Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעוניין לקנות מכונית בסביבות ה20-25 אלף, הדרישות שלי שתהיה אוטומאט אמינה ותחזיק מעמד לפחות כמה שנים טובות.

וכרגע יש אופצייה לגבי אואדי 80 שנת 92 אחרי 120 אלף ק"מ נפח מנוע 1800 ב23 אלף.

מה דעתכם? כדאי?

פורסם

מבחינת מחירון משתלם ביותר, אוטו בסה"כ לא רע

 

קח לבדיקה ולפי זה תחליט.

 

(מחירון 27K).

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

איזה גודל רכב נחוץ לך? אם אין צורך ברכב בגודל הזה עדיף לך משהו קטן יותר.

האאודי עלולה להיות יקרה למדי לאחזקה.

פורסם

אני נהג חדש ועוד חצי שנה מתגייס, אני צריך מכונית אמינה ,יעילה שתחזיק כמה שנים טובות ואוטומאט . אבל מכיוון שאת האוטו אנחנו קונים גם לאימא שלי וגם לאחותי אז רצוי שהיה תהיה בטיחותית. אומנם באמת עלויות האחזקה הם יקרות וזה אוטו שסורף בסביבות ה10 ליטר אבל בהתחשב שיש לי כרגע עבודה זה ניראה לי כבחירה סבירה.

מה דעתכם?

פורסם
והבחירה כרגע זה בין האאודי לבין רנו קליאו 95 אוטומאט נפח 1400 גם במחיר של 23 אלף. אז לדעתי האאודי עדיפה.

מה אתם אומרים?

 

זה מאוד תלוי מה אתה מחפש.

 

אני חושב שמבחינת נוחות ואמינות הן בערך אותו דבר (אמנם הקליאו יותר חדשה אבל אוודי יותר אמינה).

 

אם אתה מחפש אוטו חסכוני ומוכן להתפשר על הנסיעה עצמה אז קח את הקליאו שאני מבטיח לך שעם מנוע 1400 סמ"ק אוטומטית תספק לך מעט מאוד כח.

 

אם לא אכפת לך להוציא יותר על טיפולים וחלפים ודלק אבל שתהיה נסיעה יותר נעימה ואוטו יותר חזק אז האוודי בשבילך.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
והבחירה כרגע זה בין האאודי לבין רנו קליאו 95 אוטומאט נפח 1400 גם במחיר של 23 אלף. אז לדעתי האאודי עדיפה.

מה אתם אומרים?

 

אכן האאודי 80 הוא רכב אמין אך הטיפולים/החלפים יעלו קצת יותר יקר ...

הרכב גם מאוד איטי וכבד, הגיר האוטומטי (3 הילוכים) מאוד מסרס את המנוע ובנוסף הוא גם אוכל הרבה דלק (אבל לא בכמות מטורפת יחסית לרכב שכבר מעל 10 שנים על הכביש) ...

 

על הרנו קליאו אני ממש לא יכול להמליץ במיוחד אם אתה דורש אוטומט (גם בעלת גיר 3 הילוכים שמסרס את המנוע בצורה מדהימה), הרכב גם לא שיא האמינות והרבה יותר רגיש להזנחה פושעת לעומת האאודי שהיא הרבה יותר חסינה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הבעיה עם רנו זה דווקא באמת האמינות. כי רנו ידני בשנה הזאת היא מאד אמינה אבל לגבי הגיר האוטומאטי שמעתי על הרבה בעיות ועל הנטייה שלו למות לפעמים.

אז דווקא באמת זה מה שמרתיע אותי ברנו וגורם לי להעדיף את האאודי.

פורסם
שמע לגבי מה שאמרת על זה שהאואדי איטי.

אני מסכים שהוא כבד אבל איטי הוא לא אמור להיות במיוחד עם נפח מנוע 1800.

 

נכון, למרות שתיבת 3 הילוכים אוכלת המון המון דלק אבל לאוטו יש כח, תשמע אם היית רוצה לקחת קליאו ידנית זה היה משהו אחר אבל אוטו בן 10 אוטומטי 1400 סמ"ק ועוד רנו שזה לא שיא האמינות תהיה מאוד חלשה, האוודי תיסע יותר טוב, הרבה יותר טוב אבל תהיה יותר יקרה לאחזקה.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

טוב אז ככה אני שמח להודיע שהחלטנו להעדיף את האאודי על הרנו והינו בפגישה היום,

האוטו נימצא במצב מעולה חוץ מהקטע שהחלונות האחוריים לא נפתחים הכול בסדר.

מיסתבר שהמוכר הוא סטודנט נשוי שצריך את הכסף, הוא מוכר את האוטו של סבא שלו.

סבא שלו רכש את האוטו בשנת94 מחברה ומאז נסע לא הרבה לכן גם האוטו נשמר במצב ממש טוב. לאוטו יש טסט בעוד שבועיים שעלייו גם הבחור כבר שילם. ולנו רק נישאר לקנות אותו ב22 אלף. יום רביעי אבא שלי יבוא לבדוק את האוטו באור יום ולבדוק את האוטו אפילו יותר מקרוב מאשר אנחנו בדקנו אותו היום בערב ואם הכול ילך כשורה אז אפשר להגיד שמצאנו מציאה. תודה לכם על התגובות והעצות שנתתם.

ומי יודע אולי בסוף זה עוד לא יסתדר(למראות שכרגע 90 אחוז שאנחנו קונים) אז אני אחזור ואשמח לקבל עצות על מכוניות אחרות.

×
×
  • תוכן חדש...