Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

סוף סוף חסכתי את הכסף ומצאתי מחיר טוב לצביעה של הרכב.

המקום הומלץ לי על ידי חבר.

עכשיו לעיקר:

לפי מה שאני יודע בשביל לצבוע את הרכב באותו הצבע צריך

להוריד את הצבע אשר במקרה הזה הוא צבע מטאלי ואז לעבור

לצביעת האוטו עם שכבת יסוד ואחרי זה הצבע המטאלי החדש.

 

עכשיו הפחח לא הסיר עד הסוף את הצבע המטאלי אלה רק הוריד את שכבת הברק ועשה הורדת הצבע חלקית.

והוריד את כל הצבע רק בגג ומכסה בלבד מנוע ששם הצבע היה במצב דהוי.

אז הוא הוריד את הצבע בגג ובמכסה עד השכבה הלבנה.

שאלתי אותו למה הוא לא מוריד את כל הצבע עד הסוף כמו בגג ושאלתי אותו אם הצבע היסוד יתפוס והוא אמר שאין אם זה בעיות.

והוא והוא אמר שהוא עובד כבר הרבה מאוד שנים ויש לו המון לקחות (כמו ראיתי) ואין עם זה שום בעיה ואם יהיה בעיות תבוא.

מצורפת תמונה:

attachment.php?attachmentid=100826&stc=1&d=1195495233

 

עכשיו ממש זקוק לעזרתכם, לאנשים שמבינים בלבד.

 

בתודה,

תומי

123.jpg

פורסם

מזה העבודה החפרית הזאת?

אפשר לדעת כמה עלתה לך העבודה? אי הורדת הצבע וצביעה עליו עלולה לגרום לפיצוצים\גובה לא אחיד בצבע,גוון.

נראה לי הלקוחות שלו לא רואים מה הוא עולל להם לאוטו.

Got To love It

פורסם

הוא אמר לי שיש לו מלא לקוחות שבאים ואף פעם לא היו תענות אליו.

וגם שאין בעיות עם זה והכול יהיה כמו חדש.

העבודה עתלה לי כולל פחחות בינונית ופירוק פנסים והכול 2500 שקל.

אני מקווה מאוד שיהיה בסדר, אבל בכל זאת עקב כך אני מתקוון לקחת

חשבונית ואם משהו לסגור את החשבון איתו בבית משפט.

 

בנוסף, לכמה זמן מקובל לתת אחריות לצבע?

 

בתודה,

תומי

פורסם

אם כל הכבוד אבל עבודה טובה ואיכותית לא תעלה לך 2500 ש"ח (גם לא אצל הבני דודים ) כי עבודה כזו לוקחת הרבה זמן +חומר +כל מיני עלויות נוספות בדרך = או שתעצור את זה או שתדרוש יותר אך כפי הנראה גם תשלם יותר .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

תשמע ידידי,2500 ש"ח פחח אמיתי היה לוקח לך רק לצבוע שתי דלתות עם פחחות.

הוא אמר יהיה בסדר,יווצר הבדלי גבהים עקב מקום משוייף ומקום לא,הבדלי גוונים,פיצוצים בצבע עם הזמן.

יכול להיות שהוא יסיים את הרכב הוא יראה לך "פצצה" ההבדלים בין פחח אמיתי הם הפיניש והעמידות לאורך זמן של הצבע,ראיתי רכבים שעברו פחחות וצבע בסכום כמו שלך,כבר אחרי כמה חודשים התחילו פיצוצים בצבע.

מה שאמר החבר מעלי,או שתעצור עכשיו ותדרוש את הכסף חזרה ותגש לפחח רציני או שתדרוש ממנו עבודה מלאה.

חבל סתם לזרוק את הכסף לפח! אני יכול להמליץ לך על פחח אם אתה מהצפון אולם המחיר שהוא לוקח מוכפל ואף יכול להיות משולש ממה שאתה שילמת(התוצאות בהתאם! ).

 

בן.

Got To love It

פורסם

זאת בהחלט עבודה לא מקצועית וגם הסכום בהתאם.

 

לדוגמא,אני עכשיו קבעתי עם פחח טוב,על מחיר ללא חשבונית במזומן של 1400 ש"ח לצביעת 2 טמבונים וגג.

 

תעשה את ההשוואה.

פורסם

גם המחיר שאתה קיבלת הוא די נמוך.

יש פחחים במחיר אצלהם מגיע ל15K בלי בעיה בכלל וזה עוד פחחות וצביעה לא מושלמים.

חבר,בשביל עבודה מקצועית צריך לשלם! ממחיר כזה נמוך אל תצפה לפלאים.

Got To love It

פורסם

לאחרונה בררתי כמה יעלה פחחות וצבע כללי לרכב שלי

הצעות מחיר היו בין 7000 ל 10000 ש"ח

לעבודה מקצועית כמו שתארתה וזה לוקח כמעת שבוע במוסך

חבר שלי עשה שם צבע והעבודה בהחלט שווה כל אגורה

אבל בשביל 2500 ש"ח אני מוכן להסתפק בצביע חאפרית(בכל זאת הטרנתה שווה 9K:) )

תשלח לי בה"פ את פרטי המוסך בבקשה :roll:

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

לי לקחו 500 שקל על צביעת גג של אונו , עכשיו אני אומר ככה האונו שלי שווה 9 וחצי לפי מחירון , אני ילך ישקיע 2000 שקל בשביל צביעה מקורית?? , אני מעדיף להשקיע את ה500 שקל ושלא יהיה הכי מקצועי בעולם , ולקנות ווקסים ולהתחיל לשמור על הצבע .

פורסם

עבודה רצינית היא שמפרקים גומיות ושמשות, כל הפלסטיקים פנסים ופגושים.

 

המחיר בהתאם, אבל אז יש לאוטו צורה.

 

בלי שאריות צבע על גומיות החלונות וכו.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...