Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 2008


scan-assist
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא קשור לכולם, אבל לשלם מעל 200000 א"ש לפאסאט נראה לי מעבר למוגזם.

 

במיוחד שיש לא מעט אלטרנטיבות טובות ואפילו טובות מאוד בעשרות אלפי שקלים פחות, אבל על טעם וריח..

לעניות דעתי הבלתי קובעת, מדיניות מחירים שפויה יותר של צמפיון הייתה מסייעת להביא לקוחות נוספים אשר חפצים לקנות VW , אבל המחירים של הרכבים מבריחים אותם למתחרים.

 

מסכים ומחזק

 

בסכום של 200K+, ישנן אלטרנטיבות שאינן פחות טובות.

 

לדוגמה: פורד מונדיאו בגרסתה המפוארת, ועוד להישאר עם סכום נכבד ביד.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז רגע אחד- אי אפשר להוסיף את חבילת ההייליין לפי מה שהבנתי?

ז"א צריך "להתפשר" רק על הגירסא המיוחדת (ששוב, לא הבנתי מה היא כוללת)

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
אז רגע אחד- אי אפשר להוסיף את חבילת ההייליין לפי מה שהבנתי?

ז"א צריך "להתפשר" רק על הגירסא המיוחדת (ששוב, לא הבנתי מה היא כוללת)

 

ניב

 

 

ישנה גרסת ההייליין למנוע הTSI!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

ניב יקירי... אני שוב מסביר..

הגרסה המיוחדת כוללת את המנוע של ה 1.8 טורבו... אבל לא רק את המנוע !! ...

עם ההיילין יש לך אפשרות לרכוש אותה יחד עם המנוע הזה של ה 1.8 טורבו אבל ללא שאר התוספות שיש ב ultimate..

שזה האוטו שחונה אוטומתית בין שני רכבים... ומערכת ניווט (G.P.S) ודיבורית אלחוטית ודי וי די !!!

שוב אני חוזר...בהיילין אין לך אפשרות לרכוש את כל מה שספרתי לך שיש בגרסה המיוחדת חוץ מהמנוע של ה 1.8 טורבו !!!

בהיילין יש תוספות אחרות כמו ריפוד העור פלוס גג חשמלי ופלוס הכפתורים בהגה בעיקר... !!!

פורסם

מה זאת אומרת החדשים ??? האם אתה מתכוון לדגם הזה שקראו לו Ultimate Edition ???

אם כן אתה מתכוון לדגם הזה אז התשובה היא לא שאין גיר DSG

אבל גרסאות הדיזל עדיין עם ה DSG...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תזהרו כולכם מההבטחות של פולקסווגן לגבי מסך מגע, GPS, דיבוריות וכו'. יש לי פאסאט טופליין חדשה, וכבר חודש וחצי הם לא מצליחים לגרום לדיבורית לעבוד כמו שצריך, ולמסך להציג מידע כמו שצריך (לפני 12 בצהרים אי אפשר לקרוא מה שכתוב עליו). אחרי שלוש פעמים אצלם, הבעיות לא סודרו, ושלשום גם ה-GPS שבק.

 

המכונית מצויינת, אבל הידע שיש להם לגבי הציוד היותר מתקדם הוא, איך לומר, לא מי יודע כמה.

פורסם
תזהרו כולכם מההבטחות של פולקסווגן לגבי מסך מגע, GPS, דיבוריות וכו'. יש לי פאסאט טופליין חדשה, וכבר חודש וחצי הם לא מצליחים לגרום לדיבורית לעבוד כמו שצריך, ולמסך להציג מידע כמו שצריך (לפני 12 בצהרים אי אפשר לקרוא מה שכתוב עליו). אחרי שלוש פעמים אצלם, הבעיות לא סודרו, ושלשום גם ה-GPS שבק.

 

המכונית מצויינת, אבל הידע שיש להם לגבי הציוד היותר מתקדם הוא, איך לומר, לא מי יודע כמה.

 

 

לא רוצה להיות משבית שמחה אבל שלושה עמיתים לעבודה רכשו וניכוו. לא, לא רק מהאלקטרוניקה המתקדמת ב"תא הטייס" אלא מבעיות אינסופיות נוספות שהפכו את שגרת יומם מלאה ב"צ'מפיון" ועוגמת נפש.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

לידידה יש פאסאט 2007, ומאז שקיבלה אותה יש לה בעיות הם בקרת האקלים... והמון ביקורים במוסך.

טוב לדעת שהיא לא לבד!!! גם רכבים של 200K+++ מתקלקלים.

פורסם
לא רוצה להיות משבית שמחה אבל שלושה עמיתים לעבודה רכשו וניכוו. לא, לא רק מהאלקטרוניקה המתקדמת ב"תא הטייס" אלא מבעיות אינסופיות נוספות שהפכו את שגרת יומם מלאה ב"צ'מפיון" ועוגמת נפש.
עמיתים לעבודה פאסאט חדשה, אתה מליבו חדשה. לא כתבת פעם שאתה חבר סגל במוסד אקדמי בדרום? אני מקווה שלא קוראים את הפורום הזה במשרד האוצר, עוד יקחו מכם את התוספות שהשגתם בשביתה.

:wink:

פורסם
תזהרו כולכם מההבטחות של פולקסווגן לגבי מסך מגע, GPS, דיבוריות וכו'. יש לי פאסאט טופליין חדשה, וכבר חודש וחצי הם לא מצליחים לגרום לדיבורית לעבוד כמו שצריך, ולמסך להציג מידע כמו שצריך (לפני 12 בצהרים אי אפשר לקרוא מה שכתוב עליו). אחרי שלוש פעמים אצלם, הבעיות לא סודרו, ושלשום גם ה-GPS שבק.

 

המכונית מצויינת, אבל הידע שיש להם לגבי הציוד היותר מתקדם הוא, איך לומר, לא מי יודע כמה.

 

 

מוזר כי בפאסאט טופליין אין מסך מגע אלא רדיו דיסק עם צנג'ר :shock:.

 

והמסך מגע המדובר מגיע אך ורק ברכב אחד שהוא פאסאט אולטימט והוא רק עכשיו התחיל לצאת לכבישים ..

 

אולי התבלבלת.... :roll:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
תזהרו כולכם מההבטחות של פולקסווגן לגבי מסך מגע, GPS, דיבוריות וכו'. יש לי פאסאט טופליין חדשה, וכבר חודש וחצי הם לא מצליחים לגרום לדיבורית לעבוד כמו שצריך, ולמסך להציג מידע כמו שצריך (לפני 12 בצהרים אי אפשר לקרוא מה שכתוב עליו). אחרי שלוש פעמים אצלם, הבעיות לא סודרו, ושלשום גם ה-GPS שבק.

 

גרשון - רק כדי שלא תגיד שלא אמרנו לך:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1499004#post1499004

פורסם
עמיתים לעבודה פאסאט חדשה, אתה מליבו חדשה. לא כתבת פעם שאתה חבר סגל במוסד אקדמי בדרום? אני מקווה שלא קוראים את הפורום הזה במשרד האוצר, עוד יקחו מכם את התוספות שהשגתם בשביתה.

:wink:

 

 

רועי ידידי,

 

הטופוגרפיה המוטורית של הקמפוסים(לא רק הקמפוס באוניברסיטת בן-גוריון) בארץ רומזת על תלושי השכר של הסגלים האקדמיים למיניהם(וישנם כמה מדרגי שכר נבדלים בצורה תהומית ממש): ביקור בחניית סגל הפקולטאות הטכנולוגיות למיניהן יניב תמונה פנטסטית למדי של רכבי שרד ודומיהם ואילו ביקור בחניית הפקולטאות למדעי הרוח והחברה יניב רכבים הרבה יותר צנועים. לצערי אני חונה לרגלי בניין מדה"ר בקמפוס הדרומי.להפרשי השכר ו/או התנאים וכו' סיבות רבות. כך או כך, אנו(חלק ניכר מהסגל הצעיר יותר, יחסית) חובבי מכוניות ובשעות הפנאי(הכ"כ רבות שלנו...) אנו אכן משווים, מקטרים, ממליצים וכו'.

 

:-)

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)


×
×
  • תוכן חדש...