Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התחממות ב 306


vw1.8 turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

ברשותי 306 1.4 שנת 96

הרכב בעל רדיאטור חדש (הוחלף לפני שנה) והחלפתי יוניט לפני כחודשיים ועד כה הרכב לא היה עובר את אזור ה 92 מעלות בשיא החום וללא מזגן. עם מזגן הטמפ' היתה אפילו נמוכה מ 90 מעלות

הבעיה החלה לפני כשבועיים שבה הרכב מתקרב לטמפ' של 100 מעלות ורק אז 2 הוונטות נכנסות לפעולה במהירות נמוכה ומפסיקות לפעול כאשר הטמפ' מגיעה בערך ל 92 מעלות גם כשאני מפעיל מזגן הטמפ' לא מצליחה לרדת מה 92 מעלות

היום הרכב עבר את ה 100 מעלות בעמידה ברמזור בשעות הערב (עם מזגן פועל) ואז נכנסו הוונטות למהירות גבוהה והטמפ' ירדה

הנני יודע שלפי היצרן מה שציינתי כאן זה מצב נורמלי אך עד כה הרכב עבד על טמפ' יותר נמוכה ואפילו כאשר הייתי נוסע בשעות החום עם מזגן הטמפ' היתה פחות מ 90 מעלות

 

בנוסף בדקתי שכאשר אני מנתק את הפלג של היוניט חום המאוררים אכן עוברים למהירות גבוהה. וכאשר אני מדליק מזגן המאוררים מתחילים לפעול וגם לא חסר לי נוזל קירור

 

למישהו יש מושג מאין נובעת הבעיה וממה כנראה נוצר השינוי לרעה כי לכאורה המערכת קירור עובדת באופן תקין

 

ושאלה נוספת היא למה לא לנתק באופן קבוע את היוניט חום ושהמאוררים יפעלו תמיד

 

בברכה ותודה מראש

חן

turbo forever

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון אם תנתק ויעבדו תמיד זה יגרום לשחיקה הרבה יותר מהירה שלהם + צריכת זרם מיותרת ממערכת החשמל של הרכב ובנוסף בימים קרים מהנוע יתחמם הרבה יותר לעט . לגבי התקלה אתה בטוח ששני המאווררים עובדים? הם חייבים לעבוד ביחד גם במהירות נמוכה וגם בגבוהה. אם כן אז יש סיכוי שהטרמוסטט לא נפתח עד הסוף .

יכול להיות גם שהמחוג מזייף (פחות סביר אבל גם יכול להיות) דבר ראשון תסתכל אם הוא זז חלק ולא קופץ מהר אם כן כנראה הבעיה בטרמוסטט אם לא אז יכול להיות אולי חיישן חום.

לדעתי רוב הסיכויים שהגיע הזמן להחליף טרמוסטט זה לא עסק יקר. אל תסע ככה זה מנוע רגיש יחסית להתחממות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לבדוק בכל הסיפור הזה אם יוניט החום שהורכבה הינה מקורית של היצרן ,ייתכן בהחלט ששם קבור הכלב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה אומר נשמע שמנועי המאווררים תקינים. אולי יש לך בעיה בריילי מאווררים. במיוחד שאולי נגעו באיזור הריליים בזמן החלפת הרדיאטור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש למוסך מורשה תתחבר למחשב יגידו לך בדיוק באיזה טמפרטורה ניכנסים המאוררים לעבוד. לי בכריזמה המחוג הראה על הקו האדום ורק אז נכנסו לפעולה המאוררים אבל בפועל הטמפרטורה היתה 103 מעלות. החלפתי יוניט חום מקורי ונפתרה הבעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...