Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע-טוב לכולם..

יש לי על המגש האחורי סט קומפוננט של mac-audio דגם cfx 2.16

הוא כרגע בלי תיבה והמידים נשמעים עמומים והסט לא ממצא את עצמו כלל.

האם כדאי לבנות תיבה מפיבר שנפחה לא יהיה גדול יותר מידי? משהו בסביבות 2-3 ליטר? מפאת חוסר מקום בבגאז`.

האם זה לא יפגע במידים? יש לציין שאין אפשרות למקמם בדלת האחורית ולכן הם על המגש.

תודה לעונים ושבוע-טוב...!

איציק.

פורסם

יש לי את אותו הסט גם בבמה הקדמית בדלתות.. הוא נשמע מצויין. רק מאחור בגלל שהם כרגע כ FREEAIR אז הם נשמעים שונה.. האם צורת הבנייה משנה? לא בנייה זוויתית אלא מעוגלת..

תודה וערב טוב..

פורסם

מצאתי את כמעט את כל הנתונים, חוץ מנתון הBL, מישהו יכול לשפוך אור מאיפה משיגים אותו, כמו שהבנתי זה נתון שמתייחס לגרף כלשהו.

 

טוב, לפי התוכנה (אני מקווה שלא עשיתי טעויות)

נפח סגור = 10.1 ליטר

נפח עם פורט = 21 ליטר.

פורסם

 

טוב, לפי התוכנה (אני מקווה שלא עשיתי טעויות)

נפח סגור = 10.1 ליטר

נפח עם פורט = 21 ליטר.

 

 

אנחנו מדברים כאן על קומפוננט לא על סאב איך יכול להיות שתיבה למיד תהיה 21 ליטר?!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

בכל אופן רק שתדע אתה (וכל אלו עם הרמקולים על המגש), אם יש לך סאב, אז ככל שהוא יותר מפציצץ ככה הרמקולים יהיו יותר מעוותים

האויר שהוא דוחף פשוט דופק במימברנה שלהם

 

תיבה לרמקולים על המגש זה MUST מיבחינתי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני חושב שנסיון ותהייה (איך שלא רושמים את זה :wink:) זה המצב האידיאלי.

 

בוא נבנה/תבנה שתי תיבות , אחת בערך כ 6-7 ליטר, והשניה כ 10-12 ליטר.

ואז נראה איך הדרייבר "מתנהג" בכל אחת מהם.

או שעפילו נכניס אחד בתיבה אחת והשני בשניה ונחבר בו זמנית ואז תהיה לך השוואה חיה מול הפרצוף.

 

יאלה לעבודה.

 

לילה טוב.

פורסם
בכל אופן רק שתדע אתה (וכל אלו עם הרמקולים על המגש), אם יש לך סאב, אז ככל שהוא יותר מפציצץ ככה הרמקולים יהיו יותר מעוותים

האויר שהוא דוחף פשוט דופק במימברנה שלהם

 

תיבה לרמקולים על המגש זה MUST מיבחינתי

יודע! זו אחת הסיבות.

שיהיה לכולם לילה-טוב!

אני ישתדל לעדכן מה קורה בסוף..

חג חנוכה שמח לכולם!!!

איציק.

פורסם
אני חושב שנסיון ותהייה (איך שלא רושמים את זה :wink:) זה המצב האידיאלי.

 

 

.

 

נסיון וטעיה, מהמילה לטעות - אבל לפעמים זה אכן גורם לי לתהות :-P

 

אהבתי!

 

ועוד אני דיסלקט ואני מתקן אותך - אלוהים ישמור.

 

לפעמים דווקא האפקט הזה שדומה לרדיאטור פסיבי (אפשר להריץ על זה חיפוש) מוסיף צבע לעניין ועדיין בלי עיוותים.

 

זאת הסיבה שהשארתי את שתי השמיניות מותקנות על המגש האחורי ברכב שלי, הן לא מחוברות, לא עובדות אבל זה מגביר את הבאס ועושה אותו קצת רך יותר ומה שאני מקבל זה אינפיניטי קאפה מוגבר.

 

אם כי זה ממש זניח כי הממברנות האלה מאוד כבדות ולא זזות הרבה (אינוקס פרו - למה כבר אפשר לצפות) - ואולי זאת הסיבה שאין עיוותים. עכשיו אני באמת תוהה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רגע אדי

אתה משתמש ב6X9 (בממברנה מלמטה בעיקר אם הבנתי נכון) כתיבת תהודה אקטיבית? :mm_wink:

נשמע מעניין...

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני? 6*9? - אני לא דוגל ברמקולים אחוריים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=98507&highlight=%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA

 

מדובר על איך שהתחלתי את הדרך שלי עם הטויוטה - רציתי לחסוך מקום בתא מטען אז עשיתי שתי שמיניות שיעבדו פרי-אייר

 

סה"כ די נחמד אבל זה לא זה, אז קניתי את הסאב האהוב עליי ומאז אני משתמש רק בו.

 

אבל לשמיניות יש איזשהו אפקט כי סה"כ האינפיניטי שלי יותר חזק מרוב הרכבים האחרים שיצא לי לשמוע אותו בהם וזה בעיקר בגלל שיש שם עוד שתי ממברנות של שמונה אינטש שמוסיפות משהו לתהודה ברכב - אבל זה תוצאה שאני ממש אוהב, אז אני לא נוגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הממממ - אולי, אבל המגילה אצלי מתחילה כבר אחרי וושתי...8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...