Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קודם כל אני חדש והגעתי לפה על ידי חיפוש בוואלה ...

 

ולשאלתי...

יש לי פג'ו 205 גוניור שנת 92 מנוע 1100 .

בבוקר ניסיתי להניע ולא הצלחתי, יש סטרטר , המצבר חדש לחלוטין מלפני פחות מחודש.

בדקתי שמן וראיתי שהוא מתחת לכמות שצריכה להיות, הוספתי ועדיין אותה בעיה...

יש לציין שהוא נסע כמו שצריך ערב לפני כאשר קצת לפני הבית שלי היה קצת כאילו חוסר כוח במנוע (לא יודע איך להגדיר את זה) , כאילו אתה נותן גז והוא לא בדיוק סוחב... הגעתי הביתה , כיביתי את האוטו ולמחרת כבר לא הניע...

 

רעיונות למה יכולה להיות הבעיה ?

 

 

תודה מראש....

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום!

האם יש דלק בטנק הדלק?

מתי טיפלת בקרבורטור לאחרונה?

האם בדקת באם קיים לחץ דלק ממשאבת הדלק לקרבורטור?

האם בדקת האם מגיע ניצוץ לפלגים?

היכן אתה מתגורר בארץ?

תשובות פרטניות ומפורטות, יעזרו לאבחן ולהדריך אותך בהתאם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום...

 

קודם כל, לשם ההבנה, אני ממש בור בנושא... לא מבין כלום :) , אני מתייעץ כדי לדעת מה זה יכול להיות כדי שלא יביאו לי דברים לא הגיוניים במוסך...

 

האוטו ממש לפני טיפול 10...

דלק יש... מעל לחצי.

איך בודקים לחץ דלק לקרבורטור ?

ולפי מה שאני ואבא שלי ראינו , לא מגיע ניצוץ.

אני מתגורר בקריות.

פורסם

כחצד בדקתם שאין ניצוץ?

בלי ניצוץ הרכב לא יתניע בשום מקרה.

פרט כיצד בדקתם תקינות ניצוץ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני אצטרך לבדוק עם אבא שלי מה הוא בדק, כי הוא התעסק שם כשאני ניסיתי להניע...

 

הניצוץ קשור לפלאגים או שאין שום קשר בין השניים ?

האם זה שיש סטארטר והמנוע כאילו מנסה להתניע שולל לי אפשרות שהמנוע שבק חיים ?

 

נ.ב. - כשניסינו להניע ולחצנו הרבה גז היה גם ריח חריף של דלק... האם זה שולל בעיה בקרבורטור ?

פורסם
אני אצטרך לבדוק עם אבא שלי מה הוא בדק, כי הוא התעסק שם כשאני ניסיתי להניע...

 

הניצוץ קשור לפלאגים או שאין שום קשר בין השניים ?

האם זה שיש סטארטר והמנוע כאילו מנסה להתניע שולל לי אפשרות שהמנוע שבק חיים ?

 

נ.ב. - כשניסינו להניע ולחצנו הרבה גז היה גם ריח חריף של דלק... האם זה שולל בעיה בקרבורטור ?

לא זה לא שולל בעיות של קרבורטור,אם כי חוסר ניצוץ, וניסיון עיקש להתניע בכל זאת תוך כדי לחיצה על דוושת התאוצה, גורם לריח של דלק.

עליך תחילה לשלול בעיות של חוסר ניצוץ, ומכאן להמשיך הלאה.

חזור לעדכן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל רציתי להגיד לך צביקה תודה על העזרה.

 

בסופו של דבר הבעיה הייתה מודול הצתה פגום... לאחר שהוחלף המודול (וואי כמה קשה להשיג את החלק הזה!!! חיפשנו בחצי מהמוסכים בצפון וגם במוסכים המורשים ואף אחד לא מחזיק דבר כזה) האוטו עובד מצויין...

 

שוב תודה רבה :)

×
×
  • תוכן חדש...