המשמעותיות הינן בכלל בקטגוריות המנהלים למשל: רכבים כמו מאזדה6, פורד מונדיאו - מחירם ירד בכ-4K, ומחירי הקומפקטיות והמשפחתיות הקטנות ירד בכ-2K לכל היותר.

 

אז מישהו אולי מוכן להסביר לי מדוע הערך של הרכב שלי ירד פי 3 מה שהוא היה אמור לרדת?

 

בתודה, ליאור. (דברים אלו נכתבו בתרעומת רבה על העיוות שנוצר).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

1. אתה מוכר את האוטו בימים אלו? אם לא - מה אכפת לך?

 

2. ייתכן שהרבה מאוד רכבים כאלו מוצעים למכירה (מליסינג...) ולכן כאשר יש יותר היצע מאשר ביקוש... המחיר יורד. הכי פשוט בעולם.

 

3. אם אתה מאמין שהרכב שווה סכום אחר זכותך לדרוש סכום אחר. המחירון בעצם מחייב אותך רק כאשר אתה חו"ח מכניס את הרכב בעץ ותובע את הביטוח.

 

4. כמה עולה מזדה3 חדשה מהשקית היום? 110K? למה שמישהו ישלם 98K על אוטו בן שנתיים? בגלל רמת אבזור? לא נראה לי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

WIL, אנשים שקונים מזדה 3, קונים אותה בין היתר משיקולי סחירות ,ולכן בודקים בצורה קדחתנית במחירון כדי לראות שלרכב באמת שמירת ערך טובה.

 

בעקבות השרשור הזה נכנסתי למחירון וראיתי שהאוטו שלי ירד ב3 אחוז בערך ביחס למחירו לפני חודשיים שזאת היתה הפעם האחרונה שבדקתי מה המחירון.

SO WHAT...

לא מתכוון למכור בעתיד הנראה לעין, וכשאני כן אמכור - מחירון לוי יצחק יהווה רפרנס בלבד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קשים חיי האדם אשר חושב שרכב זוהי השקעה, ומתרעם על כך שהוא מאבד את ערכו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא מובן למה אתה חושב שהרכב אמור לעצור את הדהירה שלו כלפי מטה במחירון.

 

יש תאריכים ספציפיים שמועדים לפורענות - שנת דגם חדשה ושנה אזרחית חדשה.

שני אלה הם מחסומים פסיכולוגיים - ברגע שאתה שומע שיש דגמי 2008, גם אם אתה ב2007 עדיין, אתה חושב שאוטו מ-2006 הוא בן שנתיים. בטח ובטח שאתה חושב ככה אם אתה כבר בשנת 2008.

 

אתן לך סיפור מהחיים - אבא שלי מכר טויוטה קורולה 98, בסוף שנת 2002.

הרכב היה שווה 64K במחירון.

 

הגיע בחור שרצה לקנות את המכונית, מצא כך וכך ליקויים - וקנה את הרכב ב62K. שבוע לאחר מכן, בינואר 2003, המחירון ירד ל60K.

 

סביר להניח שאם היית מוכר בחודש שעבר לא היית סופג את הנזק הזה. מצד שני - אתה לא חברת ליסינג שסופג תיקון אלים בערך הצי שלה. בסה"כ כמה אלפים.

 

בהצלחה עם הרכב הבא.

פורסם

בהמשך למה שד"ר סובארו אמר.

הרכב שלך מודל 2006. משמע, ככל הנראה, הוא כבר משנת 2005 על הכביש.

היום אנחנו כבר בשנת 2008, עם מודל 2008.

משמע הרכב שלך על הכביש לפחות שנתיים וחצי?

מאזדה 3 חדשה דנדשה מהסוכנות - 114 אלף שקל לפני הירידה האחרונה (אין לי מושג כמה ירד).

למה שמישהו ישלם 98 אלף שקל על רכב של שנתיים+ על הכביש כשבעוד 15 אלף הוא יקנה חדש דנדש, מהסוכנות, בצבע שהוא רוצה, בלי קילומטראז ובלי סיכון ?

 

ואם הוא כבר קונה משומש, הוא יכול לקנות 85 אלף שקל מאזדה 3, מאותה שנה, מליסינג, בתשלומים ועם אחריות לשנה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מאזדה 3 חדשה דנדשה מהסוכנות - 114 אלף שקל לפני הירידה האחרונה (אין לי מושג כמה ירד).

 

הדגם שלו לפחות 120K

הדגם 2 ליטר 130K

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הדגם הבסיסי, של הליסינג, צריך להכנס לשווי שימוש 2.

אם אני לא טועה זה תקרה של 111,000 ש"ח.

 

ובכל מקרה - רוב האנשים לא יוסיפו כסף על איבזור.

יגידו משהו בסגנון של "מה אני צריך את הסאן רוף הזה?" ו"מה אכפת לי אם זה ג'נטים או טאסות אני לא מוסיף על זה שקל".

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ובכל מקרה - רוב האנשים לא יוסיפו כסף על איבזור.

יגידו משהו בסגנון של "מה אני צריך את הסאן רוף הזה?" ו"מה אכפת לי אם זה ג'נטים או טאסות אני לא מוסיף על זה שקל".

 

דווקה הפרטיים לוקחים את הדגמים המאובזרים יותר, בעיקר 2004-2006 שהם בעלי 6 כריות אויר במקום 2

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

כשקונים חדש ההפרש נראה לפעמים זניח.

כשקונים משומש, אנשים, בד"כ, לא מוכנים להוסיף על תוספות. במיוחד לא ברכב נפוץ כלכך כמו מאזדה 3.

כזה שאתה יכול לקבל מחברת ליסינג בהנחה גדולה, בפריסת תשלומים ועם אחריות לשנה (ועוד כל מיני הטבות).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כשקונים חדש ההפרש נראה לפעמים זניח.

כשקונים משומש, אנשים, בד"כ, לא מוכנים להוסיף על תוספות. במיוחד לא ברכב נפוץ כלכך כמו מאזדה 3.

כזה שאתה יכול לקבל מחברת ליסינג בהנחה גדולה, בפריסת תשלומים ועם אחריות לשנה (ועוד כל מיני הטבות).

 

כל רכב אפשר לקנות מליסינג במחיר נמוך יותר ועם ים הטבות (האמר A8 EVO )

מה קשור לשרשור? :?:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
כל רכב אפשר לקנות מליסינג במחיר נמוך יותר ועם ים הטבות (האמר A8 EVO )

מה קשור לשרשור? :?:

 

הכוונה היא לא לקחת רכב חדש.

הכוונה היא לקנות מודל ישן יותר שכבר סיים את חוזה הליסינג שלו.

 

ונכון שיש גם האמרים ואפילו S CLASS בליסינג, אבל כמה כאלה יש, וכמה מאזדה 3 יש?

אם אתה רוצה מאזדה 3 יד שניה אתה יכול ללכת למגרש ליסינג, למצוא שם מגוון עצום של רכבים, לבחור איזה צבע שאתה רוצה

לקחת את האחת שנראית לך הכי שמורה, עם הקילומטראז' הכי נמוך וכן הלאה..

 

בנוסף לכל זה, אתה מקבל אחריות מחברת הליסינג לתקופה מסויימת (בד"כ שנה ולפעמים יותר), פריסת תשלומים לשנה, שנתיים, שלוש..

הסדרים עם חברות למימון קניית הרכב בריבית מועדפת וכן הלאה..

 

כשאתה הולך לבנאדם פרטי אתה לא מקבל את כל אלו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה לא משנה כמה יש, משנה מה הביקוש. נכון לעכשיו הביקוש גבוהה, אחת מליסינג עם ק''מ בינוני נחטפת בשניה, דגמי 2 ליטר 4/5 דלתות נחטפות מליסינג גם במחירון (0% ירידת ערך).

 

כמה שהרכב יותר יקר ככה אפשר להתמקח יותר על המחיר. למשל בזמנו הסתכלתי לעבר SAAB VECTOR מליסינג, אפשר היה בקלות להוריד 25%- מהמחירון. רכבים כמו VW טוארג אפשר להוריד איזה 50 אלף שקל מהמחירון ועוד ירוצו אחריך (אני מדבר רק על ליסינג).

 

גם אנשים עם הרבה כסף קונים רכב משומש מליסינג/השכרה/מונית, כי בדרך הזאת אפשר לחסוך המון כסף. מצד שני יש אנשים עשירים שלוקחים רכב לליסינג תפעולי כי יותר קל להם, או שיש להם סיבה לא להיות הבעלים של הרכב.

 

בכל מקרה, הדיון הוא ממש לא על זה, אך אינני מסכים איתך כי

אם אתה רוצה מאזדה 3 יד שניה אתה יכול ללכת למגרש ליסינג, למצוא שם מגוון עצום של רכבים, לבחור איזה צבע שאתה רוצה

לקחת את האחת שנראית לך הכי שמורה, עם הקילומטראז' הכי נמוך וכן הלאה..

כי דווקה הגרסאות המאובזרות לא תמצא, רק את הזולות (בכמויות ענק), ודגמי 2 ליטר גם לא תמצא. אנשים לא מפגרים, הם מבחינים בתמורה לכסף והגרסאות המאובזרות נהנות מביקוש ענק.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...