Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו ספורט 2002


Guest shady2006
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי עוד כסף לטיפול ויישור קו,

אבל אם אני קונה אחת שמורה מעל המחירון לא נשאר לי הרבה.

אגב, הקלאץ מפריד בסדר...

פורסם

יש לך 12 אלף למנוע חדש?

אל תיגע בקליאו ספורט שתדלקה 95.

בקליאו יש יחס דחיסה גבוה, ותדלוק ב-95 יגמור את המנוע מהר מאוד.

לא הייתי ממליץ לך להתקרב אליה.

 

אם נתחשב במה שאתה מתאר את ידית ההילוכים, שבמקרה הטוב זה בוקסה ובמקרה הרע שיפוץ גיר, שבמרכזי עולה 3000 ש"ח רק לפירוק, אולי כדאי שתתחיל להתייחס לזה בהתאם.

 

לא כדאי לקנות קליאו שתוחזקה כראוי ואינה זקוקה ליישור קו?

הרי מדי פעם מתפרסמת קליאו של בחור ששמר עליה, כמו זו של שי, או בקרוב זו של ניר מי פז (NMP).

פורסם

זיו, אתה טיפל'ה מגזים עם הסכומים.

אבל בקטנה, זה הכיוון פחות או יותר לאוטו שלא תוחזק כראוי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
יש לך 12 אלף למנוע חדש?

אל תיגע בקליאו ספורט שתדלקה 95.

בקליאו יש יחס דחיסה גבוה, ותדלוק ב-95 יגמור את המנוע מהר מאוד.

לא הייתי ממליץ לך להתקרב אליה.

 

אם נתחשב במה שאתה מתאר את ידית ההילוכים, שבמקרה הטוב זה בוקסה ובמקרה הרע שיפוץ גיר, שבמרכזי עולה 3000 ש"ח רק לפירוק, אולי כדאי שתתחיל להתייחס לזה בהתאם.

 

לא כדאי לקנות קליאו שתוחזקה כראוי ואינה זקוקה ליישור קו?

הרי מדי פעם מתפרסמת קליאו של בחור ששמר עליה, כמו זו של שי, או בקרוב זו של ניר מי פז (NMP).

 

אתה ממש עושה את כל הסיפור הזה שחור.

 

לגבי תדלוק - מצטער, אבל אתה מבלבל את המוח. קליאו ספורט לא חייבת 98', אם כי מומלץ לה.

לגמור את המנוע "מהר מאוד" בגלל זה? צא מהסרט.

 

שיפוץ גיר - רק פירוק עולה 3,000 במרכזי? יופי. מי הולך למרכזי? מוסך מורשה, אמין, איכותי עם אחריות יכול לעשות עבודה טובה לא פחות בחצי מהכסף.

Back to the original - NC again.

פורסם

מסכים עם ~TB~

לתדלק ב 98 זאת המלצה של רנו, המנוע בנוי גם לדלק 95 וכל אחד יכול לבחור מה לעשות עם ההמלצה (אני אישית מתדלק רק 98\99).

 

ד"א אני קניתי את הקליאו שליאור בדק

לאחר בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך במוסך מנור נאמר לי שהמנוע במצב מצויין

ויש גם שמאי רכב שבדק את הנושא לעומק ואמר שהכל בסדר.

פורסם

טל, כשהלכתי להזמין את המנוע של ה-GSI, ביקשתי הצעת מחיר למנוע של קליאו, סתם לידע כללי. זה הסכום שננקב. והוא לא נחשב יקרן.

 

TB, אני לגמרי לא מגזים. המחיר נבדק אצל מנור, שהוא לא מרכזי, אבל מורשה.

ושוב - אני לא חי בסרט, אולי אתה צריך לשמוע מה קרה למנוע של הקליאו שליאור הלך לבדוק, שחלק מהנזק נגרם כתוצאה מתדלוק ב-95. אני לא מאחל לך לחוות את זה על בשרך.

כשקפצתי למנור לאסוף חלקים, היתה קליאו על אחד הליפטים, ונאמר לי ע"י אלי במחסן החלפים שהיא עוברת שיפוץ ראש מנוע. אמנם אסור לו להגיד את הסיבה מפורשות, אבל הוא רמז שהיא תודלקה ב-95.

והחסכון של תדלוק ב-95 במקום 98 לא שווה את השיפוץ שעולה כמה אלפים טובים.

 

אם משהו הוא מומלץ בקליאו, אצלי הוא אוטומטית הופך לחובה. זה כלל שמן מנוע elf המומלץ ע"י רנו העולמית ולא שימוש בנוזל בית שימוש של פז בו משתמשים בקרסו, ממשיך בנוזל קרור ייעודי גם הוא, ושמן גיר TRX שעלותו פי 4 מכל שמן גיר אחר, ולא תמיד נמצא במחסן החלפים המרכזי בראשון.

פורסם
מסכים עם ~TB~

לתדלק ב 98 זאת המלצה של רנו, המנוע בנוי גם לדלק 95 וכל אחד יכול לבחור מה לעשות עם ההמלצה (אני אישית מתדלק רק 98\99).

 

ד"א אני קניתי את הקליאו שליאור בדק

לאחר בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך במוסך מנור נאמר לי שהמנוע במצב מצויין

ויש גם שמאי רכב שבדק את הנושא לעומק ואמר שהכל בסדר.

 

 

מתנצל מראש בפני ההנהלה על התגובה הכפולה.

 

אם אתה אומר שהבדיקה יצאה בסדר, אני לוקח את דברי בחזרה.

 

בכל מקרה, כמו שאמרתי, מה שמומלץ לדעתי זה בגדר חובה.

ד"א, גם מומלץ להחליף רצועת טיימינג כל 5 שנים או 120K ק"מ. אני אישית לא מתכוון לחכות עד 200K ק"מ אצלי, אלא להחליף לקראת ה-150K ק"מ. כי לך תרדוף אחרי קרסו עם השירות הנפלא שלהם, עם רצועת טיימינג קרועה.

פורסם
כשקפצתי למנור לאסוף חלקים, היתה קליאו על אחד הליפטים...

אם זה הרכב שאני חושב (mk2) אז הלך לו טיימינג.

אני לא יודע כמה ק"מ אבל מבחינת זמן הוא חרג במעט, חצי שנה מעבר ל-5 שנים.

אם מישהו היה צריך טיעון למה לא משחקים עם טיימינג :roll:.

 

לגבי המחירים, קצת הגזמת בחלק מהדברים (טיימינג 8 ? אולי יחד עם פלאגים, טיפול זהב, משאבת מים ולא יודע מה עוד. עקרונית זה בערך חצי. ברקסים 2.5 אלף ? רפידות זה כמה מאות שקלים, אני מניח שהתכוונת אם צריך להחליף צלחות. פירוק גיר ? 1400 לפני מע"מ).

 

ניר

פורסם

את ההודעה הראשונה רשם אחי (redroze) מהמשתמש שלי, ואני בהחלט מסכים איתך בחלק הזה. טיימינג+משאבת מים וכל החלקים מסביב עולה אאל"ט סביב החמישייה. כנראה שאחי הכניס את העלות של החלפת חגורת אביזרים ועוד כמה דברים.

ברקסים זה כולל צלחות. החלק היקר הוא הצלחות האחוריות כאמור.

 

פירוק גיר אכן 1400 שיקלים, אך לצורך שיפוץ יש לפתוח ולפרק אותו לחלקים (אין לי מושג איך זה נקרא בעגה מקצועית), וכאן מנור מרשים לעצמם לאנוס אותך כהוגן.

פורסם
מתנצל מראש בפני ההנהלה על התגובה הכפולה.

 

אם אתה אומר שהבדיקה יצאה בסדר, אני לוקח את דברי בחזרה.

 

בכל מקרה, כמו שאמרתי, מה שמומלץ לדעתי זה בגדר חובה.

ד"א, גם מומלץ להחליף רצועת טיימינג כל 5 שנים או 120K ק"מ. אני אישית לא מתכוון לחכות עד 200K ק"מ אצלי, אלא להחליף לקראת ה-150K ק"מ. כי לך תרדוף אחרי קרסו עם השירות הנפלא שלהם, עם רצועת טיימינג קרועה.

 

זה בסדר העיקר שהחכמת.

 

ושלא תבין לא נכון, גם אני פדנט כמוך, מה שמומלץ ע"י רנו זה מה שטוב ומתאים לי (ז"א דלק 98, שמנים של ELF וכו')

אבל שוב, זה בגדר המלצה, זה לא אומר שמי שלא ישתמש במוצרים הנ"ל ילך לו מנוע אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ

תאמין לי שהמנוע של הקליאו ספורט (ובכלל כל מנוע) עבר בדיקות מקיפות ורחבות ועם שימוש בסוגים שונים של חומרים

לכן הבחירה נותרת בידי הצרכן ושכל אחד יעשה את החשבונות שלו מה עדיף\כדאי לו ומה לא ...

פורסם
אם זה הרכב שאני חושב (mk2) אז הלך לו טיימינג.

אני לא יודע כמה ק"מ אבל מבחינת זמן הוא חרג במעט, חצי שנה מעבר ל-5 שנים.

אם מישהו היה צריך טיעון למה לא משחקים עם טיימינג :roll:.

 

לגבי המחירים, קצת הגזמת בחלק מהדברים (טיימינג 8 ? אולי יחד עם פלאגים, טיפול זהב, משאבת מים ולא יודע מה עוד. עקרונית זה בערך חצי. ברקסים 2.5 אלף ? רפידות זה כמה מאות שקלים, אני מניח שהתכוונת אם צריך להחליף צלחות. פירוק גיר ? 1400 לפני מע"מ).

 

ניר

 

קיט רצועת טיימינג עולה בקרסו 2K ש"ח, עבודה עוד 2K ש"ח, עם מע"מ הגענו ל-5K ש"ח. אם כבר עושים טיימינג לא תעשה רצועת אביזרים על הדרך (הרי אתה משלם 2K ש"ח על העבודה)? רק המותחן של הרצועת אביזרים עולה בקרסו 2250 ש"ח לפני מע"מ (פה תוכל להוזיל עלויות ע"י הזמנת קיט רצועת אביזרים מחו"ל, העלות תהיה 700-800 ש"ח).

להוריד גיר מהאוטו 1.5K ש"ח, פירוק של הגיר לגורמים 1.5K ש"ח, זה לפני שאנחנו מדברים על חלקים/נוזלים (כלומר 3K ש"ח רק על העבודה של שיפוץ גיר). לפירוק של הגיר למטרת החלפת קלאץ תשלם רק 1.5K ש"ח על העבודה. ד"א, מחיר של קלאץ' סביר, 2K ש"ח.

ניר, תשאל את סקרוניס כמה הוא שילם על החלפת ברקסים אחוריים (כן, המחיר כולל דיסקים, אני יודע שרפידות עולות כמה מאות שקלים)?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני לא מבין למה אתה מתעקש לנפח את הסכומים.

אני את כל הדברים האלה עשיתי ממש לא מזמן והכל עדיין טרי, וכמובן במורשה, חלפים מקוריים, בלי קומבינות וכו'.

טיימינג זה בדיוק 4 אלף (הכפלת את העבודה והכנסת מע"מ מיוחד).

על הדרך אפשר לעשות הרבה דברים אבל דיברנו על טיימינג. חוץ מזה רצועת אביזרים זה לא "על הדרך" ולא נדרשת אותה עבודת פירוק מקיפה שנעשית בטיימינג. מעבר לכך הרצועת אביזרים מוחלפת בטיפול זהב (3 שנים או 60 אלף) ולא בפלטינה (5 שנים) של הטיימינג.

רצועת אביזרים גם הגזמת לגמרי.

פירוק גיר, התייחסתי לפירוק לצורך החלפה או whatever, לא כמה יעלה שיפוץ גיר.

קלאץ' מקורי חדש עולה אלפיים (מה זה קלאץ' סביר ?).

לגבי הברקסים אתה שוב הולך רחוק, התחלת מלציין שצריך לבדוק את מצב הברקסים כי להחליף ברקסים זה 2-2.5 אלף וזה נכון רק אם מדובר על נזק לדיסק. לא החלפה רגילה של רפידות שזה המצב הסטנדרטי (ואז מדובר על 500 שקל בערך).

 

אני סה"כ לא טוען משהו אחר ממך, המחירים לא זולים ואני מבין את הרצון שלך "להפחיד" את פותח ההודעה עם הפוטנציאל להוצאות על רכב לא מטופל אבל תדייק בתיאורים/מספרים ואל תקח כל דבר ל-worst case scenario שלו (אמרת "טיימינג" והכנסת עוד מיליון דברים על הדרך, אמרת "פירוק גיר" והתייחסת לשיפוץ, אמרת "ברקסים" ודיברת על החלפת דיסקים שזאת כבר באמת בעיה).

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...